Wie heeft ervaring met deze dakdekker in Almere?

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
SophieAlmere
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mar 2022 09:03

Re: Wie heeft ervaring met deze dakdekker in Almere?

Ongelezen bericht door SophieAlmere »

Hier ook een heel slechte ervaring, ik zal ze zeker niet aanraden.

Multifix gevonden via Google, er waren veel goede ervaringen te lezen. Eigenaar kwam in bedrijfskleding de offerte opstellen, vervolgens kwamen twee mannen (zonder bedrijfskleding) die amper Nederlands spraken het dak repareren. Lekkage is niet opgelost, volgens aannemer van opstal verzekering zijn veel belangrijke reparaties niet uitgevoerd. Sindsdien is het bedrijf van de aardbodem verdwenen, krijg ze niet te pakken via de telefoon en het bedrijf is via Google niet meer in Almere te vinden.

Kim-Verst
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 jan 2022 14:42

Re: Wie heeft ervaring met deze dakdekker in Almere?

Ongelezen bericht door Kim-Verst »

Helaas geen fijne ervaringen met dit bedrijf. Als leverancier van hun hebben zij mijn laatste drie facturen nooit betaald. Uiteindelijk terecht gekomen bij het incasso bureau maar inmiddels blijken ze zich uitgeschreven te hebben bij de KVK. Ik kan dus waarschijnlijk fluiten naar mijn geld. Zoek eens op "multifix dakdekkers klachten" en je ziet dat ook heel veel particulieren de dupe van dit bedrijf zijn geworden.
Niks reclame, juiste een waarschuwing om niet met ze in zee te gaan!

Rdr911
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jul 2022 18:12

Re: Wie heeft ervaring met deze dakdekker in Almere?

Ongelezen bericht door Rdr911 »

helaas ook een slechte ervaring met Multifix,

ik kan de klachten over de klus van 15 K hier wel opschrijven maar het bedrijf is vast toch alweer doorgestart onder een andere naam om nieuwe slachtoffers te maken.

zodra u een persoon met de naam Nol op het randje van uw dak heeft staan om een offerte op te maken dan kom graag ik direct langs

integ345
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 mar 2024 12:04

Re: Wie heeft ervaring met deze dakdekker in Almere?

Ongelezen bericht door integ345 »

WIE HEEFT ERVARING MET TIP TOP DAK B.V.?
Zij zitten in het zelfde pand als het eerder genoemde Multifix, Randstad 22 46, 1316 BZ Almere.
Overigens zijn of waren daar ook Mijn Dakonderhoud en Dak-Perfect gevestigd.
Volgens degene, die de dakinspectie deed en de offerte maakte ging het om een bedrijf met ruime (15+) jaar ervaring en een uitgebreid team medewerkers, maar volgens de KvK is dit bedrijf pas 1 jaar ingeschreven met 1 medewerker, zonder certificaten. Op de website is geen eigenaar te vinden, noch namen van medewerkers. De reviews zijn niet-geverifieerde reviews van Google. Er wordt wel een aanbetaling van 30% gevraagd op de werkzaamheden.
Graag reacties, bij voorbaat dank.

Plaats reactie