LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Stelling: Reclame in ruil voor korting

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.

"Ik wil graag goedkoper bellen in ruil voor reclame op mijn mobiele telefoon."

Eens
6
7%
Oneens
80
93%
 
Totaal aantal stemmen: 86

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Stelling: Reclame in ruil voor korting

Ongelezen bericht door Radar »

Beste Radar kijkers,

Vandaag verscheen dit bericht in het nieuws. Vodafone lanceert een gratis dienst met vakinhoudelijke informatie, vooralsnog voor verzekeraars en apothekers. In ruil daarvoor moeten zij reclame accepteren. Vodafone werkt ook aan een soortgelijk initiatief voor de consument. U ontvangt dan reclame en in ruil hiervoor ontvangt u een korting op uw rekening.

Wij zijn benieuwd naar uw mening en vragen u de volgende stelling met argumentatie te beantwoorden:

"Ik wil graag goedkoper bellen in ruil voor reclame op mijn mobiele telefoon."

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Stelling: Reclame in ruil voor korting

Ongelezen bericht door Walter van V »

ik wens op mijn mobiele telefoon niet gestoord te worden voor reclamedoeleinden. Wij worden al veel te veel lastig gevallen door allerlei vervelende financiele instellingen zoals de DSB bank.
Ook al gaat het per SMS dan nog ga je toch reageren/kijken, voor iets wat dus niet belangrijk is.

Mij is het geen korting waard dus.

Straks korting op de hypotheek als je reclame op je voorgevel toestaat, korting op de autoverzekering , maar rondrijden met grote stickers??? Ik denk dat de heren reclamemakers een beetje erg aan het ontsporen zijn...

Ik heb nog wel 2 mogelijkheden waar de heren reclamemakers zich bij mij voor mogen melden!!

Namelijk reclame op raceauto`s en samenhangend met paardensport. Normale sponsering dus..!

kiz
Berichten: 2313
Lid geworden op: 11 okt 2005 21:37

Re: Stelling: Reclame in ruil voor korting

Ongelezen bericht door kiz »

is een voortand groot genoeg voor een logo'tje WvV tegen korting op het plaatsen van een kroon, Walter (hele vette) :wink:
Ik denk dat de heren reclamemakers een beetje erg aan het ontsporen zijn...
Dan zet ik op die andere kroon wel "making more possible" (wat een vreselijke reclame-uiting) om aan te geven wie die andere kroon heeft gesponsord :D :lol:

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Stelling: Reclame in ruil voor korting

Ongelezen bericht door Walter van V »

:mrgreen: :mrgreen:

Praatjes vullen geen gaatjes, wij wel!!

LindaLovelace
Berichten: 372
Lid geworden op: 18 dec 2004 18:12

Re: Stelling: Reclame in ruil voor korting

Ongelezen bericht door LindaLovelace »

Nee hoor, jou praatjes vullen juist géén gaatjes. Jammer dat je dit zelf nog steeds niet doorhebt!

breezerdop
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jun 2005 16:55

Re: Stelling: Reclame in ruil voor korting

Ongelezen bericht door breezerdop »

geen denken aan,dan maar geen korting.
je krijgt al genoeg reclame te zien op tv,op je pc. :evil: [/b]

john.elsewhere
Berichten: 52
Lid geworden op: 29 jan 2004 12:59

Re: Stelling: Reclame in ruil voor korting

Ongelezen bericht door john.elsewhere »

geen reclame op mijn mobiel. Er wordt al meer dan genoeg (misleidende) reclame gemaakt!!!

Fiore
Berichten: 440
Lid geworden op: 22 jul 2005 10:42

Re: Stelling: Reclame in ruil voor korting

Ongelezen bericht door Fiore »

alsjeblieft niet zeg, al werd mijn abonnement er gratis door..
er is al zoveel reclame, op tv, in je brievenbus, op straat, op internet..

edbever
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 feb 2007 14:41

Re: Stelling: Reclame in ruil voor korting

Ongelezen bericht door edbever »

Waar kan ik dan nu alvast mijn geen reclame stikker plakken ??

domi
Berichten: 18
Lid geworden op: 09 feb 2006 13:24

Re: Stelling: Reclame in ruil voor korting

Ongelezen bericht door domi »

Laat iedereen toch fijn reclame maken waar men wil, ik hoef het niet maar misschien dat er mensen zijn die dat wél leuk vinden, krijgen ze ook eens een berichtje!
Ook bijzonder handig voor mensen die (bijna) nooit bellen want er zijn providers die het GSM nummer "opheffen" na een X periode niet gebruik.
(Bijvoorbeeld alarm GSM's)

Zo zie je maar niet meteen beginnen met onvoorwaardelijk afwijzen, voorzien van (vaak)niet terzake doende argumenten. Er zijn dus zelfs voordelen.

koneldia
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 feb 2007 14:47

Re: Stelling: Reclame in ruil voor korting

Ongelezen bericht door koneldia »

We worden al overspoeld door de reclame.
Ik vindt dit een zeer onplezierig idee om te pas en te onpas reclame op je mobiel te moeten wegdrukken.

Landelijk protesteren lijkt mij hierin zinvol.

Koos

jokesk
Berichten: 15
Lid geworden op: 24 aug 2005 08:30

Re: Stelling: Reclame in ruil voor korting

Ongelezen bericht door jokesk »

Reclame op mijn mobiel zou voor mij een reden zijn om juist niet bij die provider een abonnement af te sluiten. Reclame op de tv en radio vind ik al storend en op m'n mobieltje super storend en irritant. :evil:

moolenaars
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 apr 2006 20:32

Re: Stelling: Reclame in ruil voor korting

Ongelezen bericht door moolenaars »

nou van mij mogen ze die mensen die dat maar weer willen doordruken de nek omdraaien,wand er bestaat geen gratis dat is een lokkerte en meer niet.Nu kunnen ze je ook al niet met rust laten op je mobiel,eerst tv dan internet waar je echt gek van wordt en nu dit,op zouten met die klootzakken

domi
Berichten: 18
Lid geworden op: 09 feb 2006 13:24

Re: Stelling: Reclame in ruil voor korting

Ongelezen bericht door domi »

"Reclame op de tv en radio vind ik al storend en op m'n mobieltje super storend en irritant."

Zet u toch een radio zender op zonder reclame! Of laat de TV uit, gaa naar toilet, schenk iets in ruim afwas op tijdens TV reclame als het "kassie"dan toch aan moet.

Een avond zonder tv is na enig oefenen wel veel beter voor het huiselijk en ander sociaal kontakt. Persoonlijk vind ik het TV aanbod zo droevig dat ik al niet veel kijk.

U zou ook een niet gesponsord reclame abonnement voor uw GSM kunnen nemen.

Kortom keuze te over

J F K
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 apr 2005 01:13

Re: Stelling: Reclame in ruil voor korting

Ongelezen bericht door J F K »

Op mijn PC en Laptop krijg ik al genoeg ongewenste reclame (SPAM) binnen.
Nu wil Vodafone gaan SPAMMEN op de GSM's?

Gelukkig heb ik geen abonnement bij Vodafone en hoop van harte dat
de overige providers hun voorbeeld NIET gaan volgen!

Vriendelijke groet,

Jan F. Kremers

Kastanje
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jun 2005 20:55

Re: Stelling: Reclame in ruil voor korting

Ongelezen bericht door Kastanje »

Voor korting of gratis doen we in Nederland bijna alles! Maar dit wil ik dus absoluut niet. :evil: :evil: :twisted:
Krijgen we dan nooit meer rust en nooit meer stilte?

moolenaars
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 apr 2006 20:32

Re: Stelling: Reclame in ruil voor korting

Ongelezen bericht door moolenaars »

hey domi ik weet niet wat voor provider je hebt,maar je nummer opheffen is achterhaald ja,ze moet je nu een mailstuuren voordat het is af gelopen,dus op zouten met die reclame op mobiel wand daar gaat het om. :twisted: :twisted: :evil:

klaas442
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 dec 2005 20:45

Re: Stelling: Reclame in ruil voor korting

Ongelezen bericht door klaas442 »

Dit is het begin van het einde, je bent nergens meer veilig voor die vervelende reclame.
Op de computer heb je spam, op de tv om de haverklap die vreselijke luidruchtige reclame en dan nu op je mobieltje ook nog.
A.U.B. niet
:x

jokesk
Berichten: 15
Lid geworden op: 24 aug 2005 08:30

Re: Stelling: Reclame in ruil voor korting

Ongelezen bericht door jokesk »

Doordat ik reclame op radio en tv erg storend vind probeer ik al zoveel mogelijk door o.a. keuze van reclame vrije zenders of iets anders doen tijdens reclames.
Helaas kan je niet eventjes je telefoon uitzetten daarom moet ik er niet aan denken om reclame op de telefoon te ontvangen. Zelfs niet als het me financieel profijt kan geven. :x

moolenaars
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 apr 2006 20:32

Re: Stelling: Reclame in ruil voor korting

Ongelezen bericht door moolenaars »

:twisted: :evil: Voor mij is het duidelijk er moet masaal protest gemaakt worden,dat is dan een mooie beging voor die huilebalk,hey wil zaamhoorigheid dan is dit zijn kans om zijn echt karakter tetonen,dus de politiek mag zig dat best aantrekken,dus nog maals vodavoon zijn lisensie intrekken,als wij zoon goede opta hebben nou dan is hier een goede :evil: kans om telaten zien wat ze echt waard zijn,ik heb mijn twijfels wand als er eenje onder een hoedje een spelltje speelt dan zijn zij dat wel,dus weg met die reclame op mobiel,en een ieder die dat ook vind reageer hoe meer hoe beter. :evil: :evil:

Gesloten