LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] telefonische lotto-lokker

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
namatheina
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 sep 2007 12:20

telefonische lotto-lokker

Ongelezen bericht door namatheina »

Gebeld door callcenter met de mededeling dat ik 1 maand gratis mee kan doen met de lotto als ik 1 vraag goed beantwoord. Op mijn vraag of ik er ook van af kan als het me niet bevalt is het antwoord, dat ik dan gewoon kan opzeggen. Ok, als het me niets kost... Vervolgens wordt het gesprek opgenomen om alles vast te leggen. Dan hoor ik dat ik me verplicht om minimaal 3 maanden mee te doen. Toen heb ik het gesprek afgebroken, want voor mij was dit misleidend, niet vooraf te melden dat het om minstens 3 maanden zou gaan.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: telefonische lotto-lokker

Ongelezen bericht door D1RK »

99% van alle callcenters hebben dit soort misleidende produkten....
dus daarom komen de 1% goede er moeilijker door, jammer maar het is beter om eens op de website te kijken, ook eerste maand gratis, en je kunt dan wel rustig alles nalezen...

Gelukkig luisterde je goed, en stopte je, maar ik was gewoon gaan zoeken naar bankpasje wat nergens te vinden is....

Tijdrekken, want als zij mijn tijd verspillen door dit soort leugens, mag ik hetzelfde doen.

Door dit soort foute aktie's zullen er meer mensen weg lopen en minder zich zelf zomaar aanmelden!

Boycot elke firma die ooit misleidende verkopers had, en dan leren ze het wel, dat je beter geen verkopers kunt hebben op provisie.

Suusjuh1985
Berichten: 105
Lid geworden op: 07 okt 2006 18:36

Re: telefonische lotto-lokker

Ongelezen bericht door Suusjuh1985 »

Lol, verkopers op provisie....
Ik heb gehoord dat de meeste call centers gewoon een uurloon hebben. Maar goed, zomaar ophangen is onbeschoft vind je zelf ook niet? zou jij zo behandeld worden? je moet gewoon goed luisteren naar die gasten. en ik denk dat echt niet iedereen misleid, er zijn vast wel richtlijnen en dergelijke voor.

kiz
Berichten: 2306
Lid geworden op: 11 okt 2005 21:37

Re: telefonische lotto-lokker

Ongelezen bericht door kiz »

je moet gewoon goed luisteren naar die gasten.
ik moet niks. Ze bellen ongevraagd, nemen nooit genoegen met "geen interesse" en verstrekken bovendien onvolledige informatie.

Jan1
Berichten: 772
Lid geworden op: 15 nov 2003 19:16

Re: telefonische lotto-lokker

Ongelezen bericht door Jan1 »

Waar ikzelf niet om vraag, dat ben ik ook niet nodig. Dus geen tijd verknoeien, en gelijk het eenzijdige gespek afkappen.

flipvanderwaal
Berichten: 390
Lid geworden op: 08 apr 2007 22:47

Re: telefonische lotto-lokker

Ongelezen bericht door flipvanderwaal »

Ik geef altijd mijn naam fout geschreven door met een verkeerd bankrekeningnummer.

Dat heeft tot nu toe goed gewerkt en geeft dikke pret als ze me terugbellen.

lolita
Berichten: 21
Lid geworden op: 23 mei 2007 15:33

Re: telefonische lotto-lokker

Ongelezen bericht door lolita »

wat betreft call centers ze zijn wel degelijk misleidend ik wil er niets meer mee van doen hebben er was ons verteld over een zogenaamde vakantiekaart waar je 5% korting op vakanties kon krijgen de verzend kosten van die kaart waren 2.95 euro oke we kregen die kaart dus thuis gestuurd de verzend kosten zouden van onze rekening afgeschreven worden wat blijkt? wij kwamen van onze vakantie terug en er was maar liefs 75 euro plus die 2.95 van onze rekening afgeschreven voor ,t lidmaatschap over die 75 euro is nooit gerept door dat bedrijf maar goed we hebben dat bedrag terug laten boeken door onze bank misleiding of niet? ik dacht ,t wel een spelletje op internet waarmee je een prijs kunt winnen? vergeet ,t maar een prijs win je nooit je wordt alleen maar lastig gevallen door bedrijven!

Gesloten