Sovendus: misleidend aanbod voor Miljoenenjacht

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
R.H.T.
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 dec 2021 11:53

Sovendus: misleidend aanbod voor Miljoenenjacht

Ongelezen bericht door R.H.T. »

Regelmatig ontvang ik bij een bestelleing bij de Wijnbeurs een bonus in de vorm van een Sovendus korting op een of ander product.

Onlangs maakte ik gebruik van een aanbieding om mee te spelen in Miljoenenjacht van de PCL. Ik kon voor 14,95 eenmaal meespelen.

Echter bij hetaanmelden, blijkt dat je een verbindtenis aangaat voor meespelen in de PCL en datwas niet de bedoeling, omdat ik daar al in meespeel.

Met geen mogelijkheid krijg ik contact met Sovendus om mijn ongenoegen te uiten over deze vorm van in mijn ogen, misleiding. Ik stuurde inmiddels diverse mails, maar geen reactie.

Dit zijn sowieso websites die redelijk onoverzichtelijk zijn en daarmee eg lastig om contactgegevens te vinden.

Zijn er meer van dit soort ervaringen?

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Sovendus: misleidend aanbod voor Miljoenenjacht

Ongelezen bericht door kweenie »

R.H.T. schreef:
02 dec 2021 12:00

Zijn er meer van dit soort ervaringen?
Uiteraard zijn die er. Die boefjes gebruiken zulke trucs natuurlijk niet als het niet werkt...

honza
Berichten: 80
Lid geworden op: 27 mar 2009 16:04

Re: Sovendus: misleidend aanbod voor Miljoenenjacht

Ongelezen bericht door honza »

Gewoon helemaal niet meer meedoen met de PCL, dan win je iedere maand bijna €15 en je voorkomt dat je geld bij allerlei dubieuze clubjes terecht komt.

Gesloten