LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ontstoppingsdienst.com = OPLICHTERS!

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
KMOOR
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 aug 2008 15:12

Ontstoppingsdienst.com = OPLICHTERS!

Ongelezen bericht door KMOOR »

Tekst verwijderd
Laatst gewijzigd door KMOOR op 28 jan 2019 12:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Ontstoppingsdienst.com = OPLICHTERS!

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

De bovenste moet daar flink voor betalen en is daarom vaak al erg duur!

Gewoon een stuk lager een plaatselijk of regionaal bedrijf met adres zoeken en die ontstoppen voor €100,- met enkele maanden garantie dus bij nogmaals verstopt geen kosten!

Lady1234
Berichten: 27102
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Ontstoppingsdienst.com = OPLICHTERS!

Ongelezen bericht door Lady1234 »

En als dat riool dan verstopt was, hoe heeft die monteur dat dan simpel kunnen verhelpen?

NeoDutchio
Berichten: 12318
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Ontstoppingsdienst.com = OPLICHTERS!

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Nog een tip: kijk van te voren wie u gaat bellen. De eerste hits op internet zijn duur betaalde mensen die de advertentiekosten terug willen verdienen.

Als u ook pas naderhand bent gaan googelen, wat heeft waarschuwen dan voor nut? U zegt zelf al dat er veel verhalen te vinden zijn. Allemaal mensen die eerst doen en daarna pas kijken. Zie het dan maar als leergeld.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Ontstoppingsdienst.com = OPLICHTERS!

Ongelezen bericht door berndv »

KMOOR schreef:
28 jan 2019 10:13
Let dus goed op, want nogmaals bij ons was het 'maar' €100, vrijdag heeft een mevrouw gewoon even €750 af moeten tikken om haar verstopping door hen te laten verhelpen...... En nog een tip: Als je een dienst wil inhuren van wie dan ook, tik even het telefoonnummer in op Google en kijk wat er naar boven komt! Ik heb dit naderhand gedaan en werd niet blij.
Helaas blijft voor velen, zo ook u, gelden dat dit vaak pas naderhand gedaan wordt, als men dit nou eens vooraf zou doen, zouden dit soort bedrijven geen bestaansrecht meer hebben, maar zo lang mensen nog op de eerste hit in google blijven klikken, blijven dit soort praktijken in stand.

KMOOR
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 aug 2008 15:12

Re: Ontstoppingsdienst.com = OPLICHTERS!

Ongelezen bericht door KMOOR »

Wij hebben wel het bedrijf op Google ingetikt en dan komt er als 9de hit een topic van Radar naar boven over een andere bedrijfsnaam en een ander telefoonnummer. Helaas zijn wij toch te blonT geweest om niet vooraf het telefoonnummer in te tikken op Google.

Ja, een wijze les, en hopelijk komt dit topic nu wel naar voor op Google als je de naam van het bedrijf intikt.

NeoDutchio
Berichten: 12318
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Ontstoppingsdienst.com = OPLICHTERS!

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

KMOOR schreef:
28 jan 2019 11:15
Wij hebben wel het bedrijf op Google ingetikt en dan komt er als 9de hit een topic van Radar naar boven over een andere bedrijfsnaam en een ander telefoonnummer. Helaas zijn wij toch te blonT geweest om niet vooraf het telefoonnummer in te tikken op Google.

Ja, een wijze les, en hopelijk komt dit topic nu wel naar voor op Google als je de naam van het bedrijf intikt.
Ontstoppingsdienst.com? Ontstoppingsdienst met snelle service in gans Vlaanderen. En een prijslijst uit 2016. U laat een bedrijf uit Belgie komen?

KMOOR
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 aug 2008 15:12

Re: Ontstoppingsdienst.com = OPLICHTERS!

Ongelezen bericht door KMOOR »

@NeoDutchio: de service voor België komt nu inderdaad ook naar boven met de melding: VAKO ontstoppingsdienst Vlaanderen. Dit was zaterdag nog niet het geval.

Het enige wat ik probeer, is slachtoffers voorkomen, maar blijkbaar is dit forum bedoeld om goedbedoelde waarschuwingen af te schieten door verwijten te plaatsen over hoe dom een ander is geweest.

Aangezien dit topic ook niet naar boven komt wanneer ik het bedrijf intik op Google, kan ik hem net zo goed verwijderen.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Ontstoppingsdienst.com = OPLICHTERS!

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Wil je het bedrijf uit Google verwijderen? Dat zal niet lukken.

KMOOR
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 aug 2008 15:12

Re: Ontstoppingsdienst.com = OPLICHTERS!

Ongelezen bericht door KMOOR »

Theotrucker schreef:
28 jan 2019 12:34
Wil je het bedrijf uit Google verwijderen? Dat zal niet lukken.
Nee, ik wil mijn topic hier verwijderen.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Ontstoppingsdienst.com = OPLICHTERS!

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Topic verwijderen gaat niet. Dat kan alleen de moderator op verzoek. Je kunt alleen je eigen tekst veranderen, cq verwijderen.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Ontstoppingsdienst.com = OPLICHTERS!

Ongelezen bericht door berndv »

KMOOR schreef:
28 jan 2019 12:06
Het enige wat ik probeer, is slachtoffers voorkomen, maar blijkbaar is dit forum bedoeld om goedbedoelde waarschuwingen af te schieten door verwijten te plaatsen over hoe dom een ander is geweest.
Dat gebeurt nog wel eens inderdaad. Ik zie het ook niet als persoonlijk verwijt naar u, het is een algemeen probleem, niet veroorzaakt door de personen die "er in trappen" maar door de mensen die dit organiseren. Helaas zijn velen te goedgelovig, en daar maken ze misbruik van, en dat doen ze heel slinks. Vaak komen we hier op dit forum mensen tegen die dan anderen willen waarschuwen tegen dit soort praktijken, wat een heel nobel iets is, het lastige is alleen dat nog steeds velen pas op dit forum komen als het kwaad al is geschied.

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Ontstoppingsdienst.com = OPLICHTERS!

Ongelezen bericht door witte angora »

Lady1234 schreef:
28 jan 2019 10:37
En als dat riool dan verstopt was, hoe heeft die monteur dat dan simpel kunnen verhelpen?
Uiteraard was ik niet bij de topicstarter aanwezig. Maar toevallig had mijn vader dit gisteren bij de hand. De oplossing was een simpele 'plopper'.

Lady1234
Berichten: 27102
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Ontstoppingsdienst.com = OPLICHTERS!

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar er was al 10 meter veer doorheen gegaan.

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Ontstoppingsdienst.com = OPLICHTERS!

Ongelezen bericht door witte angora »

Lady1234 schreef:
28 jan 2019 15:25
Maar er was al 10 meter veer doorheen gegaan.
Sja, dat weet ik niet, want ik heb de OP niet gelezen. Die was al weg.

Jammer, hoewel ergens ook wel begrijpelijk. In topics als dit zou je ook tips kunnen uitwisselen wat mensen zelf kunnen doen alvorens duurbetaalde 'vaklui' erbij te halen. Maar dat heeft nu dus eigenlijk al geen nut meer. Het is nu als rijden op een olifant zonder olifant.

twan.nellen
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jul 2019 22:20

Re: Ontstoppingsdienst.com = OPLICHTERS!

Ongelezen bericht door twan.nellen »

Gisteren heb ik bovenvermelde club ook op bezoek gehad voor een verstopping in de keuken. Ja, we hebben vooraf over de prijzen gesproken en ook dat elke meter veer €59,00 extra was....ook verder niet goed bij stil gestaan denk ik. Nu ondertussen €850,00 lichter en probleem niet verholpen. Ik ga ze vandaag bellen ivm 6 maanden garantie. Ben benieuwd.

Gesloten