LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telefoonteam Radar

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
droppie58
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 okt 2014 21:21

Telefoonteam Radar

Ongelezen bericht door droppie58 »

Al jaren kijk ik elke week met veel plezier naar Radar. Prima informatief programma. Er valt mij echter altijd iets op waar ik mij telkens weer over blijf verbazen.
Als je kijkt naar het blokje telefoonteam dan zie je iedereen driftig aan het telefoneren maar je hoort niemand praten. Dat vind ik heel vreemd. Ik heb zelf op een callcenter gewerkt en weet hoe rumoerig dit kan zijn. Hier zie ik alleen heel veel lippen bewegen maar hoor niets. Is dit anderen ook opgevallen?
Ik heb altijd het idee dat er 'geplaybackt' wordt en het niet echt is. Het is ook nooit zo dat er iemand is die even niets te doen heeft. Iedereen is altijd druk bezig.
Niets bijzonders maar ik wilde het gewoon even delen.

Josephien12
Berichten: 715
Lid geworden op: 01 sep 2010 18:39

Re: Telefoonteam Radar

Ongelezen bericht door Josephien12 »

Dat valt inderdaad op. En zou er zodra de uitzending start werkelijk zo driftig door mensen gebeld worden naar dat team?

witte angora
Berichten: 30688
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Telefoonteam Radar

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik denk dat het geluid van het telefoonteam 'uit' staat. Oftewel, het wordt niet opgenomen. Anders wordt het nogal rumoerig tijdens de uitzending.

47712
Berichten: 97
Lid geworden op: 12 mei 2014 22:22

Re: Telefoonteam Radar

Ongelezen bericht door 47712 »

Josephien12 schreef:Dat valt inderdaad op. En zou er zodra de uitzending start werkelijk zo driftig door mensen gebeld worden naar dat team?
Deze jongens en meisjes gaan zo te keer omdat ze gebeld worden door het team van Bananasplit. Sander Dekkers, de staatssecretaris, wil dit programma verwijderen van de NPO 1, net zoals als die Tiroler programma's uit Volendam met al die verlopen artiesten.

Wat voegt Radar nog toe helemaal niets toch met een presentatrice die 4 ton per jaar verdient.

De Tros had beter commercieel kunnen gaan. Past totaal niet in het plaatje van de deftige Avro :roll:

Een ban zal mijn lot zijn :lol:

Sarixell
Berichten: 13
Lid geworden op: 25 mei 2011 14:01

Re: Telefoonteam Radar

Ongelezen bericht door Sarixell »

Mij verbaast dit ook telkens weer, ben zeer benieuwd hoe dit zit ;)

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Telefoonteam Radar

Ongelezen bericht door tenormin »

Ja hoor, heb zelf weleens gebeld, tijdens een uitzending. Geen idee hoe ze het geluid wegkrijgen (werk niet bij TV :lol: , maar "ik zat wel" in die uitzending waar ik over belde. En @47712, hoezo 'deftige' AVRO? Heb dat blad al 'van huis uit meegekregen' en zelf abonnee geworden 50 jaar geleden, voel me helemaal niet deftig. Zou niet eens weten hoe het "voelt". En een ban zal je er ook niet voor krijgen. Keurig toch?

Gesloten