LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat nou klant is koning???

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
samrayan
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 jan 2010 11:55

Wat nou klant is koning???

Ongelezen bericht door samrayan » 06 jan 2010 14:03

Ik heb een hoogslaper met een koepel gekocht bij Misterbed waarvan de koepel steeds in mekaar zakt. De koepel bestaat uit twee bogen die en soort tunneltje vormen, dmv stuk stof. Om de koepel strak te houden ontstaat er spanning en dat houdt de koepel niet lang vol en moet de koepel steeds weer strak getrokken en opnieuw bevetigd worden. Om een verhaal kort te houden, zit het hout intussen onder de schroefgaten en is het niet meer te doen. Toen ik Misterbed hierover belde dat het hele idee eigenlijk zoals op het plaatje/beschrijving op een normale manier niet mogelijk is en wat ik daar aan zou kunnen doen, ben ik gewoon uit gebekt. Het zou aan mijn cultuur liggen en het was typisch buitenlands?? Ik kon mijn oren niet geloven, ik heb de hele serie bij hun gekocht en dat was nooit problemen totdat ze doorhadden dat het niet om een bestelling ging. Ik snap echt niet waarom mensen zo reageren? :|

ron1
Berichten: 815
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: Wat nou klant is koning???

Ongelezen bericht door ron1 » 13 jan 2010 13:09

Ik begrijp het niet, wat bedoeld U nu met dat het aan uw cultuur zou liggen,hoe bedoelen ze dit nu..... wordt wel een probleempje want als ze echt fout zijn zullen ze ontkennen en er staat natuurlijk niks op een bandje oid.

samrayan
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 jan 2010 11:55

Re: Wat nou klant is koning???

Ongelezen bericht door samrayan » 18 jan 2010 15:43

Ja, dat vroeg ik mij toen ook af maar ik kreeg daar geen serieus antwoord op want het was typisch buitenlands om iemand niet uit te laten praten(ik kwam er ook niet tussen).Hij zei letterlijk dat het cultuurgebonden was?? Wat men daar precies meebedoelt.?....het was in ieder geval niet positief bedoeld :x

ron1
Berichten: 815
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: Wat nou klant is koning???

Ongelezen bericht door ron1 » 18 jan 2010 15:47

Met alle respect meneer of mevrouw,maar ik had direct terplaatse gegaan en naar dezelfde persoon gevraagd in die winkel.Ik neem aan dat U een filiaal heeft gebeld oid..ik zou zeggen ga in uw rustigste bui er naar toe en leg het nog een keer uit,wedden dat u een heel ander antwoordt krijgt,en hierna hier nooit meer iets kopen dus ...laat nog even wat weten.Zo te lezen heeft U met een gefrustreerde Nederlander te maken gehad .....vermoedelijk dat die man of vrouw wel even een buitenlander te kunnen afschepen want die snappen er zogenaamd toch niks van...ik zou zeggen....onderneemt u actie !

succes.

samrayan
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 jan 2010 11:55

Re: Wat nou klant is koning???

Ongelezen bericht door samrayan » 18 jan 2010 16:18

Ja, die neiging had ik ook om er langs te gaan maar heb het toch maar niet gedaan. Ik heb de volgende dag gebeld en om de manager gevraagd om mijn verhaal te doen. Nou, meneer die zich de manager daar noemt vond dat ik niet zo opgewonden over moest doen :?: nou dan breekt je klomp echt! Hij zei dat ik er waarschijnlijk om het gevraagd dat zijn medewerker zo opgefokt gereageerd had. Ik ging bijna twijfelen aan mezelf :? ipv excuses, deed meneertje er gewoon een schepje bovenop. Ik moest er geen drama van maken en gewoon foto's opsturen van het bedje. Net of dat nu het belangrijkste is...

ron1
Berichten: 815
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: Wat nou klant is koning???

Ongelezen bericht door ron1 » 19 jan 2010 09:20

Ehm...ja het bedje is in feite wel het belangrijkste, maar goed...hier dus nooit meer iets kopen.......goed dat u het hier heeft geplaatst...

samrayan
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 jan 2010 11:55

Re: Wat nou klant is koning???

Ongelezen bericht door samrayan » 19 jan 2010 10:09

Best Ron,

Een ding is duidelijk, ik za daar nooit meer iets kopen, ik heb al genoeg geld uit gegeven bij hun. Ik voel me nooit meteen gediscrimineerd maar het ging mij meer om het principe. Ik klaag nooit zo snel ook niet toen er geen bevestigingsmatriaal bij zat. Ik ben niet iemand die gelijk gaat schreeuwen of de ander niet uit laat praten, zo ben ik echt niet! Ik ben er gewoon niet van gediend om uitgebalft te worden en vervolgens de hoorn erop te gooien.

Bedankt voor het luisteren & voor je reacties!

Loub

ron1
Berichten: 815
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: Wat nou klant is koning???

Ongelezen bericht door ron1 » 19 jan 2010 10:22

Ok Loub...maak er wat moois van !

Good Luck

samrayan
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 jan 2010 11:55

Re: Wat nou klant is koning???

Ongelezen bericht door samrayan » 19 jan 2010 10:29

Thanx!

Ze krijgen van mij een koude douche :mrgreen:

ron1
Berichten: 815
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: Wat nou klant is koning???

Ongelezen bericht door ron1 » 19 jan 2010 10:38

:lol:

mukkiefuk
Berichten: 237
Lid geworden op: 24 okt 2005 15:11

Re: Wat nou klant is koning???

Ongelezen bericht door mukkiefuk » 19 jan 2010 13:14

ron1 schreef::lol:
Gaarne ONTOPIC !!

Gesloten