LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] terug betalig matras Livingcomfort

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Anoniemps
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 dec 2018 09:05

Re: terug betalig matras Livingcomfort

Ongelezen bericht door Anoniemps »

Wij hebben eind augustus 2 matrassen gekocht bij Living Comfort in Villa Arena en afgesproken dat deze afgelopen week afgeleverd zouden worden. Gezien alle voorgaande berichten, begrijpt u wel dat dit niet gebeurd is. Naast een mail naar het meldpunt, zal ik een brief sturen naar de curator, maar heb weinig hoop op een goede afloop. Zelf zijn ze op geen enkele manier bereikbaar. Mochten andere mensen nog tips hebben om dit op te lossen dan horen we ze graag!

Lady1234
Berichten: 27089
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: terug betalig matras Livingcomfort

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar hebt u dan in augustus ook al betaald?

Anoniemps
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 dec 2018 09:05

Re: terug betalig matras Livingcomfort

Ongelezen bericht door Anoniemps »

Helaas wel.

hänschen klein
Berichten: 2156
Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51

Re: terug betalig matras Livingcomfort

Ongelezen bericht door hänschen klein »

Kwam deze mededeling tegen ...

https://www.bestematras.info/veel-gedup ... ctcomfort/

Wel vreemd, dat Bol.com nog steeds spullen aanbiedt, zoals al eerder door @Theotrucker aangesproken is.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: terug betalig matras Livingcomfort

Ongelezen bericht door berndv »

hänschen klein schreef:
15 dec 2018 11:45


Wel vreemd, dat Bol.com nog steeds spullen aanbiedt, zoals al eerder door @Theotrucker aangesproken is.
misschien kijk ik er overheen, maar als ik op bol.com zoek op livingcomfort vind ik 1 artikel dat aangeboden wordt door sleepworld, en voor zover ik kan zien valt die niet onder de groep van livingcomfort.

hänschen klein
Berichten: 2156
Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51

Re: terug betalig matras Livingcomfort

Ongelezen bericht door hänschen klein »

berndv schreef:
15 dec 2018 12:19
hänschen klein schreef:
15 dec 2018 11:45


Wel vreemd, dat Bol.com nog steeds spullen aanbiedt, zoals al eerder door @Theotrucker aangesproken is.
misschien kijk ik er overheen, maar als ik op bol.com zoek op livingcomfort vind ik 1 artikel dat aangeboden wordt door sleepworld, en voor zover ik kan zien valt die niet onder de groep van livingcomfort.

U heeft gelijk, het is inderdaad juist die ene site die naar sleepworld doorverwijst die ik er, helemaal toevallig, had uitgepikt als test.

https://www.bol.com/nl/b/livingcomfort/10447652/

Verder alleen maar "kan de site niet vinden" en "Livingcomfort biedt niet meer aan op Bol.com".

LidySchoon
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 sep 2019 14:57

Re: terug betalig matras Livingcomfort

Ongelezen bericht door LidySchoon »

Ook mijn vraag is: kan Radar wat doen? Mijn matras vertoont kuilen in de garantieperiode van 5 jaar. Kan niet reclameren. Wat doe ik nu? Nieuw matras kopen en oude matras bewaren voor het geval dat...

Lady1234
Berichten: 27089
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: terug betalig matras Livingcomfort

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Volgens mij is de boel al een tijdje failliet.

Gesloten