LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waarom moet je iets betalen dat eigenlijk bij de operatie hoort?

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
>Peter<
Berichten: 13
Lid geworden op: 08 mar 2019 16:15

Re: Waarom moet je iets betalen dat eigenlijk bij de operatie hoort?

Ongelezen bericht door >Peter< »

Hallo mensen,
ik ben ook een gedupeerde bij mijn heupoperatie met verplichte fysiotherapie meest ook in groepsverband ( 5 pers).
Zkhs stuurt de speciaal tariefrekening naar zorgverzekeraar die niet uitbetaald of aan mij doorberekend, dus krijg ik nu direct van Zkhs het z. g. passantentarief van € 30,50 Dit is 20% hoger en niet duidelijk voor hoelang (meestal per 15 min) Met ook nog de aanschaf van speciale gemaakte loopkrukken( € 104) met grotere armdoorgang en belastbaar tot gewicht 150 kg kom ik bij de belasting met een modaal inkomen wel boven de drempel van € 550
Advies: Maak betere afspraken met uw zorgverzekeraar over niet verzekerde zaken zodat je toch mee kan profiteren van hun prijsafspraken! Laat ze aan jouw doorberekenen!!

Lady1234
Berichten: 27071
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Waarom moet je iets betalen dat eigenlijk bij de operatie hoort?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

@peter

Vergeet uw reiskosten niet op te voeren, tegen de werkelijke kosten.

En voor die krukken en dat vervoer geldt ook nog een verhoging van het aftrekbare bedrag.

https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/ ... zorgkosten

Gesloten