LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Voor jou (drama!!)

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.

Wat is een goed Kerst kado van de baas

Geld
3
33%
Iris-bon
4
44%
Kado
1
11%
kerstkadobedrijf
1
11%
 
Totaal aantal stemmen: 9

Alf66
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 mar 2008 12:11

Voor jou (drama!!)

Ongelezen bericht door Alf66 »

Het is er weer de tijd voor... kerstkado's. Een mooie gedachte en natuurlijk altijd gezeur. Maar waarom geeft een werkgever bonnen waarbij je verplichte winkelnering hebt. Dit jaar een bon van "Voor jou" gekregen. Erg aardig van de baas maar wat een pokkebedrijf is voor jou. Alleen maar rommel en wegwerpkwaliteit!!! :cry: De toon die het bedrijf ook heeft is niet bepaald kerst te noemen....

Ik zou zeggen kies voor een uitkering op de rekening zodat alle middenstanders meeprofiteren of anders voor een algemeen geaccepteerde bon als een iris-bon. Maar dit soort droevenis heeft teveel nadelen en is bovendien enorm millieubelastend!! Werkgever heeft goede intentie maar wordt teniet gedaan door zo'n hopeloos bedrijf.

Misschien een idee voor Radar dit eens als onderwerp te behandelen? Het houdt gemoederen ieder jaar weer bezig... (voor mij dit jaar voor het eerst dat het bedroevend is)

R

vladja
Berichten: 537
Lid geworden op: 10 okt 2004 10:39

Re: Voor jou (drama!!)

Ongelezen bericht door vladja »

Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken. Wees blij dat je nog wat krijgt. Er zijn genoeg mensen, die helemaal niets extra's met Kerst krijgen.

Vladja

anita1971
Berichten: 263
Lid geworden op: 30 aug 2006 19:42

Re: Voor jou (drama!!)

Ongelezen bericht door anita1971 »

Alf66, u mag het aan mij geven hoor!!
Als WAO-er pies ik naast de pot en KRIJG niets!!

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: Voor jou (drama!!)

Ongelezen bericht door antonh »

Alf66,

wees blij dat je werkgever je nog wat geeft.
Ondankbaarheid is wereldsloon he.
Veel mensen krijgen helemaal niets met Kerstmis.
Weiger het of geef het anders aan een ander.

Alf66
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 mar 2008 12:11

Re: Voor jou (drama!!)

Ongelezen bericht door Alf66 »

Beetje jammer dat jullie dit in de sfeer trekken van ondankbaarheid waar het niet echt wat mee te maken heeft. Het gaat er om dat als je wat geeft het ook aardig is als je er wat aan hebt als ontvanger. Temeer als er dus een hopeloos bedrijf in wordt geschakeld die iets binnen een budget moet aanbieden maar dit ook nog eens commercieel en millieubelastend uitholt.

Wat beteft het weigeren of weggeven of mensen die niets krijgen... Tja blijkbaar doe ik er voldoende voor dat de werkgever wel wat geeft :) Het is dus ook geen commentaar op het gebaar maar op de invulling hiervan.

Treurig dat het eeuwige "AOW en WAO'er -ik ben zielig" argument ook hier weer wordt geponeerd

MLF
Berichten: 798
Lid geworden op: 20 okt 2005 13:43

Re: Voor jou (drama!!)

Ongelezen bericht door MLF »

Ben het niet helemaal met vladja eens, je hebt ervoor betaald, tis je eigen geld waar je baas iets voor koopt.

En als je niet werkt krijg je niets....
Lekker op z'n Hollands klagen.....

coño
Berichten: 140
Lid geworden op: 08 feb 2008 21:26

Re: Voor jou (drama!!)

Ongelezen bericht door coño »

Ik mis BJ in deze lijst. Mijn baas is een lekker wijffie dus een BJ aan het einde van het jaar is niet mis.

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: Voor jou (drama!!)

Ongelezen bericht door Ulbe »

Ik had van mijn werk een kerstpakketje met een koeltasje voor halve liter blikjes en wat chips e.d.

Maar ja, daar kun je ook niet vervelend over doen, :lol:

We blijven goedkoop werkvolk dat niks mag kosten ( armoedewerkers ) :wink: :lol:

Gesloten