vvv bonnen

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Prins46Prins?

vvv bonnen

Ongelezen bericht door Prins46Prins? » 18 feb 2020 11:45

u kunt kiezen uit duizenden winkels waar u uw vvv-kadobonnen kunt inleveren, zeggen ze bij het vvv-kantoor.
maar waar zijn die winkels dan?
op de website staan er maar een aantal (je moet dan wel zeer goed zoeken) geen duizenden zelfs geen honderden
en wanneer je iets wilt kopen bij een zg. acceptant dan weigeren ze deze bonnen in te nemen.
zelfs winkels als Bol.com.
laat vvv nu eens duidelijkheid geven wat en waar je de bonnen daadwerkelijk kunt inleveren. en niet aangeven dat je ze ook bij V&D en andere niet meer bestaande winkels kunt verzilveren.
het is bijzonder misleidend, tijdrovend en teleurstellend.
dus informeer eerst goed bij de beoogde winkel waar u iets wil kopen voordat u deze bonnen besteld!
een gewaarschuwd mens telt voor twee.

NeoDutchio

Re: vvv bonnen

Ongelezen bericht door NeoDutchio » 18 feb 2020 11:49

Heeft u het over de oude papieren bonnen, of over de nieuwe pasjes? Daar zit nogal een verschil in namelijk. De oude bonnen werden op heel veel plekken ingenomen, maar de nieuwe pasjes scheen wat lastiger te zijn. Overigens staat op de site van de Bolle dat je daar gewoon met een VVV pasjes kan betalen.

sylvesterb

Ongelezen bericht door sylvesterb » 18 feb 2020 11:54

Prins46Prins? schreef:
18 feb 2020 11:45
laat vvv nu eens duidelijkheid geven wat en waar je de bonnen daadwerkelijk kunt inleveren. en niet aangeven dat je ze ook bij V&D en andere niet meer bestaande winkels kunt verzilveren.
Staat gewoon op heel duidelijk op hun website.
https://www.vvvcadeaukaarten.nl/bestede ... rt/winkels
V&D staat daar niet aangegeven in het lijstje en ook niet als ik zoek.
Prins46Prins? schreef:
18 feb 2020 11:45
dus informeer eerst goed bij de beoogde winkel waar u iets wil kopen voordat u deze bonnen besteld!
een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Ik: "Accepteren jullie VVV bonnen?"
Winkel: "Ja dat doen we"
Ik: "Ook voor die koffiemachine?"
Winkel: Ja meneer u kunt die kopen voor EUR 299,00 met VVV bonnen of contant/pin.
Ik: "Okey dan ga ik nu voor EUR 299,00 aan VVV bonnen bestellen en ziet u mij over een week terug"

Vind mijn voorbeeld erg vreemd klinken.

mahadma

Ongelezen bericht door mahadma » 18 feb 2020 11:55

Gek genoeg wordt een vvv card bij de ene drogisterij niet en bij dezelfde keten aan de andere kant van de stad wel aangenomen.

Lowieze

Ongelezen bericht door Lowieze » 18 feb 2020 11:57

Ga met uw bon naar een Blokker winkel en koop daar een andere cadeaubon van een zaak waar u wat wilt kopen.

Lowieze

Ongelezen bericht door Lowieze » 18 feb 2020 12:01

NeoDutchio schreef:
18 feb 2020 11:49
Heeft u het over de oude papieren bonnen, of over de nieuwe pasjes? Daar zit nogal een verschil in namelijk. De oude bonnen werden op heel veel plekken ingenomen, maar de nieuwe pasjes scheen wat lastiger te zijn. Overigens staat op de site van de Bolle dat je daar gewoon met een VVV pasjes kan betalen.
Vreemd, ik lees dit:
“De digitale VVV Giftcard is niet inwisselbaar bij bol.com.”
en “Let op! Vanaf 28-02-2018 is het niet meer mogelijk om de papieren VVV bon of de papieren Nederlandse Boekenbon om te wisselen bij bol.com.”

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio » 18 feb 2020 12:10

Lowieze schreef:
18 feb 2020 12:01
NeoDutchio schreef:
18 feb 2020 11:49
Vreemd, ik lees dit:
“De digitale VVV Giftcard is niet inwisselbaar bij bol.com.”
en “Let op! Vanaf 28-02-2018 is het niet meer mogelijk om de papieren VVV bon of de papieren Nederlandse Boekenbon om te wisselen bij bol.com.”
Je hebt gelijk, schijnbaar kwam ik op een oude link uit. Overigens was de papieren bon bij Bol altijd lastig, die moest je opsturen.
mahadma schreef:
18 feb 2020 11:55
Gek genoeg wordt een vvv card bij de ene drogisterij niet en bij dezelfde keten aan de andere kant van de stad wel aangenomen.
Dat kan te maken hebben met de eigenaar/franchiser. Er zijn kosten aan verbonden en niet iedereen wil dat.

Cro

Ongelezen bericht door Cro » 18 feb 2020 13:09

mahadma schreef:
18 feb 2020 11:55
Dat is niet heel gek denk ik, ik verwacht dat dit franchise filialen zijn. De aanschaf van de apparatuur die nodig is om te werken met de nieuwe pasjes schijnt vrij fors te zijn en dus lastig terug te verdienen. Het kan dus best zijn dat de ene filiaal houder daar wel voor kiest, terwijl een andere filiaal houder er niet voor kiest omdat bijvoorbeeld in zijn ervaring er maar weinig mensen komen met zo'n pasje waardoor het niet uit kan.

Plaats reactie