LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TNT Post geeft pakketten af bij buren

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
martenj
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 jul 2008 16:37

Re: TNT Post geeft pakketten af bij buren

Ongelezen bericht door martenj »

Niet alleen TNT leverd bij de buren. Ook een DPD en GLS doen dat alleen zijn zij gebonden aan niet bij de buren.
TNT heeft als nadel dat zij het grote gros bij particulieren leverd en de rest B2B.
Packs Special Care leverd ook veel bij particulieren maar is een stukje duurder. Daar gaat ook wel eens wat fout maar waar gewerkt wordt vallen spaanders, 8)
Als men een bloemetje moet ontvangen en deze gaat naar de buren wat zou dat, geen probleem toch? Buren hebben die pakketten aanpakken en openmaken? ja zou toch de buren aanspreken op dat gedrag.
:!:
OPLOSSING plaats een briefje op de deur Niet bij de buren leveren.
Als u iets verwacht via pakket dienst
Laat pakketen op zaterdag bezorgen als u thuis bent, en niet hoeft te werken.
Laat als verzender op verpakking een mededeling achter beslist niet bij buren leveren.

Zou dit helpen? :?:

Mijn ervaring met Packs zegt van wel nu uw ervaringen nog naast TNT
En dan hebben we het op het bezorgen op particuliere adressen geen bedrijven.

Martenj[/b]

Jelzo
Berichten: 20
Lid geworden op: 29 okt 2006 20:04

Re: TNT Post geeft pakketten af bij buren

Ongelezen bericht door Jelzo »

Bij mij bezorgt Theo van TNT (reg. Zaanstreek) al geruime tijd de post, en hij mag een pluim krijgen hoor! Altijd goed en soms bij de buren, maar dat hoor je te weten. Alleen aangetekende post komt direct bij jezelf terecht.

Ik ontvang met regelmaat postpakketten, en heb nooit problemen gehad. Tot twee maal toe bij de buren bezorgd (ik ken hun niet, maarja), en goed gekomen.

Wil je post niet bij de buren geleverd hebben? Plak een briefje op de deur of laat het 'iets' duurder verzenden.
Buren pakket slecht behandeld? Snel ophalen doet wonderen.
Wil je geen pakket tussen de bloemen vinden? Laat het pakket 'iets' duurder verzenden.

En soms heb je gewoon te maken met een gedemotiveerde bezorger, zulke werknemers zijn er overal en die kan je moeilijk wegkrijgen...

Mob0912
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 sep 2007 20:17

Re: TNT Post geeft pakketten af bij buren

Ongelezen bericht door Mob0912 »

Voor de zoveelste keer een klacht ingediend bij en over TNT, zie ook mijn vorige klachten in dit forum. Nu wederom. In het kort ; De wasmachine gaat kapot, zou flink wat gaan kosten, maar ik kom op het idee om onderdelen te bestellen bij Bosch Nederland via de website. Keurig geregeld. Via automatische incasso wordt de betaling voldaan (anders wordt het niet opgestuurd), vervolgens zou binnen paar dagen de onderdelen binnen moeten zijn. Afgelopen vrijdag de factuur maar nog steeds geen onderdelen. Nou misschien na het weekend dan. Nog niets, bellen naar Bosch. Nee wij hebben het opgestuurd enne wij hebben zelfs een barcode en hiermee zien we dat het pakket afgelopen donderdag bij u afgeleverd had moeten zijn door TNT. Oh nee he niet weer TNT. Ik krijg nummer van TNT klantenservice. Ja meneer wij kunnen niets voor u doen het is afgeleverd, u zult Bosch moeten bellen want ze hebben het niet verzonden met handtekening of ontvangstbevestiging. Dhr. Kooren van Bosch ; nu nog mooier wij verzenden met TNT en vervolgens hadden wij het op een andere manier moeten verzenden om er zeker van te zijn dat het aankomt. Nee fout ligt bij TNT, bel het plaatselijke postkantoor maar wellicht ligt het daar. Eerst bij alle buren geïnformeerd, niets dus. Kon eigenlijk ook niet want er lag geen briefje in de bus. Dus naar postkantoor ; nee hier ligt niets en wij kunnen u ook niet helpen. Daar een beetje doorvragen en bedelen om een nummer van TNT het nummer gekregen van TNT storingen 01804-41300. Nee u heeft een totaal verkeerd nummer, gekregen, wij kunnen u niet helpen. Na veel zeuren krijg ik toch een nummer van distributiepunt Ridderkerk 0180-441300. Daar krijg ik dhr. van der Z. aan de lijn. Nee ik kan de lijst niet vinden. We bellen u terug. Dat wordt ook gedaan. Ja de chauffeur die het bezorgd heeft die is overgegaan naar een ander bedrijf. Aangegeven dat het probleem dan toch bij Ridderkerk blijft liggen, omdat daar vandaan het pakket bezorgd zou moeten zijn, zo had ik inmiddels begrepen. Ok, er wordt verder gezocht en de chauffeur is toch gevonden en wordt gebeld. Ik wordt weer terug gebeld. De chauffeur heeft het afgeleverd op 1, 2 of 3 huizen bij u vandaan. Ja dus mooi niet. Want bij de buren was ik al geweest. Dhr. v.d. Z. wordt het ook zat en zegt dat de chauffeur het zelf mag oplossen en zal er voor zorgen dat deze vandaag nog bij ons langs zou komen, want hij zat in de buurt. Wachten, wachten geen chauffeur. Toch maar bellen voor het 17.00 uur is en er niemand meer te bereiken is. En jawel dhr. vd Z. is al naar huis. Collega L. R. aan de lijn, nee we mogen geen telefoonnummer geven van de chauffeur, maar we gaan wel bellen dat hij toch nog langs komt.... wordt vervolgd. Weg vrije dag en nog geen pakketje. :twisted:

monique67
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jul 2008 22:54

Re: TNT Post geeft pakketten af bij buren

Ongelezen bericht door monique67 »

Als je dan zo'n buurvrouw bent die een pakje voor iemand aanneemt is het ook jou probleem als het niet opgehaald wordt door degene voor wie het is. TNT komt het niet terug halen, dus staat zo'n doos weken in je huis en als je dat dan bij ze meld, moet je het op het dichtsbijzijnde postkantoor afkomen geven. Dus ik neem voor niemand meer een pakje aan.

Mob0912
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 sep 2007 20:17

Re: TNT Post geeft pakketten af bij buren

Ongelezen bericht door Mob0912 »

Voor de zoveelste keer een klacht ingediend bij en over TNT, zie ook mijn vorige klachten in dit forum. Nu wederom. In het kort ; De wasmachine gaat kapot, zou flink wat gaan kosten, maar ik kom op het idee om onderdelen te bestellen bij Bosch Nederland via de website. Keurig geregeld. Via automatische incasso wordt de betaling voldaan (anders wordt het niet opgestuurd), vervolgens zou binnen paar dagen de onderdelen binnen moeten zijn. Afgelopen vrijdag de factuur maar nog steeds geen onderdelen. Nou misschien na het weekend dan. Nog niets, bellen naar Bosch. Nee wij hebben het opgestuurd enne wij hebben zelfs een barcode en hiermee zien we dat het pakket afgelopen donderdag bij u afgeleverd had moeten zijn door TNT. Oh nee he niet weer TNT. Ik krijg nummer van TNT klantenservice. Ja meneer wij kunnen niets voor u doen het is afgeleverd, u zult Bosch moeten bellen want ze hebben het niet verzonden met handtekening of ontvangstbevestiging. Dhr. Kooren van Bosch ; nu nog mooier wij verzenden met TNT en vervolgens hadden wij het op een andere manier moeten verzenden om er zeker van te zijn dat het aankomt. Nee fout ligt bij TNT, bel het plaatselijke postkantoor maar wellicht ligt het daar. Eerst bij alle buren geïnformeerd, niets dus. Kon eigenlijk ook niet want er lag geen briefje in de bus. Dus naar postkantoor ; nee hier ligt niets en wij kunnen u ook niet helpen. Daar een beetje doorvragen en bedelen om een nummer van TNT het nummer gekregen van TNT storingen 01804-41300. Nee u heeft een totaal verkeerd nummer, gekregen, wij kunnen u niet helpen. Na veel zeuren krijg ik toch een nummer van distributiepunt Ridderkerk 0180-441300. Daar krijg ik dhr. van der Z. aan de lijn. Nee ik kan de lijst niet vinden. We bellen u terug. Dat wordt ook gedaan. Ja de chauffeur die het bezorgd heeft die is overgegaan naar een ander bedrijf. Aangegeven dat het probleem dan toch bij Ridderkerk blijft liggen, omdat daar vandaan het pakket bezorgd zou moeten zijn, zo had ik inmiddels begrepen. Ok, er wordt verder gezocht en de chauffeur is toch gevonden en wordt gebeld. Ik wordt weer terug gebeld. De chauffeur heeft het afgeleverd op 1, 2 of 3 huizen bij u vandaan. Ja dus mooi niet. Want bij de buren was ik al geweest. Dhr. v.d. Z. wordt het ook zat en zegt dat de chauffeur het zelf mag oplossen en zal er voor zorgen dat deze vandaag nog bij ons langs zou komen, want hij zat in de buurt. Wachten, wachten geen chauffeur. Toch maar bellen voor het 17.00 uur is en er niemand meer te bereiken is. En jawel dhr. vd Z. is al naar huis. Collega L. R. aan de lijn, nee we mogen geen telefoonnummer geven van de chauffeur, maar we gaan wel bellen dat hij toch nog langs komt.... wordt vervolgd. Weg vrije dag en nog geen pakketje.

Ik werd vandaag tegen 17.00 terug gebeld door bezorger (O. V.) van TNT die, zo bleek, voorheen in ons rayon bezorgde. Hij was gebeld door zijn chef dat er iets mis was gegaan met een pakketje. Hoewel hij niet meer bezorgde in ons rayon maar in rayon Capelle a/d IJssel, vond hij het heel vervelend voor ons te meer daar hij de bezorger die bij ons nu moet bezorgen had ingewerkt. Hoewel deze donker getinte (Afrikaan?) helemaal niets meer er mee te maken heeft, is hij direct vanuit zijn rayon naar ons rayon gekomen om ons verhaal aan te horen en aktie te ondernemen. Eerlijk is eerlijk deze persoon kent zijn verantwoordelijkheid !!! Hij is vervolgens in de buurt gaan informeren, toen dat niets opleverde is hij de bezorger die e.e.a. veroorzaakt had gaan opsporen. Vervolgens met deze kerel naar ons terug gereden en de buurt laten zien om bij de beste man in herinnering te brengen hoe het vorige week donderdag gegaan was en toen kwam het hoge woord eruit, hij had het in 1 van de geleegde afvalcontainers gegooid :shock: en was vergeten een briefje in de bus te doen.... Maar welke container wist meneer niet meer, tja er stonden er meerdere. :roll: Ongeloofelijk hoe kan zo iets gebeuren !! Tja hij zag ook wel in dat het enorm stom was geweest. Maar nu nog de vraag welke container. Dus de containers in de buurt op z'n kop... en ja hoor het pakje kwam boven water.... !! Aan de ene kant waren we blij dat het boven water is gekomen maar de andere kant denk je wel dat iemand dat in z'n hoofd kan halen om zo iets te doen. Het resultaat is wel dat heel de buurt inmiddels weet hoe TNT met de pakjes omgaat... voor deze keer is het goed afgelopen maar wel m'n vrije dag naar de knoppen en heeeel veeeel ergernis ; met "dank" aan TNT :evil: ! Ik hoop dat Radar er toch maar weer eens aandacht aan gaat besteden. Overigens wel mijn oprechte dank aan de zwarte man Oli V. uit rayon Capelle aan den IJssel :wink: als ze allemaal zo waren bij TNT dan zouden deze klachten niet voorkomen.

aalberts2005
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jul 2008 21:11

Re: TNT Post geeft pakketten af bij buren

Ongelezen bericht door aalberts2005 »

Het is weer raak bij TNT....
Wij runnen een bedrijf en hebben de laatste 3 weken ZEER VEEL ELLENDE met TNT. 2 diefstallen uit pakketjes, 3 pakketten zoek en 1 pakket met status 'afgeleverd' maar de klant heeft niets ontvangen.
Dit alles dus in nog GEEN 3 WEKEN TIJD ! ! ! !
Zelfs verzekerde verzendingen zijn gewoon vermist ! !
En nu maar proberen je geld terug te krijgen, dat is vechten tot je neervalt en dus verliezen......
Wij hebben de laatste 3 weken vermiste/gestolen zendingen met een totale schadepost van meer dan 1000 euro, dit gaat ons onze kop kosten op zo een manier. En de TNT ? ? Die wimpelt alles af met een standaard antwoord. Beste RADAR, willen jullie a.u.b. hier een item over maken, de TNT maakt zo ondernemers kapot ! ! ! ! !

svdmeer
Berichten: 222
Lid geworden op: 23 jun 2006 13:25

Re: TNT Post geeft pakketten af bij buren

Ongelezen bericht door svdmeer »

Achteraf was die privatisering van de post dom.
Weinig service en geen lagere prijzen. Alleen maar werknemers die niet meer zeker zijn van hun baan en een beroerde service zoals hier is te lezen. Vóór de privatisering was er nog een serieus briefgeheim, nu ligt het letterlijk op straat.

Blue-eyes
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jul 2008 12:00

Re: TNT Post geeft pakketten af bij buren

Ongelezen bericht door Blue-eyes »

Ook ik ervaar regelmatig problemen met de TNT, maar wat ik nu heb meegemaakt spant de kroon.
Het is een lang verhaal maar ik zal het zo kort mogelijk omschrijven.

Ik bestel een apparaat t.w.v. bijna 600 euro en laat dat verzekerd bezorgen. Vooral verzekerd omdat het hier in de flat nogal eens fout met pakketbezorging.

Volgens track&trace is het pakket bij mij afgeleverd, terwijl ik de hele dag gewoon thuis was, maar ik heb echter niets ontvangen. Mijn schrik is groot en ik bel de klantenservice van TNT. Die kijkt in het systeem en er is een handtekening voor ontvangst gezet met een naam die ik helemaal niet ken.
Even voor de duidelijkheid: een verzekerd pakket mag alleen bij de geadresseerde worden afgeleverd!

Terwijl ik aan de telefoon ben met de klantenservice belt een buurvrouw van 2 etages hoger bij mij aan, met mijn pakket!!!
Zij vond het pakket 's-avonds laat bij thuiskomt buiten op de galerij (het had de hele dag geregend!!!). Pakket heeft dus 10 uur in de vochtige buitenomgeving gestaan... en dat met een apparaat van 600 euro...
Wel een opluchting dat het pakket terecht is maar ik ben natuurlijk woedend en benieuwd wie er dan voor het pakket getekend heeft.

Via-via heb ik het telefoonnummer van de afdelingschef van deze bezorger gekregen en verhaal gehaald. Excuses, excuses natuurlijk... maar daar kan ik niet veel mee. Hij laat de postbezorger contact met mij opnemen hetgeen ook netjes gebeurt.
Wat blijkt?? De postbezorger heeft ZELF haar handtekening gezet en het pakket voor mijn deur willen neerzetten maar zich in het nummer vergist. Dus het pakket stond bij nummer 471 i.p.v. 371.
Na een pittig gesprek heb ik haar excuses geaccepteerd.

Maar toch zat het me niet lekker. Ik heb immers niet de service ontvangen waarvoor ik heb betaald!

Dus een klachtenmail naar TNT Post waarin ik minstens terugbetaling van de extra verzendkosten eis. Binnen 7 werkdagen zou ik iets horen. Je raadt het al, na 10 werkdagen nog niets gehoord en een mailtje gestuurd dat ik me niet serieus genomen voel.

En warempel: een uur later een telefoontje van de klachtenafdeling. Meer dan excuses konden ze mij niet bieden. Die extra kosten krijg ik dus niet vergoed. Ik heb aangegeven dat ik het daar absoluut niet mee eens ben. Zij hebben de vergoeding immers wel ontvangen maar niet de service verleend. Dan is het toch logisch dat dat wordt terugbetaald?

Ik heb nog gevraagd: wat nu als ik geen vriendelijke bovenbuurvrouw had en dat pakket was zoekgeraakt? Jullie hebben een handtekening voor ontvangst dus dan is het jullie woord tegen die van mij.
Het antwoord was dat er dan alsnog een onderzoek zou plaatsvinden en dat het pakket dan echt wel vergoed zou worden.
Ik heb geantwoord dat ik dat niet geloof (hiervoor is immers bewijs zat te vinden op internet) en heb het gesprek geeindigd.

Ik heb het helemaal gehad met TNT Post..

wasnoot
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 jul 2008 20:27

Re: TNT Post geeft pakketten af bij buren

Ongelezen bericht door wasnoot »

Wij als webwinkel hebben het al 3 x meegemaakt dat klanten aan ons meldden dat het toch bij de buren was geleverd ondanks "Extra Zeker". We hebben als bedrijf een online klachtenformulier ingevuld en elke keer het extra bedrag van € 1,75 teruggevraagd, wat dan ook iedere keer netjes is gebeurd. Plus uiteraard de excuses en het zullen aanspreken van de koerier. De klant kreeg het dan weer van ons.

Het beste kan een ontvanger dus vragen aan de leverancier om het geld terug te eisen.

De link: http://www.tntpost.nl/zakelijk/klantens ... index.aspx

Maar het zou helemaal niet nodig mogen zijn :x

Succes !!

Gerard School
shop.wasnoot.nl

Gioia
Berichten: 116
Lid geworden op: 05 sep 2006 09:24
Locatie: omgeving Rotterdam

Re: TNT Post geeft pakketten af bij buren

Ongelezen bericht door Gioia »

Hallo allemaal
@ Blue Eyes :
Wat een vreselijk verhaal van dat pakket met dat dure apparaat erin.
Zo ga je niet met pakketten om !
Doet het apparaat het wel?

Ik heb ook een probleem met TNT post:
op 24 juli een pakket aangeboden met track trace code.
Dit pakket moest naar Portugal.
ik betaalde 37,95 ( verzekerde zending zonder aantekenen)
volgens de website dus te volgen met de code
FOUT!
nu na 6 dagen kan ik de status van mijn pakket niet volgen.
Klantenservice zegt dat wel te kunnen , ik vroeg dus : Waar is het pakket? Zegt de vrouw : "Het is in Spanje".
Dit terwijl aan de balie van het postkantoor alhier er werd gezegd dat dit pakket op het vliegtuig naar Portugal zou gaan.
Verder:
Het blijkt dat , een pakket na grens overschrijding, een andere code meekrijgt. Dit is wel handig van TNT post, :? want je kan het al niet volgen, laat staan als er een nieuwe code opkomt..
Waar sta je dan als consument?
En hoe verder?
:cry: ps.... ook ik ben nog steeds niet terug gemaild of anderszins.

TNT-killer
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jul 2008 17:54

Re: TNT Post geeft pakketten af bij buren

Ongelezen bericht door TNT-killer »

Als TNT-post je pakje bij de buren afgeeft kun je in de aap gelogeerd zijn of als het goed gaat, bij je naaste buren, redelijke kans hebben dat jouw verpakking/inhoud in goede staat verkeerd/aankomt.

Bij mij haalden zo op 12 & 19 juli jongstleden een veel mooiere stunt uit.

Een klein pakketje/ te groot voor de brievenbus formaat envelop werd beide keren dubbelgevouwen door de brievenbus gewerkt. Inhoud was beiden keren rijp voor de prullenbak.

Natuurlijk op zaterdag; Dus is de klantenservice pas op maandag ochtend weer te bellen.
DE behandeling als je belt: op het Jehova- achtige af.
Oplossingen / Teruggbellen; De eerste keer ho maar, Na 8 dagen zelf maar eens geinformeerd.
Zou binnen 4 uur terug gebeld worden. Het werden er tenslotte 20 minuten. Oplossing ; Geen ; Men zou de bezorger er op aanspreken en contact met mij hierover laten opnemen.

( Verderop in dit stuk de moraal van dit vehraal)

De tweede keer binnen 5 dagen, maar door een medewerkster die totaal geen dossier-kennis heeft & van haar produkt kennis kon ik nou ook niet warm of koud worden.

De inhoud van dit pakket bestond uit een speciale geillustreerde pagina voor een Davo postzegel album. Kosten Hiervan zijn te verwaarlozen.
Afzender; TNT post Collect Club te Groningen. Saillant detail. Na retour zenden van de ravage kreeg ik na de eerste keer binnen een week een nieuwe, welke door de collega's op de zelfde manier vernield werd.

:arrow: Moraal van dit verhaal :arrow:

Om dit verhaal nog een een beetje leuker te maken ben ik tijdens mijn onderzoek op een leuk nieuwtje gestuit.
:arrow:

TNT-post heeft namelijk een nieuwe manier van Slaven-arbeid uit gevonden.


Alle pakketjes die niet door de brievenus passen worden niet meer door TNT-post medewerkers rondgebracht, maar door werkloze jongeren, Jongeren die moeilijk aan een baan komen etc. Dit noemen ze zogenaamde sub-contractors.

Ik noem het gewoon loopjongens/ Krantenjongens.want veel verstand van bezorgen hebben ze niet

Zij worden eropuitgestuurd in witte busjes met een TNT-Post sticker erop en krijgen per pakje betaald.

Dat bedrag zal zeker niet hoog zijn; Hoogstens € 0,25 tot € 0,50 per pakketje.

Wij domme ezels die we zijn moeten € 6,20 betalen als iets niet door de brievenbus past. Kassa voor TNT-post dus.

Op het werk heb ik deze situatie al enige maanden aangezien. Ik dacht dat het iets typisch voor Amsterdam was.

Maar het gebeurd nu ook landelijk, dus ook bij U
Het komt heel vaak voor dat zij de bonnen al tekenen en de pakketten op de balie zetten en als een haas weglopen. Je moet tenslotte toch heel wat pakjes wegzetten voordat je een fatsoenlijk loon verdiend en de Brandstofkosten van je busje terugverdiend .


Conclussie in dit an alle bovenstaande gevallen is;
; TNT-post es een doodziek bedrijf wat eigenlijk geen bestaansrecht meer heeft.
Maar of alle niewukomers die nu staan te trappelen om ook het laatste momopolie te doorbreken zo goed idee zijn ik weet niet.

Hiervan bestaan zat andere verhalen.
[/i]

Gioia
Berichten: 116
Lid geworden op: 05 sep 2006 09:24
Locatie: omgeving Rotterdam

Re: TNT Post geeft pakketten af bij buren

Ongelezen bericht door Gioia »

Hallo allen,

Graag reageer ik even op de laatst geplaatste mail van tnt killer.
( bewust in kleine letters geschreven)
Het is namelijk zo:
In onze Nederlandse taal schrijven wij een hoofdletter voor diegenen waarvoor wij respect hebben, bijvoorbeeld: ik wil U attenderen op..
en..
***** houdt van mij..
of Allah is met ons..

Deze hoofdletters vind ik niet van toepassing op tnt
omdat zij het niet verdienen eerlijk gezegd.
Wij als Consumenten en Verzenders zouden ons moeten bundelen om onze grieven kenbaar te maken aan tnt post die alleen maar zakken vult en verder de klant laat zwemmen.
Althans zo denk ik erover

ps tnt killer:
ik heb je ook een Persoonlijke Mail verzonden :wink:

plumber
Berichten: 1738
Lid geworden op: 16 jun 2008 20:00

Re: TNT Post geeft pakketten af bij buren

Ongelezen bericht door plumber »

Gioia.
Ik blijf optimistisch.
Wedden dat je pakket van de week aankomt :wink:

Gioia
Berichten: 116
Lid geworden op: 05 sep 2006 09:24
Locatie: omgeving Rotterdam

Re: TNT Post geeft pakketten af bij buren

Ongelezen bericht door Gioia »

Vreemd
in mijn berichtje ter illustratie is door het forum het woord GOD weggehaald en Allah is blijven staan,
dit was louter ter illustratie, goh, ik als christen voel me toch nu wat beduusd maar goed,
Plumber het gaat hierom:
mijn familie heeft vanavond gereageerd, het pakket is aangekomen, jij had dus gelijk, maar .. goed, het neemt toch niet weg, dat men wel iets aan die track trace methode kan doen, wat vind jij trouwens? :wink:

Gioia
Berichten: 116
Lid geworden op: 05 sep 2006 09:24
Locatie: omgeving Rotterdam

Re: TNT Post geeft pakketten af bij buren

Ongelezen bericht door Gioia »

ps in mijn illustratieve zinsneden "***** houdt van mij "
is het woord ***** weggehaald en Allah is blijven staan
nou ik snap het niet meer hoor! :D

plumber
Berichten: 1738
Lid geworden op: 16 jun 2008 20:00

Re: TNT Post geeft pakketten af bij buren

Ongelezen bericht door plumber »

Die code werkt wel maar alleen in Nedereland.
Als het pakket de grens over is dan is TNT afhankelijk
van de post in het buitenland.Geven ze trouwens ook aan.
Daarmee wil ik niet zeggen dat het een superbedrijf is
want er gaat ook een boel mis.
War die woorden aangaat er zit een filter op en af en toe
snap ik het ook niet.
gr.pl.

Debby85
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 aug 2008 15:08

Re: TNT Post geeft pakketten af bij buren

Ongelezen bericht door Debby85 »

Heel herkenbaar wat ik hier lees.
Pakketten, rekeningen en post, het word allemaal bij de buren geleverd die het vervolgens gewoon lekker houden.
Pakketten liggen weken bij de buren en worden opengemaakt.
Dit terwijl ik gewoon thuis ben!
Ook post word verkeerd geleverd.
Brieven, rekeningen en uitnodigingen worden bij buren gebracht.
Dus als ik ineens wel post krijg(meestal dan incasso, of waarschuwing)
is t al te laat!
Vandaag was de druppel!
Post van de sociale dienst die 3 weken geleden op de post is gedaan was niet binnen.
Ik word dus gekort op mijn uitkering omdat de post bij de buren is bezorgd!!!
Zit trouwens nog steeds te wachten op 2 pakketten die de buren niet hebben!!
Waarom laat de postbode geen briefje meer achter om aan te geven dat hij is geweest en waar pakket gebleven is??
Word hier er boos om!!

Suzan (TNT Post)
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 aug 2008 15:12

Re: TNT Post geeft pakketten af bij buren

Ongelezen bericht door Suzan (TNT Post) »

Beste lezers,

Ik heb de reacties op de stelling van dit forum aandachtig gelezen. Ik vind het vervelend dat TNT Post met haar bezorgservice niet altijd aan de verwachtingen heeft voldaan. Daar waar mogelijk zou ik graag inhoudelijk via het forum willen reageren op deze berichten. De komende tijd zal ik mij verdiepen in uw klachten en zoveel mogelijk oplossingen aanreiken. Indien een persoonlijke reactie buiten dit forum uw voorkeur heeft, dan lees ik dit graag terug.


Suzan Demirhan
Public Relations
TNT Post (Pakketservice)

TNT-killer
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jul 2008 17:54

Re: TNT Post geeft pakketten af bij buren

Ongelezen bericht door TNT-killer »

:D Tjonge jonge 8)
Men wordt bij TNT-post een keer wakker. Dat men niet aan de verwachtingen voldoet is nogal zacht uitgedrukt. Men levert gewoonweg een wanprestatie.

Effin, zou uw reactie maken kunnen hebben met het feit dat a.s. maandag de uitzendingen van TrosRadar weer gaan starten ?
Of is men bang voor de kritische vragen van Annette Hertzenberg ?

Nu maar hopen dat wij als klanten van tnt-post eens op de juiste manier worden geholpen.

Of wordt het toch de manier die men vroeger al bij tnt-koeriersdienst al hanteerden ? Gewoon niet zeuren het pakje is toch aangekomen. En een schadevergoeding; NOOIT VAN GEHOORD, GEWOON DE REEKNING BETALEN, WE HEBBEN TOCH IMMERS UW ZENDING AFGELEVERD, AL IS HET EEN PAAR DAGEN LATER.

Reclame-dame van tnt-post :oops: laat eens zien of je echt iets anders kunt dan alleen een lullig stukje op dit forum te plaatsen :oops:

Door ten eerst eens kundige personen ipv mondige personen aan de klantenservice telefoon te plaatsen, die een luisternd oor hebben voor de klachtenregen en voor een oplossend vermogen..

Afgebekt & gekleineerd zijn we al genoeg.

Kom maar eens met echte oplossingen voor de diverse problemen en vergoed eens de schades die jullie veroorzaken.

Kom nu niet met de smoes van het verzekerd verzenden iets per post verzenden kost tegenwoordig al een aardige duit;
Ik als klant en met mij nog vele anderen gaan er vanuit dat een postbederijf zijn werk goed doet. Op het moment dat ik iets in de brievenbus doe voorzien van frankering, betaling voor een dienst moet ik er van uitgaan dat dit vlekkeloos verloopt, jullie hebben immers de kennis en de know how hiervoor anders kozen wij wel voor iets anders. Concurrenten genoeg op de loer op dit moment.

Tevens is er sprake van een overeenkomst tussen de klant & tnt post; Hierbij moet een juiste prestatie geleverd worden. Als deze ondermaats is dient er een goede oplossing of schadevergeoding te volgen en niet na lang wachten een preek hoe wij hett anders hadden moeten verzenden, verzekerd bijvoorbeeld.

Alleen begrijpt men bij tntpost nog steeds niet waaruit schade nog meer kan bestaan dan alleen de verzendkosten;



Wat dacht u van telefoonkosten naar de klantenservice
Onnodig lang wachten op een antwoord ( is 10 dagen echt nodig om een klacht af te handelen ? lijkt mij niet; Kwestie van de betrokken vestiging bellen, nadat het gesprek beeindigd is en direkt terugbellen )

Contact met de afzender van de zending

De retour verzendkosten

EN ALS LAATSTE DE FRUSTRATIE, VOOR HET LANGE WACHTEN OP DE UITSLAG, DIE VAAK NOG NIET EENS BEVREDIGEND IS/ OF HET LANG VERWACHTE PRODUKT OPNIEUW AANVRAGEN.

iIk denk als tntpost nu eens echt de schade eens gaat vergoeden, dan schrikt van de fouten die er door uw bedrijf gemaakt worden en dat er misschien eens wat meer achter de oren gekrapt wordt..



Ik denk zelf dat voor velen op dit forum dit extra stukje uit het leven is gegrepen en dat uw bedrijf op dit moment tot in de wortels verrrot is.

Toen het een staatsbedrijf was had men ook wel last van kuren, maar op dit moment breekt het toch elk record.

Nou reclamedame van tntpost als u na het lezen van dit kleine stukje extra informatie nog verder durft te gaan ????

vEEL GELUK ERMEE !!

hurricane
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 aug 2008 13:24

Re: TNT Post geeft pakketten af bij buren

Ongelezen bericht door hurricane »

Ik bestel zeer veel via internet omdat ik gehandicapt ben.En ik ben overdag ook thuis zodat mijn pakjes gelukkig niet bij de buren worden afgegeven.
Maar de pakjes die voor de buren (die niet thuis zijn) bestemd zijn proberen ze altijd hier af te geven.En als ik niet openmaak lopen ze de hele straat af net zolang tot er wel iemand openmaakt.
Pas geleden stonden ze nog aan de deur met een reuzepakket afkomstig van een boekhandel.De bezorger kon het pakket nauwelijks zelf vasthouden, zo zwaar was het.Of ik het effe bij de buren wilde bezorgen als ze weer thuis waren.
Het lijkt me sterk dat hij niet heeft gezien dat ik gehandicapt ben en zeer slecht ter been was.Denkt ie nou werkelijk dat ik dan dat loodzware pakket naar de buren ga slepen ?
Dacht 't niet !
En alle Neckermann pakketjes voor de buren waren altijd opengemaakt en weer dichtgeplakt.
Zouden ze er in gekeken hebben om te kijken of ze de inhoud konden gebruiken ?
Hierdoor hebben wij besloten om geen pakketten meer aan te nemen voor de buren, anders denken die dadelijk nog dat wij zelf erin hebben gekeken.
Tot nu toe zijn al mijn eigen pakjes weliswaar aangekomen maar ook heel vaak beschadigd.Of ook opengemaakt en opnieuw dichtgeplakt.
Soms kan de inhoud dan regelrecht in de afvalcontainer.
Laatst nog printerpapier en inkt besteld bij Bol.com.Komen de bezorgers(buitenlandse types ) met een huichelachtige smile me zeggen dat het pakket per ongeluk beschadigd was geraakt.
Ik krijg het pakket en zie dat de verpakking finaal aan flarden is gescheurd, zelfs het printerpapier is kapot.
Dit heeft beslist niet aan Bol.gelegen want hun hadden het papier in een hele stevige en dikke kartonnen verpakking gedaan.
Je kon zo zien dat de doos met grof geweld was opengescheurd.Ik vraag me af of ze misschien hebben gedacht dat er cd's en dvd's in de doos zouden zitten of electronica.
Ik weet wel dat ik niet zo mag denken, maar tja. :roll:

Gesloten