LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Shell Airmiles Actie FOUT

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
peppep
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 dec 2006 15:39

Shell Airmiles Actie FOUT

Ongelezen bericht door peppep »

Bij Shell loopt thans een actie met gratis 400 Bonusmiles, te verkrijgen per tankbeurt extra: 1e tankbeurt 25, 2e 50, 3e 75, 4e 100 en 5e 150 airmiles; daarvoor moet je steeds een ander bonnetje inleveren.
De eerste drie tankbeurten gaat het nog goed, op de bon staat de bonus airmiles vermeld. Maar bij de vierde tankbeurt komt er geen 100 extra bonusmiles bij.
Ik heb de klacht neergelegd bij de kassa, die zegt dat ze er niks aan kunnen doen , dat je bij airmiles moet klagen. Ik krijg direct het telefoonnummer van de klantenservice. Ik bellen, die sturen je terug naar de vestiging van shell. (t was aan de snelweg, dan ga je niet zo snel terug). Maar niet getreurd, de volgende tankbeurt bij een andere tankstation leg ik het probleem uit en geef wederom het bonnetje van de vierde tankbeurt aan de cassiere. Weer geen 100 extra bonusmiles. Het ligt dus niet aan de kassa van de shellhouder (tenzij die gekoppeld zijn), maar aan airmiles en airmiles geeft wederom geen thuis.
Het heeft geen zin wederom te klagen bij Airmiles, want daarvoor moet je bellen naar een betaalnummer en 100 airmiles vertegenwoordigt slechts 1 euro (dat je dus zo kwijt bent aan het bellen ernaartoe).
Maar het klopt van geen meter.
Volgende tankbeurt maar het bonnetje van 150 extra bonusmiles proberen, maar ja, zo vaak hoef je nou ook weer te tanken.

zie: http://shell.plant.nl/navman/bonus.php

Grtz,
Rob

Flipipo
Berichten: 145
Lid geworden op: 13 dec 2005 19:57

Re: Shell Airmiles Actie FOUT

Ongelezen bericht door Flipipo »

Kan gebeuren. Bij mij heeft het uitstekend gewerkt! Heb ze alles al verzilverd. Tja.. foutje van kassa misschien of zoiets

greetje54
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 feb 2006 10:50

Re: Shell Airmiles Actie FOUT

Ongelezen bericht door greetje54 »

Beste peppep,
heb je je klacht ook per mail kenbaar gemaakt?
Ik had ook eens een akkefietje en dat is zeer coulant
afgehandeld door airmiles. Succes! Greetje

harrieverveer
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jan 2007 11:58

Re: Shell Airmiles Actie FOUT

Ongelezen bericht door harrieverveer »

Ik heb precies dezelfde ervaring, maar dan nog gekker. Eerste keer tanken kreeg ik 25 bonus miles en de keer daarop zou ik er 50 krijgen geloof ik. De tweede keer deed de jongen achter de kassa extra aardig door een aantal 'bonusmiles' bonnetjes extra te scannen - je weet wel van die dingen die je uit zo'n blaadje moet knippen maar die hebben ze daar als 'service' achter de kassa liggen. Ik had er niet om gevraagd maar nouja, 150 bonusmiles erbij - mij hoor je niet klagen. De derde keer werd mijn briefje opnieuw gescant - met de melding *hee hij pakt m niet, nouja dan weet ik het ook niet*. Helaas, geen airmiles dit keer. Toen dus maar weer met een nieuw bonnetje begonnen. Toen kreeg ik echter helemaal geen bonusmiles meer.

Om een lang verhaal kort te maken: ik heb in een maand tijd zo'n 6 keer bij shell getankt (normaal zou ik dus zo'n 475 bonusmiles hebben gehad) maar ik had er 'slechts' 175. Een gegeven paard moet je niet in de bek kijken, maar het is toch een beetje iemand blij maken met een dooie mus.

laura1007
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jan 2007 08:37

Re: Shell Airmiles Actie FOUT

Ongelezen bericht door laura1007 »

Als men goed leest dan ziet men dat de bonnen eenmalig te gebruiken zijn. Je kan dus tweemaal het bonnetje voor 150 airmiles inleveren, maar je krijgt maar eenmaal 150 gestort. Je kan dus nooit meer dan 400 airmiles sparen.

mvg, laura

Gesloten