LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Website Funda - niet laden van foto's

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
amelissen

Website Funda - niet laden van foto's

Ongelezen bericht door amelissen »

Ik heb al geruime tijd problemen met het laden van foto's van de website van Funda. Op verschillende pc's (andere providers) hetzelfde probleem. Met name tussen circa 10 en 16 uur op werkdagen worden de foto's niet geladen. Voor of na die tijd en ook in het weekend over het algemeen geen probleem.

Funda zegt dat het aan mijn computer(s) ligt en dat niemand anders dit probleem heeft.
Dus mijn vraag wie ervaart ook problemen met het loaden van foto's op de Funda website.

kweenie

Re: Website Funda - niet laden van foto's

Ongelezen bericht door kweenie »

Nee, geen probleem mee.

tennis

Ongelezen bericht door tennis »

Op verschillende Pc's en providers, dit is raar.
Net gekeken, geen probleem.

plumber

Ongelezen bericht door plumber »

[quote="amelissen"]Ik heb al geruime tijd problemen met het laden van foto's van de website van Funda. Op verschillende pc's (andere providers) hetzelfde probleem. Met name tussen circa 10 en 16 uur op werkdagen worden de foto's niet geladen. Voor of na die tijd en ook in het weekend over het algemeen geen probleem.

Funda zegt dat het aan mijn computer(s) ligt en dat niemand anders dit probleem heeft.
Dus mijn vraag wie ervaart ook problemen met het loaden van foto's op de Funda website.[/quote]

Kan zijn dat je draadloos aan de gang bent en dat er tussen
10.00en 16.00 uur een buur of iemand in de buurt een beveiliging
of babyfoon aan heeft.Had ik ook last van en heb er nu een kabel tussen
en nergens meer last van

tiptoo

Ongelezen bericht door tiptoo »

probeer eens een andere zoeker zoals firefox

Gesloten