Je maakt je er wel erg makkelijk vanaf he ,om steeds maar 1 zinnetje. neer te zetten..!!
Blijf je toch meedoen zonder echt je nek uit te steken...!!

LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Denk wat je wil, de tijd zal het uitwijzen. Ik garandeer je dat het mij nooit overkomt. Ik ben niet verdacht genoeg.slap gel*l Dilbert, want wat verdacht is is voor iedereen anders, dus jouw beurt komt (hopelijk) nog wel
Huh? Ik snap niet helemaal waar dit vandaan komt?Maar ja is het gezegde niet zo dat: "De jeugd de toekomst heeft"..?
Hoe willen jullie dit inpassen in je leven, de deur op slot doen ?? De realiteit van het heden ontkennen?
Let wel, het hele verhaal waar het hier om gaat hebben we alleen maar van horen zeggen. Veel reageren erg overspannen, het is niet meer dan de belevenis van de topicstarter, er is geen hoor en wederhoor geweesd. Laat het personeel van de Lidl vestiging waar het om gaat hun zegje even doen, pas dan mag er geoordeeld worden. Wij komen elke week twee keer in de winkel van Lidl die bij ons in de wijk staat. Nog nooit hebben we bij welke klant dan ook dergelijke beschuldigingen zoals hier beschreven meegemaakt. Maar als je jezelf verdacht gedraagt en/of je niet aan de regels en aanwijzigingen van het personeel houdt, dan vraag je toch ook om moeilijkheden. De klant mag dan wel koning zijn, maar is ook gast in de winkel, en dient zich ook als gast te gedragen.
Dit is slechts de belevenis en waarheid van topicstarter. In mijn leven heb ik geleerd dat elke medaille ook een andere kant heeft. Misschien is het fantasie van topicstarter, en loopt dit voor hem/haar nu uit de hand, je ziet of hoort namelijk niets meer van deze figuur. bodejosm43 doet alsof hij/zij erbij was, loop toch niet direct achter elke schande roeper aan, en luister eerst eens naar de tegenpartij. Als de tegenpartij verstek laat gaan, omdat hij niet is uitgenodigd om aan deze discussie deel te nemen, dan wil dat nog niet zeggen dat gwbuiter gelijk heeft.bodejosm43
Geplaatst op 26 Nov 2005 17:12 door bodejosm43
ZIJ beweren immers dat hij diefstal heeft gepleegd, en zij geven niet thuis, wanneer hij om bewijzen via bijvoorbeeld de bewakingscamera vraagt.
Dat is natuurlijk onzin Tienepien. Als ik een winkel binnenloop en 1 ding nodig heb ga ik ook niet mijn portemonnee afstruinen naar € 0.50 om een karretje te pakken, neem ik het ook gewoon in mijn hand. En sowhat als hij een rugzak om heeft? 50% van de mensen zie ik tegenwoordig met een rugzak lopen. Als dat al verdacht is dan weet ik niet meer wat er aan de hand is in dit land.De TS gaf aan zonder winkelwagentje of winkelmandje en met een rugzak te winkelen. Dat is al het eerste punt wat verdacht overkomt.