LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VPN-dienst Avast opzeggen lukt niet

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Wybren jorc
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 okt 2020 21:00

VPN-dienst Avast opzeggen lukt niet

Ongelezen bericht door Wybren jorc »

Heb een VPN abonnement genomen van avast op 25 september 2020 Maar het vertraagt mijn computer , doordat er bij het kiezen van een side links onderaan in beeld komt te staan "Host vaststellen " Het duurt dan minimaal 10 seconden voor de gekozen side door komt Wanneer ik VPN heb uitgeschakeld komt dit niet in beeld , en heb ik direct de gekozen side Heb 29 sept het abonnement opgezegd via [mailadres door moderator verwijderd] en het bedrag terug gevraagd Maar tot heden nog geen reactie gehad Wat kan ik meer doen ?

Alvast dank voor de reaktie's

Vr Gr W . Jorritsma
Laatst gewijzigd door Radar op 16 okt 2020 21:34, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: titel door moderatie verduidelijkt, mailadres verwijderd

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: VPN-dienst Avast opzeggen lukt niet

Ongelezen bericht door kuklos »

*reacties, zonder apostrof.

Maar waar wil je precies hulp mee? Hoe je het technisch moet uitschakelen weet je al. Is je vraag wat je nog meer kan doen om reactie te krijgen aangaande het opzeggen van het abonnement?

D34M0N
Berichten: 587
Lid geworden op: 04 mei 2019 23:54

Re: VPN-dienst Avast opzeggen lukt niet

Ongelezen bericht door D34M0N »

Wybren jorc schreef:
16 okt 2020 21:07
Heb een VPN abonnement genomen van avast op 25 september 2020 Maar het vertraagt mijn computer , doordat er bij het kiezen van een side links onderaan in beeld komt te staan "Host vaststellen " Het duurt dan minimaal 10 seconden voor de gekozen side door komt Wanneer ik VPN heb uitgeschakeld komt dit niet in beeld , en heb ik direct de gekozen side Heb 29 sept het abonnement opgezegd via [mailadres door moderator verwijderd] en het bedrag terug gevraagd Maar tot heden nog geen reactie gehad Wat kan ik meer doen ?

Alvast dank voor de reaktie's

Vr Gr W . Jorritsma
Heb je al via het formulier op hun website geprobeerd om op te zeggen?
https://support.avast.com/en-us/contact ... utorenewal

Een paar tips:
Heb je je van tevoren eigenlijk een beetje verdiept in VPN? Het is handig om informatie op te zoeken voordat je ergens geld aan uitgeeft. Bij een VPN wordt jouw internetverbinding omgeleid via andere computers, zodat je moeilijker gevolgd kunt worden, zo'n omweg is natuurlijk altijd trager dan een rechtstreekse verbinding.
Zo te zien heb je een nieuw toetsenbord nodig, de punttoets ('.') lijkt niet te werken. En wat zijn sides?

16again
Berichten: 16089
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: VPN-dienst Avast opzeggen lukt niet

Ongelezen bericht door 16again »

D34M0N schreef:
16 okt 2020 22:06
Een paar tips:
Heb je je van tevoren eigenlijk een beetje verdiept in VPN? Het is handig om informatie op te zoeken voordat je ergens geld aan uitgeeft. Bij een VPN wordt jouw internetverbinding omgeleid via andere computers, zodat je moeilijker gevolgd kunt worden, zo'n omweg is natuurlijk altijd trager dan een rechtstreekse verbinding.
10 seconden extra om een webpagina te openen is dan wel heel erg veel langer. Wat gewoon niet hoort.

NeoDutchio
Berichten: 12318
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: VPN-dienst Avast opzeggen lukt niet

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Is het beroepsmatig aangevraagd of particulier? Als het particulier is, wanneer hebt u de aanvraag gedaan? Het zou eventueel onder herroepingsrecht kunnen vallen.
Als dat niet zou kunnen had u, mits de vertraging geen normaal iets is, Avast in gebreke moeten stellen en had u pas na een ultimatum waarin geen verbetering was kunnen opzeggen.

Hawk-Eye
Berichten: 1640
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46

Re: VPN-dienst Avast opzeggen lukt niet

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

neem de operabrowser, daar zit een gratis VPN bij in....

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: VPN-dienst Avast opzeggen lukt niet

Ongelezen bericht door berndv »

NeoDutchio schreef:
17 okt 2020 07:45
Als het particulier is, wanneer hebt u de aanvraag gedaan?
dat antwoord geeft ts al:
Wybren jorc schreef:
16 okt 2020 21:07
Heb een VPN abonnement genomen van avast op 25 september 2020
Als ik de 2 weken reken, dan zou ts uiterlijk op 9 oktober op hebben moeten zeggen. Maar Avast rekent zelf 30 dagen. Ze geven aan hoe en waar u kunt aangeven dat u gebruik wilt maken van die 30 dagen termijn:
Ontbinding kan onder andere op schriftelijke wijze (daaronder begrepen per fax of e-mail) kenbaar worden gemaakt door het versturen van het model ontbindingsformulier dat is aangehecht als Annex 1 aan deze algemene voorwaarden aan:

for the attention of: general manager,
Digital River Ireland Limited
Dromore House
East Park
Shannon
County Clare
V14 AN23
Ireland
Faxnummer: + 353 61 230 001
E-mailadres: [email protected].

De melding als bedoeld in dit artikel wordt geacht te zijn gedaan op de datum waarop deze (in persoon) op het bovengenoemde postadres is afgeleverd, op de datum waarop deze per post naar het bovengenoemde postadres is verzonden, op de datum waarop deze per fax naar het bovengenoemde faxnummer is verzonden, dan wel op de datum waarop deze per e-mail naar het bovengenoemde e-mailadres is verzonden.1.5Indien u voornoemd ontbindingsrecht uitoefent, dient u als een goed huisvader te zorgen voor alle betrokken producten die u in uw bezit hebt, en deze (op uw kosten) aan ons (of een door ons aangewezen persoon) te retourneren dan wel deze (bij een daartoe strekkend verzoek) beschikbaar te houden om te worden afgehaald. Indien u vooruit heeft betaald, ontvangt u binnen 14 dagen na aanmelding van de ontbinding een restitutie.

Het voorgaande geldt in aanvulling op eventuele rechten uit hoofde van de op de teruggave van toepassing zijnde regels op deze Site en de hierna vermelde voorwaarden. Indien u nadere informatie over uw rechten wenst, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
https://store.avast.com/store/defaults/ ... ationRight

Gesloten