Smoes van het Nederlands Energie Collectief

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Onsteuntje
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 okt 2021 14:28

Re: Smoes van het Nederlands Energie Collectief

Ongelezen bericht door Onsteuntje »

Ik heb net een belletje gehad van.... Uh ja... Iets met collectief.

Lang verhaal kort.
Ze kon t contract wat we nu hadden afgesloten voor vijf jaar, de tarieven wijzigen omdat we n bescherming of zo iets dergelijks hadden opgebouwd.
De tarieven van essent kon ze zo wijzigen omdat we daar recht op hadden, ze werken voor alle grote energie bedrijven bla bla bla.
T was n soort bescherming voor klanten dat je niet te veel betaalde.
Ik heb t hele gesprek zitten twijfelen is dit nu wel of niet echt.....heb echt best wel lang met dr aan de telefoon gezeten en weet nog niet of t wel of niet echt was.....
Ze wist ook gewoon serieus alles op te noemen naam etc etc.
Ik moest wel ter verificatie de geboortedatum noemen, wat ik helaas wel gedaan heb
Ze noemde de laatste drie cijfers van de Iban, of die klopten..... Nou die klopte niet, maar ik zei dat t wel klopte want dr bekroop me steeds meer n raar gevoel. Het zat me nog niet lekker.. Toen moest ik mn luidspreker aanzetten, dan zou ze me n smsje sturen en die moest ik dan hardop voorlezen om akkoord te gaan met t hele gebeuren.
Toen had ik zoiets, ja daag, lama zitten.
Ze heeft me nog diverse malen gebeld, inmiddels heb ik t nummer geblokkeerd.
Maar zit me nog steeds af te vragen, is dit nou wel of niet echt en kan ze hier nu iets mee..... Als t oplichting was of halen ze zometeen mn hele bankrekening leeg......
Laatst gewijzigd door Onsteuntje op 06 okt 2021 14:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten