LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zeer slechte bezorging Postnl

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
meijde11
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 apr 2012 22:44

zeer slechte bezorging Postnl

Ongelezen bericht door meijde11 »

ik heb een ernstige klacht over de postbezorging van post nl mijn vader word elke week 2 keer geprikt door de tromboze dienst zij versturen het resultaat via de post zo dat thuiszorg de medicatie kan aanpassen maar wat is er nu het geval de kaart van de tromboze dienst is niet aan gekomen . de postbode is helemaal niet in de buurt geweest . lijk me toch een ernstige situatie ook ge zien mijn vader regelmatig post van het ziekenhuis ontvangt . het betreft het dorp Oosterbeek . ik zelf woon hier in doorwerth ook hier regelmatig post die telaat of nooit aankomt vorig jaar 10 keer geen varagids ontvangen . die was wel verstuurd want de naverzending kwam wel altijd aan . is er een mogelijkheid dat Trosradar er eens een keer wat aandag kan besteden . met vriendelijke Groet Peter van der Meijde

MAXIEM

Re: zeer slechte bezorging Postnl

Ongelezen bericht door MAXIEM »

meijde11

Het klopt helemaal. De post wordt momenteel naar mijn mening zonder enige vakkennis vaak niet of verkeerd of veel te laat bezorgd. Vandaag stond er zelfs een groot artikel in de Telegraaf dat dit doden gaat kosten. Dat artikel ging overigens over de verzending van andere urgente medische bescheiden. En raadt eens wie er in de Raad van Commissarissen (de RvC) zitten van Post.nl? Juist ja: de heer Wim Kok en de heer Jacques Wallage. Straks kunnen ze net als Pontius Pilatus hun handen gaan wassen!!!

Maxiem.
Laatst gewijzigd door MAXIEM op 07 apr 2012 22:31, 2 keer totaal gewijzigd.

witte angora
Berichten: 30794
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: zeer slechte bezorging Postnl

Ongelezen bericht door witte angora »

Van de week stond het tromboseverhaal op teletekst, dat meerdere mensen hun schema niet op tijd binnenkrijgen. En dan loop je het risico inderdaad dat mensen te veel of te weinig medicijnen krijgen.

Ik denk dat we naar het moment toe moeten dat dit soort medicatielijstjes niet langer via de post verzonden moeten worden, maar via mail. Moet alleen wel de mailserver werken, dat gaat op het ogenblik met Vodafone ook niet helemaal goed geloof ik. :(

Post.nl is toch echt bezig zijn eigen graf te graven met dit soort streken.

I'll be back!
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 mar 2012 02:29

Re: zeer slechte bezorging Postnl

Ongelezen bericht door I'll be back! »

De echte enige oplossing:

Die privatisering ongedaan maken. Post.nl weer van de staat maken en de rest van de concurrenten opdoeken (die zijn toch schuld aan de huidige situatie!).

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: zeer slechte bezorging Postnl

Ongelezen bericht door berndv »

I'll be back! schreef:De echte enige oplossing:

Die privatisering ongedaan maken. Post.nl weer van de staat maken en de rest van de concurrenten opdoeken (die zijn toch schuld aan de huidige situatie!).
Concurrentie is niet de oorzaak van de huidige situatie, het is het gevolg van de privatisering.

narayani
Berichten: 23
Lid geworden op: 25 jan 2009 14:56

Re: zeer slechte bezorging Postnl

Ongelezen bericht door narayani »

ik wilde eigenlijk zelf een bericht plaatsen, maar dat lukt me niet dus dan maar op deze manier. Ook ik ben zeer ontevreden over de diensten van tNT post. In dit geval over de verhuisservice: Ik ben vorig jaar mei verhuisd van Heerle naar Rotterdam en hebTNT post verhuisservice aangevraagd. Eerst 3 maanden daarna nog eens 6 maanden. In de 1ste periode van 3 maanden is gedurende 2 maanden de post toch naar het oude adres gegaan. Ik heb dan een klacht ingediend en kreeg het geld voor 2 maanden terug. In de 2de periode van 6 maanden kreeg ik weer de laatste 6 weken mijn post niet en moest beheerder van mijn oude adres weer de post van zo'n 6 weken doorsturen naar mijn nieuwe adres. opnieuw een klacht ingediend, en dit keer geen antwoord gekregen. Ook niet toen ik het een paar weken later opnieuw probeerde. Ik zal je wel vertellen als de verhuisdienst van TNT post concurrentie had, wist ik het wel als ik nog eens een keer ging verhuizen. Geen TNT post verhuisservice meer voor mij. Al bij al is de post iets meer dan een derde van de tijd toch naar het oude adres gegaan.

Rema
Berichten: 184
Lid geworden op: 23 feb 2007 22:13

Re: zeer slechte bezorging Postnl

Ongelezen bericht door Rema »

Via de mail versturen heeft in veel gevallen geen zin, het gaat vaak om bejaarden of hoog bejaarden, die echt geen computer hebben of email lezen.
Misschien moet de trombosedienst zelf maar bezorgers in dienst nemen, van de tnt kun je niet meer op aan.

Smurfie
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 sep 2011 18:51

Re: zeer slechte bezorging Postnl

Ongelezen bericht door Smurfie »

Het is te erg voor woorden dat de post zo slecht bezorgd wordt.. Zeker in de gevallen waarin medische dingen een rol spelen.

Bij mij is er geen sprake van "medische post", maar ik irriteer me wel mateloos aan de verzending van TNTpost. Ik verstuurde een Valentijnskaart en die kwam een paar dagen te laat aan. Ook hebben we diverse keren verjaardagskaarten verstuurd, die een paar dagen na geplande datum aankwamen soms beschadigd en wel. We hebben diverse malen een klacht ingediend bij TNTpost, maar het enige wat je terug krijgt is een standaard reactie:

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik heb uw e-mail ontvangen waarin u aangeeft dat een door u via Greetz.nl verzonden poststuk te laat is aangekomen. Ik begrijp dat dit heel vervelend voor u is en bied u dan ook hiervoor mijn excuses aan.

Helaas kan ik niet voor u achterhalen waardoor de vertraging is ontstaan. We verwerken dagelijks vele miljoenen poststukken die voor het grootste gedeelte niet te traceren zijn. We kunnen alleen pakketten en aangetekende brieven volgen waar een sticker met volgnummer op zit. Ik vraag daarvoor uw begrip.

U ontvangt geen verdere reactie op uw klacht. Wel maak ik hier melding van, zodat uw klacht wordt gerapporteerd. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben over onze dienstverlening, laat het mij dan gerust weten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Met vriendelijke groet,

Paul de Jonge
PostNL Klantenservice
www.postnl.nl



Misschien word het eens tijd dat TNTpost eens actie gaat ondernemen i.p.v. dit soort standaard mailtjes sturen?? Ze moesten zich eens schamen... :evil:

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: zeer slechte bezorging Postnl

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Medewerkers van PostNL zijn getraind om klagers met standaardantwoorden af te poeieren. Ik heb er al zoveel in mijn mailbox dat ik al lang geleden ben opgehouden met klagen bij PostNL. Verder is PostNL een beursgenoteerd bedrijf. Waar ze bezuinigen kunnen, doen ze dat ook. De problemen zijn hierdoor onoplosbaar. In feite is het onwil: men weigert meer geld uit te trekken voor een fatsoenlijke dienstverlening.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: zeer slechte bezorging Postnl

Ongelezen bericht door GJvdZ »

I'll be back! schreef:De echte enige oplossing:

Die privatisering ongedaan maken. Post.nl weer van de staat maken en de rest van de concurrenten opdoeken (die zijn toch schuld aan de huidige situatie!).
Wat een onzin. Daarmee suggereer je dat particuliere bedrijven geen goede service kunnen leveren. Indirect beledig je dus ook alle mensen op dit forum die geen ambtenaar zijn. Bovendien zijn er zat overheidsinstanties die ook onder de maat presteren.

King Koopa
Berichten: 115
Lid geworden op: 21 apr 2011 08:28

Re: zeer slechte bezorging Postnl

Ongelezen bericht door King Koopa »

Ik zal ook maar eens reageren op dit verhaal.

Wij hebben in maart een lief kindje gekregen waardoor wij natuurlijk allemaal kaartjes verstuurd hadden.
Laatst sprak iemand mij aan (vriend van me) of ik zijn kaartje leuk vond (anderhalve maand later).
Dus ik vraag 'welk kaartje heb je het over ?'
Waarop hij zei 'die die ik meteen nadat je het goede nieuws vertelde verstuurd had!'

Dit kaartje heb ik nooit gehad.
Nu heeft hij een tweede kaartje d'r achteraan gestuurd.
Maar nu weer twee maanden verder hebben we ook deze (nog steeds) niet ontvangen.

Volgens mij word daar bij PostNL gewoon post verduisterd of expres kwijt gemaakt.
Ik eis een oplossing, want klacht sturen heeft inderdaad geen zin!
Het is gewoon te belachelijk voor woorden dat men niet eens meer vertrouwen kan hebben in het grootste post bedrijf hier PostNL.

Ik hoop dat er wat aan gedaan word, of dat iemand van bovenaf bij PostNL dit ooit zal lezen.
Want voorlopig stuur ik geen post meer via de 'post' maar gewoon via de mail of ik breng ze zelf wel langs hoe ver ze ook wonen!!!

'T is gewoon te gek voor woorden dit.

witte angora
Berichten: 30794
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: zeer slechte bezorging Postnl

Ongelezen bericht door witte angora »

23 Mei stond mijn vakantiegeld op de rekening. De dagtekening van de UWV is 22 mei. Aankomst van het overzicht: vandaag, 5 juni.

Je zal maar een oproep krijgen voor een herkeuring, en die missen omdat de post gewoon niet, of te laat bezorgd wordt. Ga dan maar uitleggen dat je niet wist dat je verwacht werd.

Post verzenden is vandaag de dag net Russische Roulette, lijkt het wel.

In ieder geval gaat de UWV voor de WAO stoppen met het via de post verzenden van betaalspecificaties: ze zijn nu online in te zien, en vanaf 1 januari 2013 gaat het alleen nog via internet. Geef ze eens ongelijk.

anita1971
Berichten: 263
Lid geworden op: 30 aug 2006 19:42

Re: zeer slechte bezorging Postnl

Ongelezen bericht door anita1971 »

Het UWV stuurt via SANDD en niet via POSTNL.............. (tenminste, zo is het hier in het midden van het land)

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: zeer slechte bezorging Postnl

Ongelezen bericht door Chocomelk »

anita1971 schreef:Het UWV stuurt via SANDD en niet via POSTNL.............. (tenminste, zo is het hier in het midden van het land)
Klopt.

plumber
Berichten: 1738
Lid geworden op: 16 jun 2008 20:00

Re: zeer slechte bezorging Postnl

Ongelezen bericht door plumber »

witte angora schreef:23 Mei stond mijn vakantiegeld op de rekening. De dagtekening van de UWV is 22 mei. Aankomst van het overzicht: vandaag, 5 juni.

Je zal maar een oproep krijgen voor een herkeuring, en die missen omdat de post gewoon niet, of te laat bezorgd wordt. Ga dan maar uitleggen dat je niet wist dat je verwacht werd.

Post verzenden is vandaag de dag net Russische Roulette, lijkt het wel.

In ieder geval gaat de UWV voor de WAO stoppen met het via de post verzenden van betaalspecificaties: ze zijn nu online in te zien, en vanaf 1 januari 2013 gaat het alleen nog via internet. Geef ze eens ongelijk.
Gewoon een DigiD nemen en je eigen aanmelden bij mijn overheid.
Dan krijg je al die berichten in een berichtenbox en ben je van dat geduvel af.
Kreeg pas nog bericht voor APK voor de auto.

Smurfie
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 sep 2011 18:51

Re: zeer slechte bezorging Postnl

Ongelezen bericht door Smurfie »

Ik heb nogmaals een reactie terug gegeven aan TNTPost.. Uiteraard krijg je weer een zwak antwoord voor ze terug.. In tegenstelling tot Greetz.nl!! :D
Ik weet dat Greetz.nl er niks aan kan doen, maar ik had ze toch even gemaild, want ik dacht dat het wanneer er meer klachten bij Greetz.nl zouden komen - zij dan misschien als grote organisatie iets kunnen...
Ik kreeg vandaag antwoord van ze (persoonlijk!) en zij zijn bereid om het kaartje opnieuw te versturen op hun kosten. Dat vind ik erg netjes van ze. Daar kan de TNTPost nog wat van leren!! :evil:
Nu hopen dat dit kaartje wel aankomt......... :roll: :roll:

Over het UWV gesproken.. Ik krijg wekelijks een overzicht van het UWV van de uitkering. En die heb ik afgelopen week ineens niet meer gekregen..... :?: :roll: Het lijkt wel alsof alle post geboycot word of iets.... :roll:

witte angora
Berichten: 30794
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: zeer slechte bezorging Postnl

Ongelezen bericht door witte angora »

anita1971 schreef:Het UWV stuurt via SANDD en niet via POSTNL.............. (tenminste, zo is het hier in het midden van het land)
Even naar de envelop gekeken, er staat helemaal niets op wie hem bezorgd. Alle mogelijkheden staan dus open. Maar de envelop zat tussen de reclame die door PostNl wordt bezorgd, dus vandaar ook dat dit mijn eerste conclusie was.

DigiD heb ik al voor een aantal zaken, bevalt prima, huurtoeslag, zorgtoeslag, als er wat is kan ik het zelf aanpassen, gaat vele malen sneller en beter dan dat ik het via de post moet doen. Kan niet anders zeggen.

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: zeer slechte bezorging Postnl

Ongelezen bericht door G7 »

Wat nou, straks alleen nog maar online? Wat nou, een digiD nemen?
Hoe doen die mensen het dan die om wat voor reden dan ook, geen pc bezitten en/of niet willen? Ja echt, die zijn er nog ruimschoots en ik ken ze persoonlijk.
Die willen of kunnen totaal niet met een pc omgaan, laat staan dat ze er wel een willen bezitten.

Mag zeggen, hier in onze omgeving gaat het tot nu toe goed met post.nl, zo ook met Sandd. ( afkloppen! )

Ik vind het persoonlijk toch nog wel prettig, als dat de gemeente mij zelf nog schriftelijk op de hoogte brengt, dat mijn rijbewijs, paspoort of wat dan ook eerdaags verloopt. Ze doen het ruimschoots op tijd, zo niet, dan kun je altijd zelf ook wel het een en ander in de gaten houden. Zo was het toch altijd al?

witte angora
Berichten: 30794
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: zeer slechte bezorging Postnl

Ongelezen bericht door witte angora »

Hoe doen die mensen het dan die om wat voor reden dan ook, geen pc bezitten en/of niet willen? Ja echt, die zijn er nog ruimschoots en ik ken ze persoonlijk.
Die willen of kunnen totaal niet met een pc omgaan, laat staan dat ze er wel een willen bezitten.
Ja, ik ken ze ook. Mijn ouders en broer hebben geen internet, en willen dat ook niet. Hoe dat voor hen straks moet weet ik ook niet. Maar daar is vast wel over nagedacht.

plumber
Berichten: 1738
Lid geworden op: 16 jun 2008 20:00

Re: zeer slechte bezorging Postnl

Ongelezen bericht door plumber »

G7 schreef:Wat nou, straks alleen nog maar online? Wat nou, een digiD nemen?
Hoe doen die mensen het dan die om wat voor reden dan ook, geen pc bezitten en/of niet willen? Ja echt, die zijn er nog ruimschoots en ik ken ze persoonlijk.
Die willen of kunnen totaal niet met een pc omgaan, laat staan dat ze er wel een willen bezitten.

Mag zeggen, hier in onze omgeving gaat het tot nu toe goed met post.nl, zo ook met Sandd. ( afkloppen! )

Ik vind het persoonlijk toch nog wel prettig, als dat de gemeente mij zelf nog schriftelijk op de hoogte brengt, dat mijn rijbewijs, paspoort of wat dan ook eerdaags verloopt. Ze doen het ruimschoots op tijd, zo niet, dan kun je altijd zelf ook wel het een en ander in de gaten houden. Zo was het toch altijd al?
Je moet helemaal niets G7.Maar mensen die hier reageren hebben een PC
en laten we eerlijk zijn als ik die berichten zo lees dan is het een mooi
zootje bij de post.Bij alle postbedrijven.Dus gewoon een DigiD nemen en
inloggen op mijn overheid dan krijg je al die belangrijke stukken in je
berichtenbox.Heb voor mijn zoon in Curacao ook een DigiD en zal je
gedacht zijn wat voor belangrijke stukken ik naar hem toe heb gestuurd
via de PC.Voorbeeld: hij is daar getrouwd en moest de nodige papieren
hebben van de gemeente waar hij gewoond heeft.No problem.Met twee
dagen had hij ze.

Gesloten