LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vals beschuldigd van diefstal bij LIDL

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Vals beschuldigd van diefstal bij LIDL

Ongelezen bericht door karr-2 »

Hij heeft door dat zijn verhaal geen kans heeft en alleen maar uit geklets bestaat. Misschien is ie wel naar de Lidl om zijn excuses aan te bieden.....

gwbuiter
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 nov 2005 16:06

Re: Vals beschuldigd van diefstal bij LIDL

Ongelezen bericht door gwbuiter »

Ben d'r weer......
Heb een aangetekende brief verzonden naar de lidl vestiging + brief (en copy) naar hun hoofdkantoor ta.v. de directie. vette aanklacht. en nu maar afwachten hoe ze reageren.

Ik laat het er niet bij zitten. per slot van rekening zit mijn winkel op laten we zeggen...ongeveer op steenworp afstand van hun. die die klanten komen ook bij weer bij mij in de winkel. wat moeten die wel niet denken.....ik ben in hun ogen nu wel de potentiele dief, en men zal mij daar ook als zodanig mee associeren.

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Vals beschuldigd van diefstal bij LIDL

Ongelezen bericht door karr-2 »

Nou nou jij durft, een aangetekende vette klacht nog wel.......

Als ik de eigenaar van die Lidl was zou ik me de tranen in de onderbroek lachen om die brief en vervolgens door de versnipperaar heen halen. Kom op zeg, je doet net alsof je leven ten einde is omdat je een keer beschuldigd wordt van diefstal.

Cute & Sweet
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:01

Re: Vals beschuldigd van diefstal bij LIDL

Ongelezen bericht door Cute & Sweet »

Je hebt gelijk dat je stappen onderneemt, dat had ik ook gedaan. :wink:
Als je op valse en onjuiste gronden beschuldigt wordt dan is dat een aantasting in diverse opzichten.
karr-2
Geplaatst op: 05 Nov 2005 15:25 Onderwerp:...een keer beschuldigd van diefstal...
Karr-2, als het jou overkomt hoor ik je graag nog eens! ;)


GwBuiter, Succes!! :)

Cute & Sweet

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Vals beschuldigd van diefstal bij LIDL

Ongelezen bericht door karr-2 »

Ik steel niet, gedraag me ook niet verdacht in een winkel, dus mij overkomt zoiets niet.

zonnetje2
Berichten: 253
Lid geworden op: 20 apr 2005 00:08

Re: Vals beschuldigd van diefstal bij LIDL

Ongelezen bericht door zonnetje2 »

Je bent weer lekker op dreef karr2.
Kan jij ergens uit opmaken dat gwbuiter zich verdacht gedragen heeft?
Heb alles nog een nagelezen maar vind niet echt iets dat hierop wijst.
Waarom weer zo in de contramine?
Twijfel je aan zijn verhaal?
Zo ja, vertel hem "dat" dan.
Zo niet, geloof me als je echt ergens ten onrechte van beschuldigd wordt ten overstaan van allerlei mensen om je heen, zou ook jou dit ws. meer raken dan je lief was..!!
Ook jij moet je dit in kunnen leven.
Vertel me eens wat jij zou doen?
Hiertoe zal je je echter ws. niet toe laten verleiden...nooit met de billen bloot...je nooit kwetsbaar opstellen..!!!

Cute & Sweet
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:01

Re: Vals beschuldigd van diefstal bij LIDL

Ongelezen bericht door Cute & Sweet »

Hieruit blijkt duidelijk dat Karr-2 nog nooit zoiets als dit aan eigen lijf heeft ondervonden.

Dat Karr-2 aangeeft niet te stelen en zich niet verdacht op te stellen is op zich een goed gegeven, maar dat Karr-2 er stellig van onder de indruk is dat hem/haar niet zoiets kan of zou overkomen verwijs ik naar Fabeltjesland.

Zoals ik schreef hoor ik je graag eens weer als het je overkomen is.
Maandag reeds kun je ook het slachtoffer zijn van zoiets. ;)


Cute & Sweet

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Vals beschuldigd van diefstal bij LIDL

Ongelezen bericht door karr-2 »

En ik blijf herhalen dat mij dit niet nooit en never zal overkomen, noch overkomen is. Ik zal en kan geen oordeel geven over de reden waarom deze meneer aangehouden is, er zal we een reden voor zijn.

Wat ik zou doen in het theoretische geval dat het zou gebeuren? Rustig afwachten tot de politie komt en dan de boel oplossen. Kinderachtige acties met flyers of aangetekende brieven zijn volkomen overbodig, dit soort misverstanden zijn makkelijk op te lossen.

Als jij mijn verhalen niet wil geloven, is dat je eigen keuze, niet de mijne. Zolang ik mezelf maar geloof dan is er niets aan de hand.

zonnetje2
Berichten: 253
Lid geworden op: 20 apr 2005 00:08

Re: Vals beschuldigd van diefstal bij LIDL

Ongelezen bericht door zonnetje2 »

karr2,
Omdat het je nooit overkomen is kan je je een "kinderachtige" reactie tegen lieden die je dit aandoen ws. niet voorstellen.
Heb al eerder gezegd , gaf toe aan een impuls, zo van: "Als jullie dit iemand aandoen..., nou dan weet ik ook nog wel wat...!!"
Ik blijf erbij dat mocht het jou ooit ook overkomen(hoewel jij dit onmogelijk acht) ik graag jouw reactie zou zien!

Gast

Re: Vals beschuldigd van diefstal bij LIDL

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 05 Nov 2005 15:25 door karr-2


--------------------------------------------------------------------------------

Nou nou jij durft, een aangetekende vette klacht nog wel.......

Als ik de eigenaar van die Lidl was zou ik me de tranen in de onderbroek lachen om die brief en vervolgens door de versnipperaar heen halen.
Zou jij ook nog lachen als jij als winkelier gedagvaard werd en de proceskosten + kosten moet betalen voor laster aan eiser?
Ik kan mij helemaal inleven met gwbuiter, het is verschrikkelijk als zoiets gebeurd, maar gwbuiter ik val je niet aan, ik liet net weten dat ik het verschrikkelijk vind wat jou is overkomen, maar nu weet je ook hoe een ander consument zich voelt als hij of zij tenonrechte beschuldigd word t.o.v. andere mensen.

gwbuiter
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 nov 2005 16:06

Re: Vals beschuldigd van diefstal bij LIDL

Ongelezen bericht door gwbuiter »

Dank alvast voor de reacties tot zover....

En Karr2......als je niks zinnigs te melden hebt, doe het dan niet hier!. Zinloos gezwets.

Nog nooit zoiets meegemaakt? Ik gun het je van harte, praten we later weer verder, OK?

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Vals beschuldigd van diefstal bij LIDL

Ongelezen bericht door karr-2 »

Ik heb genoeg zinnigs te melden, alleen jij vind het niet zinnig dat is wat anders.
Zou jij ook nog lachen als jij als winkelier gedagvaard werd en de proceskosten + kosten moet betalen voor laster aan eiser?
Ja zelfs dan zou ik lachen omdat dit een zaak is die je als winkelier op je sloffen wint. Je hoeft dus geen cent te betalen aan eiser, eerder andersom lijkt mij. Maar goed, ik zou zeggen leef je uit, span een zaak aan dan zullen we zien wie er wint.....

Gast

Re: Vals beschuldigd van diefstal bij LIDL

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 06 Nov 2005 16:17 door karr-2


--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb genoeg zinnigs te melden, alleen jij vind het niet zinnig dat is wat anders.

Quote:
Zou jij ook nog lachen als jij als winkelier gedagvaard werd en de proceskosten + kosten moet betalen voor laster aan eiser?


Ja zelfs dan zou ik lachen omdat dit een zaak is die je als winkelier op je sloffen wint. Je hoeft dus geen cent te betalen aan eiser, eerder andersom lijkt mij. Maar goed, ik zou zeggen leef je uit, span een zaak aan dan zullen we zien wie er wint.....

Nou Karr-2 ik vind dit een heel gewaagde uitspraak van je.
Ik deel je mening dus niet, een winkelier zou het alleen kunnen winnen als er geen getuigen bij geweest zijn, in meneer gwbuiter zijn geval was dit wel het geval.
Als jij winkelier zou zijn; laten we er nu eens vanuit gaan dat jij dat bent en je flikt zo'n geintje, dan zit jij met de kosten en geen klanten meer.
Of denk jij soms dat de klanten dan nog bij je komen? Consumenten zijn kritischer geworden als iemand vals beschuldigd word en de eigenaar van zo'n keten bied geen excuses aan, de Consument onthoud dat, de winkel word dan finaal voorbij gelopen, wat doet Karr-2 dan.? Sluiten zijn winkel!
Denk er dus maar heel goed overna!
Wat Liddl betreft; die zullen het binnenkort wel merken aan omzet.!

gwbuiter
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 nov 2005 16:06

Re: Vals beschuldigd van diefstal bij LIDL

Ongelezen bericht door gwbuiter »


Nou Karr-2 ik vind dit een heel gewaagde uitspraak van je.
Ik deel je mening dus niet, een winkelier zou het alleen kunnen winnen als er geen getuigen bij geweest zijn, in meneer gwbuiter zijn geval was dit wel het geval.
Als jij winkelier zou zijn; laten we er nu eens vanuit gaan dat jij dat bent en je flikt zo'n geintje, dan zit jij met de kosten en geen klanten meer.
Of denk jij soms dat de klanten dan nog bij je komen? Consumenten zijn kritischer geworden als iemand vals beschuldigd word en de eigenaar van zo'n keten bied geen excuses aan, de Consument onthoud dat, de winkel word dan finaal voorbij gelopen, wat doet Karr-2 dan.? Sluiten zijn winkel!
Denk er dus maar heel goed overna!
Wat Liddl betreft; die zullen het binnenkort wel merken aan omzet.!

Mee eens! Maar zal Karr niet begrijpen..... mr. perfect himself

Jan1
Berichten: 772
Lid geworden op: 15 nov 2003 19:16

Re: Vals beschuldigd van diefstal bij LIDL

Ongelezen bericht door Jan1 »

Of denk jij soms dat de klanten dan nog bij je komen? Consumenten zijn kritischer geworden als iemand vals beschuldigd word en de eigenaar van zo'n keten bied geen excuses aan, de Consument onthoud dat, de winkel word dan finaal voorbij gelopen, wat doet Karr-2 dan.? Sluiten zijn winkel!
Denk er dus maar heel goed overna!
Wat Liddl betreft; die zullen het binnenkort wel merken aan omzet.!
Inderdaad zijn de klanten kritischer geworden, maar om als buitenstaander maar niet meer naar een winkel te gaan omdat er MISSCHIEN een klant vals is beschuldigd, nee hoor het hemd is nader dan de rok, vaak is het ook, waar rook is, is ook vuur. De kwaliteit en betaalbare prijzen bij Lidl zijn mij meer waard dan een of andere (vrij) buiter die zich miskent voelt. En zo zijn er nog zeer velen met mij, er zouden geen winkels meer overblijven als er zo wordt gehandelt als men hier zou willen.

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Vals beschuldigd van diefstal bij LIDL

Ongelezen bericht door karr-2 »

Jan1 begrijpt me tenminste :oops:

zonnetje2
Berichten: 253
Lid geworden op: 20 apr 2005 00:08

Re: Vals beschuldigd van diefstal bij LIDL

Ongelezen bericht door zonnetje2 »

Hoi Jan1,
Jij zegt: ''Waar rook is, is ook vuur" Ofwel, geen vuur zonder rook=
Ieder gerucht heeft doorgaans wel een grond van waarheid....!
Nou dat is dan voor jouw rekening.
Ik weet er ook nog een:
"Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten"=
Iemand die zelf liegt en bedriegt, denkt dat iedereen dat doet.
Het zijn zomaar een aantal nederlandse spreekwoorden hoor...! Ik heb de verklaring ervan niet bedacht.
Maar, wie de schoen past, trekke hem aan=
Als iemand van mening is dat een bepaalde opmerking aan zijn adres is gericht, dan moet hij daar zijn conclusies uit trekken.
Groetjes zonnetje.

LeeGer
Berichten: 138
Lid geworden op: 15 aug 2005 00:37

Re: Vals beschuldigd van diefstal bij LIDL

Ongelezen bericht door LeeGer »

Laten we maar weer teruggaan naar het onderwerp:
Volgende keer bij de kassa blijven staan en wachten op de politie. Wil men de politie niet inschakelen? Dan zelf de politie bellen, neem aan dat ze de politie wel bewijs moeten leveren dat er ook echt iets gestolen is?

tienepien
Berichten: 880
Lid geworden op: 31 aug 2005 22:23

Re: Vals beschuldigd van diefstal bij LIDL

Ongelezen bericht door tienepien »

Kijk, het klinkt mij vervelend in de oren. Ik zou zelf denk ik toch maar de politie erbij gehaald hebben en niet weggegaan zijn. Maar dit:
Nee, ik had geen kar of mandje.....het ging mij immers maar om 3 kleine produkten wat ik nodig had, kan ik in 1 hand vasthouden, dus haal ik daarvoor niet speciaal een kar of mand.
(heb niets in mijn tas gedaan)

is natuurlijk ook niet slim in een winkel als de de lidll (waar waarschijnlijk wel vaker gejat wordt), zeker wanneer je dan ook nog eens een rugtas bij je hebt.
Voor een winkel die bekend staat om zijn lage prijzen is het erg vervelend als er veel gestolen wordt. (Dat winkeldiefstal een probleem is, zal je beamen als je een eigen winkel hebt.) Een manier om dat minder aantrekkelijk te maken is het verplichten van een winkelwagentje of mandje. Gebruik die dan ook gewoon en doe niet zo eigenwijs.

Gast

Re: Vals beschuldigd van diefstal bij LIDL

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 07 Nov 2005 03:29 door LeeGer


--------------------------------------------------------------------------------

Laten we maar weer teruggaan naar het onderwerp:
Volgende keer bij de kassa blijven staan en wachten op de politie. Wil men de politie niet inschakelen? Dan zelf de politie bellen, neem aan dat ze de politie wel bewijs moeten leveren dat er ook echt iets gestolen is?
Heel goed gezegd LeeGer!
Jouw opmerking verdiend een tien met een griffel!

Gesloten