LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Staatsloterij

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
gerda814
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 jul 2018 10:06

Staatsloterij

Ongelezen bericht door gerda814 »

Wij hebben een poos meegespeeld met de staatsloterij. De inleg word geïncasseerd van ons banknummer maar de prijzen gaan naar de wallet in mijn staatsloterij. Ik wilde dit bedrag laten uitbetalen op ons banknummer, dat dus al bekend is van het incasseren van de inleg, maar omdat de mijn staatsloterij op mijn naam staat en bij onze bankrekening de naam van mijn echtgenoot voorop staat is bij het controleren van de geboortedatum de wallet geblokkeerd, Gebeld met de staatsloterij, 20 minuten in de wacht, wordt aangegeven dat ik een mail krijg waarop ik moet antwoorden en dan pas gedeblokkeerd kan worden. In de mail staat dat ik eerst een kopie van mijn bankpas en een kopie van mijn ID moet sturen. Ik wil dit niet doen via de mail en bovendien wordt er ook geïncasseerd van hetzelfde nummer dus dit is bekend bij de staatsloterij.

Lady1234
Berichten: 27113
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Staatsloterij

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Jammer, dan blijft het geld in de wallet.

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Staatsloterij

Ongelezen bericht door mahadma »

"Ik wil dit niet doen via de mail".

Tja, alsof de post betrouwbaar is, zelfs verzekerde en aangetekende stukken raken zoek, geregeld zelfs.

Niets insturen = geen prijs. Insturen = prijs. Make your choice ..........

Kolibrie
Berichten: 669
Lid geworden op: 02 jun 2015 17:35

Re: Staatsloterij

Ongelezen bericht door Kolibrie »

Ik neem aan dat u het bsn nummer op de ID en het pasnummer op bankpas kunt mag afdekken.
Met de app kopieID kunt u een kopie maken en wat u niet zichtbaar wilt hebben zwart maken.
Vraag anders aan de klantenservice wat zeker zichtbaar moet blijven.
De klantenservice heeft, zoals u wellicht weet, een gratis 0800 nummer,.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Staatsloterij

Ongelezen bericht door berndv »

gerda814 schreef:
10 okt 2019 19:38
In de mail staat dat ik eerst een kopie van mijn bankpas en een kopie van mijn ID moet sturen. Ik wil dit niet doen via de mail en bovendien wordt er ook geïncasseerd van hetzelfde nummer dus dit is bekend bij de staatsloterij.
dan wordt het een dagje uit naar Den Haag, naar het kantoor van de staatsloterij en daar uw gegevens laten verifiëren.

Gesloten