LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Winkel "Beter Horen" en bereikbaarheid via e-mail

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.

Is de winkel "Beter Horen" verplicht bereikbaar te zijn via e-mail voor de mensen met gehoorproblemen?

Ja
5
50%
Nee
5
50%
Neutraal
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 10

Vuurdraakje
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 aug 2005 20:54

Winkel "Beter Horen" en bereikbaarheid via e-mail

Ongelezen bericht door Vuurdraakje »

Hoi mensen!

Mijn klacht gaat over de winkel "Beter Horen". Dit is een winkel die de mensen voorziet van de hulpmiddelen waaronder hoortoestellen en waarschuwingsapparaturen. Wat het grappige is dat deze winkel alleen telefonisch en persoonlijk bereikbaar is en maar één e-mailadres heeft voor hun hoofdkantoor. Elke keer als ik een e-mail stuur naar die hoofdkantoor om te vragen of zij graag voor mij aan de winkel Beter Horen (Amsterdam-Noord) willen doorgeven wanneer ik bij ze langs kan komen als een voorbeeld, maar iedere keer krijg ik van die hoofdkantoor te horen dat ik beter telefonisch kontakt moet leggen met de bovengenoemde winkel voor het maken van de afspraak. Hoe kan ik dat doen als ik gehoorproblemen heb? Dan zeggen ze dat ik gewoon aan iemand moet vragen voor de hulp. Toen vroeg ik aan de hoofdkantoor of ik een e-mailadres kon krijgen van desbetreffende persoon die in de winkel werkt in Amsterdam-Noord om met haar kontakt te leggen voor een afspraak. Ik krijg het te lezen dat er maar één e-mailadres is en verder niks. Dat is toch maf voor woorden. Dit is toch een winkel die speciaal opgericht zijn om de mensen met gehoorproblemen te helpen, maar bereikbaarheid is wel heel ver te zoeken bij ze. We leven inmiddels al heel diep in de digitale tijdperk en vrijwel alle bedrijven zijn te bereiken via e-mails zo waar ik het meegemaakt heb. Dus de mensen met gehoorproblemen wel helpen, maar ze zijn niet te bereiken via e-mails. Tot nu toe moet ik aan het mouwtje van mijn mammie trekken (sarcastisch bedoeld) om voor mij telefonisch afspraak te regelen óf moet ik helemaal naar die winkel toe rijden om zelf te regelen wat ik het veel liever doe.

Het lijkt me geweldig om van jullie te horen als er inderdaad nog meer mensen met gehoorproblemen zijn die benadeeld worden door de service en bereikbaarheid van de winkel "Beter Horen" via e-mail. Maar ik zou het ook fijn vinden om van de mensen zonder gehoorproblemen te horen die ook benadeeld zijn. Zo krijg ik dan een gevoel dat ik niet de enige ben met mijn klacht omtrent deze winkel.

Groetjes van Vuurdraakje!

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: Winkel "Beter Horen" en bereikbaarheid via e-mail

Ongelezen bericht door NAK »

Vuurdraakje,

Het is natuurlijk reuze vervelend dat dit bedrijf op deze manier werkt.
Kun je niet beter naar een andere leverancier van hoorrtoestellen toe gaan?
Het lijkt mij dat er in Amsterdam genoeg voor handen zijn.
Mijn advies is: kijk eerst eens in de gouden gids.

Succes

Jeezus Gristus antikrist
Berichten: 103
Lid geworden op: 01 jul 2005 19:48

Re: Winkel "Beter Horen" en bereikbaarheid via e-mail

Ongelezen bericht door Jeezus Gristus antikrist »

Ik zou bellen en heel hard praten

mamavan2
Berichten: 40
Lid geworden op: 06 feb 2005 17:34

Re: Winkel "Beter Horen" en bereikbaarheid via e-mail

Ongelezen bericht door mamavan2 »

Vestiging Beter Horen
Adres Buikslotermeerplein 317
Plaats 1025 XE AMSTERDAM-NOORD
Vestigingsleid(st)er mevrouw L. Spruijt
Openingstijden ma - vrij 09.00 - 17.00 uur
Telefoonnummer 020 - 494 10 01
Faxnummer 020 - 494 10 04


Eenvoudig gevonden via www.beterhoren.nl

Een qua service zeer tevreden

mamavan2

Gesloten