LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VSNP Nederland

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
metalwoman
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 okt 2010 21:45

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door metalwoman »

VSNP OPGELICHT DOOR HENK BUS :x
1) kindergeld geint >voor rekeningen betalen niet gedaan

2)niet door geven dat me jongste niet meer thuis woont,dus nu krijg ik minder huurtoeslag

3)bijzonderbijstand geint wat voor advokaat was,en advokaat niet betaald

4)oorspronkelijk bedrag wat ik open had staan was 900euro

5)schulden laten oplopen tot 5000euro,maar als volgt niks betaald nog

6)mijn geloof ik bewindvoering is helemaal weg

7)vraag me af waar het geld gebleven is,wat ze binnen hebben gekregen?

8)het moet in kaart gebracht worden,zonder dat ik in de bewindvoering terecht kom

9)ik ga echt nie meer van 50 euro per week leven,heb ik 8jaar gedaan,heb nu eindelijk wat opgebouwt

10)de reiskosten vergoeding die ik toen kreeg,heb ik nooit helemaal terug gekregen,dus dat ging nog eens van me 50euro

per week af ,kreeg maar 34 om de 3maanden terug terwijl ik meer kosten gemaakt had/heb.

11)ze hebben fouten gemaakt naar de belastingdiens toe,en ik kan nu betalen

12)ze hebben papieren achter gehouden,wegens hun slechte adminstratie

13) ze hebben hebben belasting verkeerde informatie gegeven,waardoor ik nu 900euro moet terug betalen,en weet niet waarvan?

14)als ik nu alweer alles moet opgeven,al me doelen,me wensen,omdat ik de bewindvoering in moet dan geef ik op:fitness wat zeer nodig is voor me gezondheid anders kan ik nie meer gaan werken of voor me kids zorgen,ik geef op:dat me kids dan nie meer naar me toe kunnen komen,extra potje wat ik nodig heb om me huisje op te knappen,heb al 10jaar me verjaardag nie meer gevierd,heb 8jaar me zelf geen kleding kunnen kopen,heb 8jaar van 215 euro moeten rond komen met 2 kids dat ik soms 4dagen niks at zodat me kids konden eten,kan ik alle sociale contacten opgeven die ik inmiddels weer opgebouw heb.

waar ik al opgekort heb al die jaren is:niet naar de kapper,niet meer stappen,niet meer reizen naar vrienden,minder snoepen/iets lekkers in huis halen.minder roken,minder bellen,minder douchen,minder verwennerijen,geen kleren kopen voor me kids,geen uitjes meer met me kids,geen kadotjes meer kopen voor me kids,geen verjaardagen vieren met me kids,geen kerstmis of nieuwjaar vieren(geen 1 feestdagen vieren)kan me moeder niet meer bezoeken,of me oudste zoon bezoeken,al me hobby,s opgeven (heb er geen 1 meer)sporten heb ik zelf betaald,minder wassen van kleren,minder stofzuigen ,minder lampen aan laten,ivb met kosten voor essent,minder eten kopen,minder naar de dokter wegens eigen bedrage,minder naar het riag ivb met eigen bedrage,

15)ze hebben me contract laten tekenen,en dat zou naar kantongerecht gaan ,heb niks van kanton gerecht ontvangen (bevestiging van)ben veel papieren kwijt en hun zeggen(VSNP geleen)dat ze niet hebben

16)heb nooit overzichten ontvangen wat uit en in ging kwa betalingen,schuld bleef oplopen

17)en niemand kan me helpen ik word van kastje naar de muur gestuurd en gewoon verteld ja mrv u moet gewoon weer op nieuw de bewindvoering in

dit speelt dus al vanaf 2008 en er is geen door komen aan,ik ben ten einde raad,ben al bij vele andere bewindvoering/gemeente geweest maar die zeggen gewoon gaan betalen,me advokaat zegt alles moet in kaart gebracht worden en dan kunnen we over gaan tot een rechtzaak om of geld terug te vorderen of hun te dwingen door te betalen van gemaakte schulden,als ik op nieuw weer de bewindvoering in ga,dan kan ik me kids niet meer zien,want dan heb ik maar 50euro per week,schandalig toch dat ik dan 3 jaar me kids niet zou kunnen zien,omdat iemand anders mijn schuld gemaakt heeft
nu gaat het eindelijk weer goed met me na 8jaar ziek te zijn geweest,eindelijk alles weer op rit was al plannen aan het maken om aanhet werk te gaan,kan eindelijk weer genieten van me vrijheid,niet meer thuis opgesloten zitten,eindelijk weer sociale contacten opgebouwt na 8jaar niemand in me leven te hebben gehad/eenzaam dus
Ik heb ADD en evenwichtstoornis,dus werken word moeilijk,maar nu willen ze dat ik op kort termijn ga werken om me schulden te betalen

ik weet het niet meer ik ben boos verdrietig pijn terleurgesteld en voel me gelijk weer eenzaam met de gedachte dit alles weer te moeten opgeven

profetischnetwerk
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 jul 2008 10:04

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door profetischnetwerk »

Mistappen door mevr A.G bewindvoerderskantoor te Venlo

Deze mevrouw heeft zelfs na beeindigen bewindvoering nog de streken om mensen geld afhandig te maken door uit eigen beweging de belastingdiens te vragen om studiebijlage uit naam van ex client . mevr A.G te venlo weigert reactie te geven ondanks bewijs van belastingdienst dat er geld op de rekening is gestort na beindiging bewindvoering . ook heeft deze dame onterecht geld gebeurd voor huursubsidie waar niet zij recht op heeft maar wij als ex clienten .
Waarschijnlijk zijn wij niet de enige die aan deze fraude ten deel zijn gevallen
Willen ieder die te maken heeft gehad met wanpraktijken van deze mevr A*I*A G**R*Z TE VENLO hier melding maken bij brancheorganisatie en vara kassa en opgelicht ...... deze dame hoort in de cel met flinke boetes aan haar gat en nooit meer als bewindvoerdster aan het werk . Tja sommigen zijn echte criminelen en die horen nu eenmaal achter slot en grendel .
Dus dame in questie je kletst je hier niet meer uit .

rockchick
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mar 2011 12:37

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door rockchick »

HELPPP!! ik ben al vanaf 2008 bezig met VSNP ned ,maar loop telkens tegen muren ,heb zelf mr snijders gebelt maar die kan me ook nie helpen,ik vindt het schandalig dat ik nu zelf aan de nie gemaakte schuld moet gaan betalen,terwijl ik schulde vrij was ,kan iemand me helpen hoe ik dit kan aan pakken,mr henk bus VSNP heeft me niet aan gemeld bij katongerecht dus met ander woorden opeens heb ik het vrijwillig gedaan weet iemand welke mogelijkheden er nog zijn om hem aan te pakken of er mensen zijn die met mij samen hem willen aan pakken graag snel een positive reactie

PS : was me inlog code kwijt me oude naam was metal woman

jeankev
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 apr 2011 12:47

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door jeankev »

Wij zijn vanaf mei 2007 in budgetbeheer geweest bij VSNP.Sinds Augustus 2009 zitten wij in de schuldsanering.Toen is gebleken dat VSNP het niet zo nauw neemt met regels en afspraken laat staan verplichtingen.Per julie 2010 hebben wij dit buro ontslagen.Inmiddels is er aangifte gedaan van fraude en oplichting.Ook is er een kort geding opgestart tegen VSNP.Men weigert inzage te geven in de administratie en de financiele afhandeling.Mocht iemand nog problemen hebben met dit buro dan graag reageren.

Freggle73
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 nov 2011 09:54

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door Freggle73 »

Na mijn scheiding was ik bang dat ik deurwaarders aan de deur zou krijgen omdat mijn ex man nog geld af bleef halen van onze gezamelijke rekening en mijn verzekeringsagent wist wel iemand die me kon helpen.
Dat was Henk Bus van VSNP.

Er werd mij gezegd dat ik er binnen 5 jaar uit zou komen. De Rabobank ging akkoord met 220 euro per maand omdat ze anders bang waren dat ze helemaal niks zouden krijgen. Beter iets dan niets. Dat beweerde Henk Bus dus.
Het is al die tijd goed gegaan tot een jaar geleden.
Aangezien ik al vanaf januari 2006 in de VSNP zit verwachtte ik dat ik er januari 201 uit zou komen. Later zag ik ergens iets staan van oktober 2006 ( waar is de eerste paar maanden mijn geld heengegaan?). Maar goed die paar maanden kunnen er ook nog bij.

Uiteindelijk was het november (nu dus) kreeg opeens een brief van budget4you. VSNP was niet meer en hun zouden het geld overmaken. Mooi niet mijn 5 jaar zit erop dus ik onderteken niks meer.
Gemaild met de Rabobank.

Blijkt dat er nog een schuld van 23500 open staat.

En nu??

Ook heb ik gerekend. Iedere maand betaalde ik 220 euro aan mijn schuldeiser. In dit geval de Rabobank. Maar als ik alles bij elkaar tel dan hou ik nog iedere maand iets van 200 euro over. (en ja mijn leefgeld en budget voor hetbeheer van mijn geld is daar al vanaf) Waar is dat geld al die tijd heen gegaan?? En het resterende bedrag van mijn vakantiegeld? Normaal gesproken moet alles wat over is naar de schuldeiser. Ik geloof niet dat dit gebeurd is.
Want anders was de schuld nu een stuk minder. Of ik moet al het deel van mijn ex ook aan het betalen zijn.

Dus ik kan weer opnieuw beginnen waarschijnlijk.
Ik heb nu op 2 maanden na 6 jaar in de schuldsanering gezeten en moet dus nu nog iets van 5 jaar gaan betalen.

Je denkt dat je geholpen wordt maar ik ben weer terug bij af.
Geld weg en waarheen? Dat ga ik dus nu uitzoeken.
Zo kan ik ook mensen helpen met budgetteren.

Freggle73
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 nov 2011 09:54

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door Freggle73 »

spoorkees schreef:Ik zie zoveel negatieve berichten van VSNP Geleen. Ik heb deze ervaring totaal niet. Alles wordt keurig op tijd betaald. Het enige wat is dat de banken niet met hen in zee gaan. Door al het gezeik van iedereen denk ik en omdat ze geld vragen voor bemiddeling.
Nou neem me niet kwalijk, ook de gem. kredietbank durft een aardig bedrag te vragen voor bemiddeling en ze denken helemaal niet menselijk.
Als iedereen nu eens gewoon ophield met onredelijk denken en ja overal wordt wel eens een fout gemaakt, maar je moet zelf natuurlijk ook wel alert blijven over je geld, dan kun je op tijd aan de bel trekken en ik heb de ervaring dat alles dan keurig geregeld wordt.

Ik hoop dat Henk Bus met zijn bedrijf ook eens de kans krijgt om de mensen met de sanering te helpen, Hij wordt altijd tegengewerkt, dat is jammer want hij doet het best goed
\
Ik spreek uit ervaring

groetjes Spoorkees
In het begin had ik ook het idee dat het om mensen ging die stiekem zelf schulden erbij maakte en daardoor in de problemen kwamen want het ging bij mij ook lekker de eerste 4 tot 5 jaar.Geld werd netjes overgemaakt. Af en toe ging het wel eens mis met het reisgeld maar ja dat kan overal gebeuren.
Dus ook ik heb VSNP overal aanbevolen en verdedigd.

Nu opeens na 6 jaar betaald te hebben blijkt dat ik nog een schuld heb van 23500. Terwijl ik er binnen 5 jaar vanaf zou zijn.

Als je dat dan opeens leest in een mail van de Rabobank(terwijl ik in juli nog een mail gekregen heb van Henk Bus dat ik nog maar 800 euro hoefde te betalen en er dus in november uiterlijk uit zou zijn) dan stort toch even je wereld in als blijkt dat je nog een paar jaar op een houtje moet bijten.

En ik betaal 220 euro aan de Rabobank en als ik mijn vaste lasten bij elkaar tel dan zou ik nog iets van 200 euro iedere maand over hebben. Waar is dat heengegaan al die tijd?? Normaal moet alles wat over is naar de schuldeiser in mijn geval de Rabobank.


En nu is VSNP ermee gestopt en ik weet niet eens of mijn rekeningen betaald worden.
Dus tel maar eens uit wat er iedere maand over blijft en vraagt u zich maar eens af waar dat geld dan heen gaat????

En dat er een bedrag gevraagd wordt om het te regelen lijkt me normaal. Maar geen 200 euro per maand. Als ik dat over hou om de schuldsanering te betalen dan heb ik de schuldsanering niet eens nodig, toch??

nicolaas jansen
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 aug 2012 17:58

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door nicolaas jansen »

plangroep
ik was ook bij plangroep niks word gedaan en tevens ook post die je opstuurt komt volgens hun niet binnen ben gestopt met plangroep.ik had schuld bij het woonbedrijf bleek dat plangroep niks had geregeld het was dan ook zo dat er een uithuis gezet zat aan te komen.ik heb met de huur nu geregeld dat ik wat extra in de maand kan aflossen voor de schuld.ben gestopt dus moet het nu allemaal zelf regelen.ik kon de overzicht op de zite kijken wat er allemaal gebeuren deed maar kon niet zien dat er aan de schuldeisers werd afbetaald.en
en nu ik er uit gestapt ben kan ik niet meer op de site komen wand dat is geblokkereerd ik weet zeker dat ik geld mis .maar heb geen bewijzen meer.ik heb nog een keer gebeld naar de plangroep dat ik alle papieren die ik ingeleverd heb die ik in het begin meegegeven heb aan de plangroep dat ik die terug wou hebben om zelf de dingen een beetje te gaan regelen. maar wat dacht je niet alle stukken terug gekegen kon niet volgens hun
niet te geloven denk je goed te zitten bij plangroep sturen ze ook nog een enquete formulie om te vragen hoe het bevallen was bij plangroep.nu mijn mening (WAARDELOOS) diep in de ****

winny003
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 nov 2012 15:56

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door winny003 »

beste mensen,
ik heb ook een hoop te klagen over henk bus van toen nog vsnp hij is ondertussen verhuisd en zijn bedrijf zou een andere naam hebben gekregen.
ik heb geen goed woord voor die man over ik heb voorheen ook een andere budgetbeheer gehad en deze man kon er niets van!
maar meneer henk bus kon het wel maar maakte misbruik van mensen die het toch al niet meer helemaal hebben.
het eerste jaar betaalde meneer bus netjes de rekeningen en regelde ook vanalles maar na dat ene jaar ging het alleen allemaal bergafwaarts
ik had toen ik in 2008 bij hem kwam nog net geen 10.000 euro schuld en na 2,5 jaar toen ik er weg was opeens 18.000 euro schuld.
in zijn contract stond 2 maanden opzeg termijn ja mijn neus ik heb ervoor gezorgd dat eerst alle inkomsten weer naar mezelf werden overgemaakt en heb toen niets meer van hem vernomen gelukkig had ik wel nog een eigen bank rekening want ik kan mensen die hun rekening op moesten zeggen van hem en zelf dus niet zo makkelijk hun geld weg konden houden bij hem.
door meneer bus zijn nalatigheid was ik bijna dakloos ik ben 2 maanden afgesloten geweest omdat meneer bus zo nodig bij essent wilde en het niet goed geregeld had (nuon al afgezegd maar essent nog niet aangevraagd)
ik ben regelmatig in geleen maar zijn woning staat te koop (zeer verdacht natuurlijk)
ik wil er eigenlijk geen woorden meer aan vuil maken ik kan die man zijn bloed wel drinken nu ik het er weer over heb
ik wil alleen nog zeggen als je bij vsnp zit met henk bus maak dat je er weg komt het liefste gisteren nog ik kan teveel mensen die met deze man dezelfde problemen hebben maar een enkeling die wel achter meneer bus staat (daar heb ik dan mijn vraag tekens bij want ben je een vriend of familie dan van meneer bus want anders kan ik het me ECHT niet voorstellen)
nu heb ik gelukkig iemand die wel verstand van zaken heeft april 2013 heb ik deze meneer 2 jaar en in augustus 2012 heb ik te horen gekregen en ook gezien dat we nog maar een 8.000 euro hoeven af te lossen wat henkkie penkkie niet lukte kan nu dus wel???
lieve mensen ik wens jullie veel sterkte en succes met het oplossen van problemen

jacquemo
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jan 2013 15:50

Re: VSNP Nederland

Ongelezen bericht door jacquemo »

Op 5 februari a.s. moet Dhr. Bus zich verantwoorden voor de meervoudige strafkamer in maastricht. De zitting heeft plaats om 13.15 uur.Adres Annadal 1 Maastricht. Hierbij roep ik iedereen, die door deze man is benadeeld, op om de zitting bij te wonen. Het zou mooi zijn als men zich dan meld voor de zitting bij de dienstdoende zaalbode. Het is dan mogelijk dat de behandelend officier je spreekrecht verleend. Misschien komt er dan toch duidelijkheid over wat deze man al die tijd heeft gedaan.

Gesloten