LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zeer ontevreden over Küchenwelt in Mijdrecht

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Zeer ontevreden over Küchenwelt in Mijdrecht

Ongelezen bericht door crazyme »

16again schreef:
15 sep 2019 18:26
crazyme schreef:
15 sep 2019 17:09
Dit platform mag natuurlijk nooit voor chantage doeleinden misbruikt worden bijvoorbeeld.
Wie chanteert wie?
Klant klaagt bij winkel , krijgt nul op rekest, klaagt op forum, oplossing komt uit de hoge hoed als topic verwijderd wordt
Google eens op het woord bijvoorbeeld.

16again
Berichten: 16059
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Zeer ontevreden over Küchenwelt in Mijdrecht

Ongelezen bericht door 16again »

chanteren betekent: "iemand iets afdwingen door ergens mee te dreigen"
Je krijgt geen keukenblad, als je dat bericht niet weghaalt.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Zeer ontevreden over Küchenwelt in Mijdrecht

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Theotrucker schreef:
15 sep 2019 17:30
In de oudere topics zijn in minstens zes gevallen zaken van Küchen Welt in de doofpot gestopt. Ze weten de weg bij Radar. Het zal zich voor beide partijen wel geloond hebben.
Bericht is nog gewoon vindbaar:
Geachte heer/mevrouw,

Enkele maanden geleden gingen wij op zoek naar een nieuwe keuken en kwamen wij terecht bij Kuchenwerld Mijdrecht.
Daar werden wij extreem klantvriendelijk ontvangen en voorzien in de wensen die wij hadden mbt de keuken.
De levertijd was vrij normaal en voorafgaande aan het bestellen kwam er een keukenstyliste bij ons thuis die alle fine tuning mbt kleur en materialen met ons doornam en uitgebreid noteerde en de keuken kon volledig besteld worden.
De aanbetaling die we hadden gedaan bij het bestellen werdt aangevuld met de rest van het bedrag en alleen de montage kosten zouden we dan bij aflevering nog voldoen

Vanaf dat moment begon de ellende, het niet of heel traag reageren op de mail. Telefonisch is er überhaupt niemand aan de lijn te krijgen, elke keer dat je belt krijg je extreem onvriendelijke pubers aan de telefoon die zinnetjes opdreunen die ze waarschijnlijk uit het hoofd moeten leren.

Het moment was dan eindelijk aangebroken en de keuken weer geleverd, tot onze grote verbazing was deze niet voorzien van het aanrecht blad. Weer werdt er contact gezocht en weer heeft dit tig aantal keer moeten duren voordat er enige respons kwam. Het blad was niet doorgegeven zeiden zie doodleuk!\
Wat heeft dan de styliste tijdens het 2,5 uur durende bezoek bij ons thuis gedaan vraag je hardop af?
Maar omdat we met een half opgeleverde keuken zaten gingen we er mee akkoord dat de styliste opnieuw zou komen.
In de tussentijd hebben wij dus maandenlang met een triplex plaat op de keuken moeten leven, die elk moment kon doorzakken omdat dit uiteraard niet waterdicht is en niet geschikt als vervanging

Nu hebben zij het aanrechtblad geleverd na maandenlang bellen, mailen en dreigen met een rechtszaak en vervolgens is ook deze niet compleet
En als kers op de taart mogen we nu zelf opdraaien voor de montage kosten omdat zij aangeven dat de montage niet via hun gegaan is!
Dit slaat werkelijk waar alles, zij geven dit nummer door en leveren een halve dienst en vervolgens trekken ze overal hun handen vanaf

Ik doe mijn beklag niet omdat ik überhaupt de hoop nog heb dat wij hierin gecompenseerd gaan worden maar om andere mensen te waarschuwen om zeker niet met deze malafide keukenboer die absoluut geen kaas heeft gegeven van service, klantvriendelijkheid en überhaupt zaken doen heeft gegeten
\Wat je ook beloofd wordt, trap hier niet in !!
Zodra er betaald is ben je echt de pineut en gaat het maandenlang duren voor je überhaupt de betaalde keuken ontvangt als je deze al compleet ontvangt
Ik verwijs ook naar social media en het consumenten programma Kassa waarin deze man dus al herhaaldelijk te zien is geweest, jammer genoeg voor ons kwamen we hier pas veel te laat achter

Nogmaals je kunt je keuken nog beter bij de Ikea bestellen , dan heb je tenminste waar voor je geld
Jammer dat TS nooit hier heeft vermeld wat nu de oplossing was.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Zeer ontevreden over Küchenwelt in Mijdrecht

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

:mrgreen: Wil ik daar in Radar T Shirt gaan kopen, lees ik hier onderaan dat ik opnieuw naar Ikea mag! :mrgreen:

En de tassen, zien ze dat ik erg trouw ben hier gezien de staat van die tas!

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Zeer ontevreden over Küchenwelt in Mijdrecht

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Morgen is dit weg, en het wordt hier voorlopig stil.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Zeer ontevreden over Küchenwelt in Mijdrecht

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Kamphuis dakkoffers Tubbergen hebben we hier ook gehad. Die heeft ook gewonnen!

Lady1234
Berichten: 27004
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Zeer ontevreden over Küchenwelt in Mijdrecht

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Misschien kan Kamphuis eens een keuken kopen bij Küchenwelt, of Küchenwelt wat dakkoffers bijKamphuis.

Krijg je leuke topics met klachten van beide zijden en misschien chantage van beide zijden. Helpers weg, eerste ronde.

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Zeer ontevreden over Küchenwelt in Mijdrecht

Ongelezen bericht door thecure »

Misschien kan de moderatie wel duidelijk heid geven hierover.
Juist omdat ze de laatste tijd transparanter zijn geworden over de manier van modereren

Moneyman
Berichten: 29939
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Zeer ontevreden over Küchenwelt in Mijdrecht

Ongelezen bericht door Moneyman »

Deze discussie is toch al uitgebreid gevoerd (o.a.door mij). De mods hebben het standpunt dat ze op verzoek van TS het topic verwijderen. Kan je van alles van vinden, en dat heb ik ook gedaan :mrgreen: , maar that’s it.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Zeer ontevreden over Küchenwelt in Mijdrecht

Ongelezen bericht door moederslink »

Je hebt nu niets meer aan dit topic. Ook de poster Kadi is uit beeld, zijn naam is nu zwart gedrukt m.a.w hier niet meer actief.
De mensen die ook een klacht over Kuchenwelt hebben zien dus ook niet de oplossing van dit conflict.

KuchenWelt
Berichten: 9
Lid geworden op: 05 jan 2018 19:54

Re: Zeer ontevreden over Küchenwelt in Mijdrecht

Ongelezen bericht door KuchenWelt »

Zoals u kunt lezen zijn de klachten vooral heel erg oud. Wij hebben dit al eens eerder gemeld op dit forum.

Helaas hebben wij te kampen gehad met het faillissement van Alno keukens, dit heeft ons veel tijd, geld en energie gekost. Wel hebben wij getracht alles naar ieders tevredenheid op te lossen. Ik ben trots op de medewerkers die hier keihard voor gewerkt hebben.

Zijn er mensen die zich gedupeerd voelen mogen zij zich altijd melden. Omdat zowel de consument als wij hier enorm door gedupeerd zijn. Maar wij kunnen wel zeggen dat we de consument niet hebben laten vallen. Soms zijn eisen echt onredelijk en gaan we er niet op in. Dan is het enige wat ons nog rest, slikken hoe we door het slijk gehaald worden, door zowel concurrenten / vakbroeders en consumenten.

We doen er niets tegen en hebben er maar mee te dealen. Dat dit pijn doet hoef ik niemand te vertellen neem ik aan.

Keerzijde van de medaille:
Review sites bestaan bij de gratie van klachten (sensatie) en daarmee kun je een bedrijf zwaar onder druk zetten. Want wat kost een slechte review wel niet aan omzet. Gelooft u mij (en ik nodig u allemaal uit voor een gesprek) dat wanneer je goed kijkt in ons bestand wij trachten iedereen blij te maken/houden. Dat is ons in het verleden niet altijd gelukt en gaat ons in de toekomst ook niet altijd lukken. Wat ik wel kan melden is dat wij er alles aan doen om tot de juiste oplossing te komen.

Wilt u mij spreken, mail dan naar [email protected] en zet in het onderwerp GESPREK MET RONALD. Dan komt hij op mijn buro terecht en gaan we samen een kopje koffie drinken en geef ik u openheid in onze transparante werkwijze.

Ik zal hier vermelden wie mij een email gestuurd hebben. Bij reacties zal ik er ook onder zetten: Wel een email gestuurd voor een open gesprek of geen email gestuurd voor een open gesprek. Bij mijn weten werkt een gesprek van persoon altijd beter als je anoniem verschuilen achter een klachten site.

Ik hoop dat iemand de handschoen hier oppakt

Ronald

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Zeer ontevreden over Küchenwelt in Mijdrecht

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Blijkbaar kunnen jullie topic starters over Küchenwelt zoveel bewerken dat ze hun topic willen verwijderen. Dan zijn nieuwe klagers snel verdwenen. Hopelijk hebben ze er toch nog iets aan gehad voordat ze door chantage verdwenen. Misschien kwamen ze juist hier terecht omdat van persoon tot persoon er geen oplossing te vinden was.

Lady1234
Berichten: 27004
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Zeer ontevreden over Küchenwelt in Mijdrecht

Ongelezen bericht door Lady1234 »

En dan gaan ze hier de mailadressen vermelden van degenen die hen mailen? Heel apart.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Zeer ontevreden over Küchenwelt in Mijdrecht

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Als ze nu pas melden dat hun leverancier weg is, dan hadden ze minder klachten gehad hier.

ALNO was een bekend merk, en ja, er zijn er vele verdwenen, en 1 merk voeren is risico.
Bij meerdere leveranciers heb je meer zekerheid en kun je gewoon verder gaan met de rest.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Zeer ontevreden over Küchenwelt in Mijdrecht

Ongelezen bericht door tttlocke »

KuchenWelt schreef:
15 nov 2019 20:31
...
Zijn er mensen die zich gedupeerd voelen mogen zij zich altijd melden. Omdat zowel de consument als wij hier enorm door gedupeerd zijn. Maar wij kunnen wel zeggen dat we de consument niet hebben laten vallen. Soms zijn eisen echt onredelijk en gaan we er niet op in.
En als de eisen wél redelijk zijn en u er in principe op in zou willen gaan, verbindt u daar wel eens voorwaarden aan?
Bijvoorbeeld dat een negatieve recensie of andere berichtgeving (eerst) verwijderd dient te worden?
Heeft u dat in dit geval ook gedaan?

Cro
Berichten: 2075
Lid geworden op: 21 sep 2017 23:58

Re: Zeer ontevreden over Küchenwelt in Mijdrecht

Ongelezen bericht door Cro »

KuchenWelt schreef:
15 nov 2019 20:31


Helaas hebben wij te kampen gehad met het faillissement van Alno keukens, dit heeft ons veel tijd, geld en energie gekost. Wel hebben wij getracht alles naar ieders tevredenheid op te lossen. Ik ben trots op de medewerkers die hier keihard voor gewerkt hebben.

Zijn er mensen die zich gedupeerd voelen mogen zij zich altijd melden. Omdat zowel de consument als wij hier enorm door gedupeerd zijn. Maar wij kunnen wel zeggen dat we de consument niet hebben laten vallen. Soms zijn eisen echt onredelijk en gaan we er niet op in. Dan is het enige wat ons nog rest, slikken hoe we door het slijk gehaald worden, door zowel concurrenten / vakbroeders en consumenten.

We doen er niets tegen en hebben er maar mee te dealen. Dat dit pijn doet hoef ik niemand te vertellen neem ik aan.
Wat ik kan vinden is dat Alno in 2017 al failliet gegaan is, lijkt me toch dat dit in 2019 geen invloed meer mag hebben op uitleveringen aan klanten.

Daarnaast is het faillissement van een leverancier uiteraard lastig en zeer vervelend, maar wel gewoon een ondernemersrisico.
Uw klanten zouden daar dus helemaal niet gedupeerd door mogen worden wanneer u uw zaken goed voor elkaar zou hebben gehad.

Gesloten