LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Webshop MY MUSTHAVES negeert klachten over niet werkende producten

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
PAM1962
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jul 2019 19:50

Webshop MY MUSTHAVES negeert klachten over niet werkende producten

Ongelezen bericht door PAM1962 »

Je kunt het maar beter weten !

Bij deze wil ik iedereen waarschuwen voor de dubieuze webshop MY MUSTHAVES.
Er zijn verschillende webshops met de naam “Musthaves” erin, dus let goed op of het woord “MY” ervoor staat.
Als je hier diverse reviews van zoekt zal duidelijk worden dat je hier beter geen bestelling kunt plaatsen.
De persoon in kwestie die zich achter een snel in elkaar geschoven website verschuilt heeft lak aan zijn klanten als hij zijn geld binnen heeft. Als je een bv een smartwatch koopt zoals ik, en je laat weten dat de app niet werkt kreeg ik op een zaterdag na 3 drie uur al antwoord. Toen ik daarna meerdere mails stuurde dat de smartwatch niet werkt hoor je niets meer en negeert je totaal.
Mooie praatjes over zogenaamde service (zonder telefoonnummer) op de website zijn verbrande gebakken lucht.
Een smartwatch die met een levertijd van 1 week zogenaamd rechtstreeks van de leverancier wordt opgestuurd komt na 4 weken gewoon van AliExpress af en er zijn tientallen euro’s bovenop de prijs gezet. Daar kwam ik helaas pas later achter !!

Dit is één van de vele dubieuze figuren die actief zijn op internet en waarvoor gewaarschuwd moet worden.
In dit land van pappen en nathouden kan iedereen jaren aaneen ongemoeid zijn gang gaan, dat zie je ook telkens teug bij een programma als “Opgelicht”
Ik heb mijn lesje geleerd en ga voortaan eerst op diep onderzoek uit bij onbekende webshops als deze.

Onthoud deze naam dus goed !! MY MUSTHAVES

Hopelijk kan “Fons” van het Radar team hier ook eens aandacht aan schenken op TV.

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: Webshop MY MUSTHAVES negeert klachten over niet werkende producten

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

Hallo @PAM1962, als u met een creditcard of PayPal betaald hebt kunt u contact opnemen met deze organisaties en een beroep doen op de aankoopverzekering. Succes.

Gesloten