Voedselvergiftiging oplopen en dan niet geholpen worden!!!

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Indirakumar86

Voedselvergiftiging oplopen en dan niet geholpen worden!!!

Ongelezen bericht door Indirakumar86 »

Geachte Radar,

Graag heb ik jullie hulp nodig.
Ik ben onlangs gaan eten by Dyonosos in Valkenburg Limburg en ben erg ziek geworden van het eten, zelfs voedselvergiftiging opgelopen. De eigenaar werd helemaal boos dat ik hem beschuldigde en dat het door het eten was, maar dat was wel dergelijk zo. Ook ben ik nog eens zelf erg ziek, maar dat is verder onder controle voor zo ver. Ik heb copd fibromyalgie en dat is nu verergerd door dat geweldige incident. Het was zondag gebeurd en lig tot nu in bed met een opgezwollen buik en dat ik wel 5/6 keer op een dag naar de toilet moet diaree en ben aan het uitdrogen. Ze willen me geen geld terug geven, maar ik vind dit in deze omstandigheden toch wel nodig. Ze zeggen kom nog eens eten op onze kosten, ja hallo. Ben niet helemaal levensmoe of dat ik weer ziek word. Hij gebruikt oude overdatum producten of hele goedkope troep, vlees wat niet gaar is groente zo vies dat het bijna begint te lopen, feta wat zo zuur is dat je maag ervan omdraait, gekristaliseerd ijs. Personeel zo onvriendelijk, of je bent nog aan het eten pakken ze het al weg, of je krijgt porties wat totaal niet kloppen of je krijgt dingen die je niet he t besteld. Mijn vrienden waren daar al niet lekker geworden, maar ik ben het nog steeds....help mij aub, deze mensen moeten gestopt worden. 20 euro voor all you can eat en dan nog eens drinken is veel geld voor mij. Had ik beter aan medicatie en therapie kunnen uitgeven om iedere dag te kunnen leven. Mvg Indira

taxikemperman

Re: Voedselvergiftiging oplopen en dan niet geholpen worden!!!

Ongelezen bericht door taxikemperman »

U kunt een klacht indienen bij de NVWA via https://formdesk.minlnv.nl/kcdv/AA_Keuz ... en_NVWA_v1

Kunt u bewijzen dat u door hun eten ziek bent geworden?
Zo niet, denkt u dan even aan laster en smaad?

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

U hebt gezien dat er voedingsmiddelen zijn die over datum zijn? Als de feta zo zuur is, waarom eet u het dan op? Vlees dat niet gaar is hebt u ook meteen door, dus moet u daar niet verder van eten. Dat de groente niet te eten is is ook een teken om te laten liggen. Op dat moment had u aan de bel moeten trekken.
Nu bent u ziek geworden en zal u moeten bewijzen dat het van het eten komt.
U bent er trouwens ook zelf bij bij het uitdrogen. Meer drinken.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Als ik de reviews op tripadvisor bekijk, zijn ze nou niet de top van Valkenburg, en all-you-can eat voor 20 euro is een schijntje, maar in de reviews lees ik veel dat het personeel wél vriendelijk is. Verder kan je er ook ziek zijn geworden doordat een andere gast na het toiletbezoek met ongewassen handen de klink van de wc-deur heeft vastgepakt, en zo zijn er nog een reeks aan mogelijkheden, maar als er meer mensen in jullie groep tegelijk ziek zijn geworden, en de enige overeenkomst is tegelijk eten, en hetzelfde eten, bij dat restaurant, is dat wel wat verdacht.

Als je je niet kan vinden in de reactie van het restaurant, kan je een melding maken bij de nVWA. Dat kost grofweg evenveel tijd en moeite als hier een account aanmaken en je gal spuwen. Voordeel van zo'n klacht, zeker als alle andere zieken uit het gezelschap dat óók doen, is dat je een veel krachtiger signaal afgeeft, en andere mensen behoedt voor wat jullie is overkomen.

Leo The Emperor

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

.
Laatst gewijzigd door Leo The Emperor op 02 okt 2018 21:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Brahms

Ongelezen bericht door Brahms »

Indirakumar86 schreef:Geachte Radar,

Graag heb ik jullie hulp nodig.
Ik ben onlangs gaan eten by Dyonosos in Valkenburg Limburg en ben erg ziek geworden van het eten, zelfs voedselvergiftiging opgelopen. De eigenaar werd helemaal boos dat ik hem beschuldigde en dat het door het eten was, maar dat was wel dergelijk zo. Ook ben ik nog eens zelf erg ziek, maar dat is verder onder controle voor zo ver. Ik heb copd fibromyalgie en dat is nu verergerd door dat geweldige incident. Het was zondag gebeurd en lig tot nu in bed met een opgezwollen buik en dat ik wel 5/6 keer op een dag naar de toilet moet diaree en ben aan het uitdrogen. Ze willen me geen geld terug geven, maar ik vind dit in deze omstandigheden toch wel nodig. Ze zeggen kom nog eens eten op onze kosten, ja hallo. Ben niet helemaal levensmoe of dat ik weer ziek word. Hij gebruikt oude overdatum producten of hele goedkope troep, vlees wat niet gaar is groente zo vies dat het bijna begint te lopen, feta wat zo zuur is dat je maag ervan omdraait, gekristaliseerd ijs. Personeel zo onvriendelijk, of je bent nog aan het eten pakken ze het al weg, of je krijgt porties wat totaal niet kloppen of je krijgt dingen die je niet he t besteld. Mijn vrienden waren daar al niet lekker geworden, maar ik ben het nog steeds....help mij aub, deze mensen moeten gestopt worden. 20 euro voor all you can eat en dan nog eens drinken is veel geld voor mij. Had ik beter aan medicatie en therapie kunnen uitgeven om iedere dag te kunnen leven. Mvg Indira
Dus als ze de twintig euro teruggeven is het probleem opgelost ?
Al contact opgenomen met de huisarts, een voedselvergiftiging zou niet te lang moeten duren, zeker niet bij veel diaree.
Heel veel drinken, evt water met wat zout of ORS.

De beschuldigingen over het personeel en eten moet je wel hard kunnen maken, anders is het gauw laster.
Doe dit dus niet om het allemaal wat op te blazen of de zaak in een kwaad daglicht te plaatsen.

Plaats reactie