LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Woningbouw vereniging

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Woningbouw vereniging

Ongelezen bericht door tennis »

plumber schreef: En voor tennis :allereerst moet jij de topics eens goed lezen en er niet steeds
van die dik gedrukte uit ophalen waardoor het lijkt of diegene ongelijk heeft.
Zet er dan alles vet neer.En wat de onkosten aangaat. Zet in deze tijd
maar ff al je deuren en ramen de hele dag open en als ze klaar zijn weer
ff lekker warm stoken.Wel de metertjes in de gaten houden dan weet
je wat het kost.
Beste Plumber

wat is er mis met mijn lezen?
Ik denk, dat ik wel goed gelezen heb, maar blijkbaar ben je gewoon tegendraads.
Hoe ik mijn berichten schrijf, en welke stukken ik dik/vet selecteer, maak ik nog altijd zelf uit.
Gewoon mijn berichten negeren, dat heb je al eens geschreven, dan doe het ook!

marietje1
Berichten: 90
Lid geworden op: 18 jul 2007 16:32

Re: Woningbouw vereniging

Ongelezen bericht door marietje1 »

Als de nieuwe kozijnen inderdaad vandaag geplaatst zijn zullen ze er nu wel in zitten!

Geniet van de warmte :D

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Woningbouw vereniging

Ongelezen bericht door tennis »

marietje1 schreef:Als de nieuwe kozijnen inderdaad vandaag geplaatst zijn zullen ze er nu wel in zitten!

Geniet van de warmte :D

Niet alleen van de warmte, maar ook nog geluidwerend!

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Woningbouw vereniging

Ongelezen bericht door tennis »

plumber schreef: Denk dat ik onze Chinese vriend maar vraag hoe hij dit
allemaal flikt dan doe ik met hem mee. :wink:
Verkeerd geschreven, moet zijn "mijn"!
Maakt ook niet uit, een of meer van deze fantastische berichten, laten mij koud.
Alleen de moderator heeft werk, om de onzin te verwijderen.
Veel succes!

plumber
Berichten: 1738
Lid geworden op: 16 jun 2008 20:00

Re: Woningbouw vereniging

Ongelezen bericht door plumber »

[quote="tennis"][quote="plumber"]
Denk dat ik [b]onze[/b] Chinese vriend maar vraag hoe hij dit
allemaal flikt dan doe ik met hem mee. :wink:[/quote]

Verkeerd geschreven, moet zijn "mijn"!
Maakt ook niet uit, een of meer van deze fantastische berichten, laten mij koud.
Alleen de moderator heeft werk, om de onzin te verwijderen.
Veel succes![/quote]

Denk dat ik mijn Chinese vriend maar vraag hoe hij dit allemaal flikt
dan doe ik met hem mee :wink:

zet jouw verzet vast neer tennis scheelt weer.
[quote]Maakt ook niet uit, een of meer van deze fantastische berichten, laten mij koud.
Alleen de moderator heeft werk, om de onzin te verwijderen.
Veel succes![/quote]

witte angora
Berichten: 30753
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Woningbouw vereniging

Ongelezen bericht door witte angora »

Laat ik nou vanmorgen het slaapkamerraam open hebben gezet, en pas eind van de middag weer dicht hebben gedaan. OOOEEEEHHH wat koud.

En dan doe ik dat nog regelmatig ook, om gewoon even lekker te luchten. En dat zullen er nog wel meer doen. :wink:

Sterker nog, in Zwolle had ik een woning waar alleen beneden een kachel was, boven was niks, dus in de winter steenkoud. En dat soort woningen zullen er heus nog wel meer zijn.

Dus een half dagje om de ramen te vervangen moet toch niet zo'n probleem zijn, dacht ik zo. Per raam een uurtje werk dat de boel echt open is, en dan nog even dichtkitten, zoiets?

witte angora
Berichten: 30753
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Woningbouw vereniging

Ongelezen bericht door witte angora »

Hoi Plumber, je kunt op twee manieren quoten. (Heb wel even de opdrachten
en [/quote ] in dit bericht aangepast, anders komt het niet over)

De eerste is als je een heel bericht wilt quoten, dan druk je op de knop Quote rechts bovenaan het betreffende bericht. Het hele bericht komt dan in een tekstvak te staan, tussen
naam schreef: en [/quote ]Als je dan iets toe wilt voegen, dan doe je dat vóór de
naam schreef:, of ná de [/quote ]

Een andere mogelijkheid is om delen van tekst te quoten. Dan kopiëer je de tekst met je muis, en druk je op de knop Reageer, linksonder het bericht. Boven het welbekende tekstvak zie je onder andere de knop

Kwartel
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 mar 2007 20:53

Re: Woningbouw vereniging

Ongelezen bericht door Kwartel »

Beste Aaldrik, het is heel simpel. Eerst even nagaan of je zelf voordeel hebt wanneer je de kozijnen wel laat plaatsen. Stel dat je kozijnen zo slecht zijn dat je veel warmteverlies hebt, dan is het slim om zo snel als mogelijk deze te laten plaatsen. Even wat behelpen en dan zit je lekker warm en beter geïsoleerd.

Indien je kozijnen wel tochtdicht zijn, dus je geen voordeel kunt halen uit het plaatsen op dit moment zeg je tegen de woningbouw dat je een poos op vakantie ga en je alleen mobiel bent te berijken. Tenslotte maak je zelf uit wanneer je met vakantie ga en je hoef hun natuurlijk niet ff de sleutels te geven, snap je. Juridisch dus waterdicht. Laat ze bij zichzelf met deze vrieskou de kozijnen maar gaan vervangen, doen ze niet hoor.

Wanneer je niet slaapt moet je wakker zijn.

Groetje, Joop

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Woningbouw vereniging

Ongelezen bericht door tiptoo »

Kwartel schreef:
Indien je kozijnen wel tochtdicht zijn, dus je geen voordeel kunt halen uit het plaatsen op dit moment zeg je tegen de woningbouw dat je een poos op vakantie ga en je alleen mobiel bent te berijken. Tenslotte maak je zelf uit wanneer je met vakantie ga en je hoef hun natuurlijk niet ff de sleutels te geven, snap je. Juridisch dus waterdicht. Laat ze bij zichzelf met deze vrieskou de kozijnen maar gaan vervangen, doen ze niet hoor.

wat een onvoorstelbare onzin, TS heeft geweigerd en is dus niet op vakantie , trouwens ene dag wat kou ga je echt niet dood aan hoor of je moet zo kwetsbaar zijn heb niet die indruk van Aaldrik.

witte angora
Berichten: 30753
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Woningbouw vereniging

Ongelezen bericht door witte angora »

zeg je tegen de woningbouw dat je een poos op vakantie ga en je alleen mobiel bent te berijken. Tenslotte maak je zelf uit wanneer je met vakantie ga en je hoef hun natuurlijk niet ff de sleutels te geven, snap je.
Over mosterd na de maaltijd gesproken. De kozijnen zouden gisteren geplaatst zijn, en aangezien Aalderik niks meer van zich heeft laten horen, kunnen we er, denk ik, wel van uit gaan dat het allemaal door is gegaan.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Woningbouw vereniging

Ongelezen bericht door tennis »

witte angora schreef:
zeg je tegen de woningbouw dat je een poos op vakantie ga en je alleen mobiel bent te berijken. Tenslotte maak je zelf uit wanneer je met vakantie ga en je hoef hun natuurlijk niet ff de sleutels te geven, snap je.
Over mosterd na de maaltijd gesproken. De kozijnen zouden gisteren geplaatst zijn, en aangezien Aalderik niks meer van zich heeft laten horen, kunnen we er, denk ik, wel van uit gaan dat het allemaal door is gegaan.
Jawel, maar nu is mij een of ander duidelijk! :lol:

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 93&t=88893

witte angora
Berichten: 30753
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Woningbouw vereniging

Ongelezen bericht door witte angora »

De allimentatie zal wel weg gevlogen zijn gedurende de tijd dat ze de ramen er uit hadden. :lol: :lol:

Maar er is, door die andere post, ineens wel een hele hoop meer duidelijk, ja. :lol: :lol:

HarryNL
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 jun 2007 16:28

Re: Woningbouw vereniging

Ongelezen bericht door HarryNL »

geile jopie schreef:Ik heb joke gisteren genaaid door de dubbele ruiten heen lekker vaginaal
ze is zo hitsig dat ze nu geen alimentatie meer wilt.
En dit hoort hier thuis,moderator???????

Gesloten