LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Van Cranenbroek Budel

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Ad56
Berichten: 16
Lid geworden op: 12 nov 2007 19:10

Re: Van Cranenbroek Budel

Ongelezen bericht door Ad56 »

Hallo beste mensen,

Wat een gemopper allemaal!

Als men ergens in de winkel iets koopt hebben de meeste winkel bedrijven dezelfde regels, wat betreft het ruilen, welgeteld de bekende 7 dagen, sommigen weer de bekende 8 dagen en ook weer bepaalde weer 10 dagen.
Maar ga er gerust van uit dat het minstens 7 dagen is.

Dus om hier over dat gebral en herrie te gaan zitten maken, dat schiet niet erg op, de fout dient men helaas bij zich zelf te zoeken, u bent in gebreken verbleven heet dat!

Nu lees ik dus dat er niet veel soeps is bij de firma van Cranenbroek, tenminste dat lees ik vele reacties.
Ik deel deze mening dus helemaal niet.
En begin nnu niet over dat ik familie, daar werk of een broer van de eigenaar ben, dat is wel zo een kansloze reactie.

Ten eerste dient u te weten wat u dient te kopen en wat niet.
Ik heb dus ooit eens voor de gein een boormachine gekocht met 1050 Watt, een geel ding merkloos gezien de naam voor 26 eurootjes, lachen geblazen dus.
Misschien ligt het wel aan mij, en dat ik veel teveel verwacht en ge-eist heb van dit machientje, maar kracht had dit ding wel.
maar zoals ik al zei, ik ben te ver gegaan en er kwam ineens gele rook uit de kast van het apparaat, ik ben niet eens terug gegaan en heb er hartelijk om moeten lachen, samen met mijn vrouw, het was immers gewoon een test van mij, en voor die paar rot centen, daar ga ik me toch niet druk om maken!

Ik zelf ga altijd naar Dongen, onlangs was ik in Limburg en ben toen naar Budel geweest, heb daar mijn vertrouwde gesigmenteerde zaagbladen voor de haakse slijpmachine gekocht, om er beton mee te gaan zagen, Ja die koop ik altijd bij de firma van Cranenbroek, een schijf met de diameter van 230 mm voor 8,95 dacht ik, ga ze maar eens kopen bij een andere hobby of bouwmarkt.
Dan kosten deze zo rond de 35,00 euro minimaal. En, Made in China!! :lol: :lol:
De kwaliteit is dus bere goed, en bere sterk, ik snijd er vaak gewoon mee door de bewapening van 10mm staal heen, en echt geen centje pijn, en deze snijschijf kan gewoon droog gebruikt worden, dus zonder water, gewoon omdat de haakseslijper niet tegen water kan!
Dus ik vertel u nu dat het niet altijd kommer en kwel is bij de firma van Cranenbroek.
Mijn ervaring is, dat het personeel in Dongen en in Budel gewoon uiterst vriendelijk is.
Behandel gewoon de mensen zoals u behandeld gewenst te worden.
U weet het toch immers " gedrag beïnvloed gedrag "
Ik koop dus niet enkel mijn gesigmenteerde snijschijven bij de firma van Cranenbroek, ik heb nog meerdere favorite waren bij deze firma, waar ik ook weer geen enkele klacht over heb, en stukken goedkoper dan bij de bouwmarkten, dus dat goedkoop is duurkoop, dat gaat hier echt niet op.

Zoals ik al zei, je moet echt weten wat je koopt en ik kijk dus ook gewoon goed, dan kan je al zien of het goed is of niet.
Van dat boormachientje wist ik het al in de winkel, en ik kan de mensen bij van Cranenbroek daar niet over veroordelen, zij hoeven ook niet alles te weten over de artikelen die men daar verkoopt, zij behoeven niet alles te gaan testen of het allemaal goed is.
Dat gejammer over de goedkope spullen uit China, ik weet zeer zeker dat men deze bij de bouwmarkten ook hebben, dus die zijn dan ook geen haar beter.

Ik blijf er dus gewoon mijn artikelen kopen, ik ben wel tevreden.
En werk er niet en heb er verder ook geen enkele verbintenis met deze zaak.
Ik woon 75 km van de zaak in Dongen vandaan,maar vind het gewoon de moeite om er heen te gaan. IK maak dus altijd een lijstje, en menig buur vraagt het ook altijd, wanneer ga je weer, dan ga ik ook mee!!

Verder als u zulk commentaar hebt over een firma, vergeet dan niet dat u zelf er heen gegaan bent, en dat u eerst geen enkel onderzoek heb verricht of het materiaal deugdelijk is, maar dat geld ook voor de gewone bouwmarkten waar ze dergelijk spul hebben.

RVS kan en bepaald gehalte hebben met staal, het is immers een legering, en het is dus ook géén Roest Vrij Staal!! Het is dus Roest Vast Staal, met andere woorden het kan weldegelijk oxideren, roesten dus.
Dat er een magneetje aan blijft plakken, dat wil dan nog niet zeggen dat dit geen goed RVS is, dat is bakerpraat en apekool.
INOX, is weer een andere soort RVS met een geheel andere legering met andere metaal soorten, en nhier blijft dus ook weer een magneetje aan vast plakken!

Gonzalez
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jun 2013 10:48

Re: Van Cranenbroek Budel

Ongelezen bericht door Gonzalez »

Ja eerlijk is eerlijk ik haal graag daar producten. Personeel wat er werkt is ook niet altijd even tevreden. Zo ken ik een chauffeur die gewoon uitgebuit wordt. Hij moet op zaterdag rijden maar krijgt deze gecompenseerd op maandag. Maar wanneer maandag een feestdag is zoals Pasen Pinksteren e.d. Dan krijgt hij dat niet extra gecompenseerd. Ook krijgt hij niet meer salaris. Is gewoon pech. Maar ja natuurlijk komt die lage prijs ergens van daan.
Toch laats een kapot boormachine weggebracht binnen garantie was deze binnen 1 week gerepareerd. Ook werd een keer niet moeilijk gedaan ivm met het overschrijden van de 2 weken. Kreeg netjes een waardebon. Ik vindt het wel jammer dat hij alleen die dag geldig is. Vooral als je duurdere zaken retourneert. Bv. Een tuinset van 500 euro. Als dit kapot is en ze hebben die niet meer vindt ik het idd een slechte service. Natuurlijk hebben ze dan hun voorwaarden maar er is natuurlijk ook een wettelijk aspect waar ze niet onder uit kunnen. Als een product niet goed of geheel goed of naar verwachting functioneert dan heeft consument het recht de koop te annuleren. De verkoper heeft dan wel het recht om een evenredig gedeelte van het aankoopbedrag te verminderen voor eventueel genoten gebruik van betreffend product. Gelukkig heb ik het nog niet mee gemaakt maar ben wel benieuwd hoe ze dit zouden oplossen.

Gesloten