LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Spookfacturen van bedrijvenindex.nl

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
jesskeano
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 feb 2018 16:08

Spookfacturen van bedrijvenindex.nl

Ongelezen bericht door jesskeano »

Mijn man heeft als zzp er een voegbedrijf. Pas geleden is hij benaderd door bedrijvenindex.nl of hij zijn advertentie van 800 euro wou verlengen. Mijn man zei bij hun nooit iets gehad te hebben en hier ook voor nu geen interesse in had. Een dag later kregen wij dus een factuur in de bus van 181 euro of we die even binnen 7 dagen wilde betalen. We hebben melding gemaakt bij de fraude help desck en een melding bij de politie gedaan en dachten hier horen we niks meer van. 2 weken later krijgen we een herinnering in de bus. Wij hebben weer geprobeerd contact te leggen met bedrijvenindex de telefoon gaat over maar niemand neemt op. Op heel de site van bedrijvenindex staat ook geen 1 bedrijf op vermeld ook het onze dus niet. Wat moeten we nu doen? M.v.g. Jessica Broos

Lady1234
Berichten: 27103
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Spookfacturen van bedrijvenindex.nl

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Negeren

stofzuigertje

Re: Spookfacturen van bedrijvenindex.nl

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Zelfde als vorige keer dan maar!

Aangezien er geen vorige keer is en ook niets afgesloten is verlengen ook niet mogelijk!
Dit heb ik als ex ondernemer ook voor advertentie verkopers gedaan, vorige keer is er niet dus ZELFDE ALS VORIGE KEER!

Daar trappen ze soms in en ik heb gratis reclame.
Als je vorige keer niet betaalde, doe ik dat nu weer.
Leuke valkuil voor dit soort lieden die denken geld te vangen, net als vorige keer dus......

romilda
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 mar 2018 17:06

Re: Spookfacturen van bedrijvenindex.nl

Ongelezen bericht door romilda »

ik heb inderdaad dus ook deze advertentie, zie hier boven.

tampie74
Berichten: 168
Lid geworden op: 23 jan 2009 13:14

Re: Spookfacturen van bedrijvenindex.nl

Ongelezen bericht door tampie74 »

dit is een consumenten site voor ondernemers kunt u [url][https://www.higherlevel.nl//url] terecht

yan
Berichten: 681
Lid geworden op: 24 okt 2017 11:54

Re: Spookfacturen van bedrijvenindex.nl

Ongelezen bericht door yan »

tampie74 schreef:dit is een consumenten site voor ondernemers kunt u [url][https://www.higherlevel.nl//url] terecht
Onzin.. er is hier ook gewoon een ZZP gedeeltje en dit soort vragen kunnen hier prima worden beantwoord.

Optie van stofzuigertje is erg goed! :mrgreen:

Gesloten