LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Teamleider uit zich over mijn gezondheid

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
sake1987

Re: Teamleider uit zich over mijn gezondheid

Ongelezen bericht door sake1987 »

Nijogeth schreef:
19 mei 2020 17:02
Inderdaad, je kan echt wel zelf opkomen voor de eigen rechten.
Dan zal je verbaast staan hoeveel mensen dit echt niet kunnen, zelfs niet in deze tijd. Heb als kader lid al heel wat collega's moeten begeleiden die dit echt zelf niet konden, waar de werkgever zo overheen walst. Maar de niet mondige personen zitten niet op dit fora.

Erthanax
Berichten: 9685
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Teamleider uit zich over mijn gezondheid

Ongelezen bericht door Erthanax »

Lang niet iedereen is in staat goed voor zijn eigen rechten op te komen.

billy3086
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 jul 2009 20:40

Re: Teamleider uit zich over mijn gezondheid

Ongelezen bericht door billy3086 »

Hoi allemaal,

Gesprek is al even geleden geweest, en natuurlijk ontkent hij alles... En hij vroeg naar mijn medicatie ivm zorgen die hij had... Ik heb daar uiteindelijk gelachen vanwege de poppenkast die hij daar opvoerde. De mw van de HR versprak zich ook nog en zei dat ik als ik ben overgeplaatst mijn bek moet houden over wat er gebeurd is. Tja het werd dus overplaatsing, alleen ben ik daar niet akkoord mee gegaan, de bond heeft nog geïnformeerd naar een ontslagvergoeding, die mogen ze van mij ergens steken waar de zon niet schijnt. Ik heb ontslag genomen en zelfs daar moest ik 13 dagen later nog achteraan gaan... Gevalletje teamleider weet niet hoe de regels werken...
Ik heb al een andere baan, het voordeel van de zorg :).
De teamleider heeft uiteindelijk nog veel meer klachten tegen zich gehad en er gaan er meer volgen.
Ik ben iig blij dat ik van deze man af ben.

Iedereen heel erg bedankt!

witte angora
Berichten: 30794
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Teamleider uit zich over mijn gezondheid

Ongelezen bericht door witte angora »

Bij sommige bedrijven in de zorg rommelt het inderdaad. Ik heb iemand gekend die vooral bij mensen schoonmaakt die het niet meer kunnen. Nog net geen zorgverleenster. Maar wat die bij één bedrijf heeft meegemaakt... ze is op een gegeven moment naar een ander bedrijf gegaan, en daar zat ze heerlijk.

Ik denk wel dat je er goed aan hebt gedaan daar weg te gaan.

sake1987

Re: Teamleider uit zich over mijn gezondheid

Ongelezen bericht door sake1987 »

Jazeker genoeg werk in de zorg, krijg regelmatig via Linkdin aanbiedingen met lease auto toe.

Gesloten