LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 4 maanden administratie achterstand!!

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Flipke
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 sep 2005 15:06

4 maanden administratie achterstand!!

Ongelezen bericht door Flipke »

Oxxio heeft een ACHTERSTAND van VIER MAANDEN in de administratie!!!

Wij kregen vandaag een reaktie op een e-mail van 22 september 2005. Wij zijn toen op ons besluit teruggekomen en hebben de aanmelding bij oxxio ongedaan gemaakt. Gelukkig ook via de telefoon, anders hadden we er dus aan vast gezeten :cry:
En dan durven ze nu, na 4 maanden, nog het volgende te schrijven:
"Wij hebben uw e-mail ontvangen. Graag informeren wij u dat wij uw aanmelding ongedaan gemaakt hebben. Oxxio spreekt oprecht de hoop uit dat u in de toekomst alsnog kiest voor duurzame energie, bij ons of een andere aanbieder."

Dit is toch waardeloze bedrijfsvoering?

En dan willen ze nu vanalles gaan opsplitsen bij de energieleveranciers....... Ik wacht met spanning af hoeveel problemen dat gaat opleveren. 4 JAAR ACHTERSTAND in de administratie?

groeten,

flipke

L1la
Berichten: 55
Lid geworden op: 23 jan 2006 10:06

Re: 4 maanden administratie achterstand!!

Ongelezen bericht door L1la »

Ik heb deze week Oxxio gemailt waarom ik in een electraafrekening met 7 maanden vertraging ontvangen heb en nog steeds geen gasafrekening heb ontvangen (wij zijn al vanaf oct 2004 bij Oxxio) Vervolgens heb ik deze zelfde week nog een reactie terug gehad dat ze geen meterstand hebben door gekregen van Nuon. Vanmorgen heb ik hun gemailt dat op 28 mei 2005 wel degelijk een meterstand is doorgegeven. Deze heb ik vanmorgen aan hun doorgemailt, wordt dus vevolgd. :roll:

Lapunked
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 jan 2006 09:47

Re: 4 maanden administratie achterstand!!

Ongelezen bericht door Lapunked »

Gefrustreerd word je van die energie bedrijven... :shock:

L1la
Berichten: 55
Lid geworden op: 23 jan 2006 10:06

Re: 4 maanden administratie achterstand!!

Ongelezen bericht door L1la »

Yes, toch binnen niet al te lange tijd een mailtje terug!
Wij hebben uw e-mail ontvangen. Graag informeren wij u dat wij de stand van 28-5-2005 niet hebben doorgekregen van de netbeheerder. Wij hebben deze stand inmiddels zelf verwerkt.


Tevens informeren wij u dat wij voor het opmaken van een correcte afrekening afhankelijk zijn van diverse factoren. Onder andere het verkrijgen van juiste informatie van de netbeheerders en onze eigen administratieve verwerking.

Momenteel werkt een speciaal projectteam aan het versneld opmaken en versturen van de afrekeningen. Wij garanderen u dat u de afrekening zo snel mogelijk zal ontvangen. Wij vragen u om geduld.


Met vriendelijke groet,

Oxxio klantenservice
Oxxio Nederland bv
We wachten nogmaals af, ze hebben nog een paar maanden voordat ik de boel in gang ga zetten om het contract te beeindigen :idea:

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: 4 maanden administratie achterstand!!

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Ik ben benieuwd of oxio ook achterstand heeft met het verzenden van nota of uitvoeren van automatische incasso

jsp
Berichten: 382
Lid geworden op: 15 jun 2005 00:50

Re: 4 maanden administratie achterstand!!

Ongelezen bericht door jsp »

Lila, laat je niet beetnemen. Het is gewoon een standaard antwoord. Zeker ondertekend door Marly Janssen? Of hebben ze inmiddels een andere simpele ziel gevonden om zijn/haar naam er onder te laten zetten? In augustus 2005 kreeg ik van OXXIO al letterlijk dezelfde mail over datzelfde projectteam, dat zou zorgen voor het "versneld opmaken en versturen van de afrekeningen". Zo, die klant is weer een paar weken afgescheept. Uiteindelijk was er een officiële klacht via de SGC voor nodig om (maanden later) een eindafrekening (en daarmee ruim €330,00 aan verduisterd geld terug) te krijgen.Wie graag bedonderd wil worden, wordt klant van OXXIO.

L1la
Berichten: 55
Lid geworden op: 23 jan 2006 10:06

Re: 4 maanden administratie achterstand!!

Ongelezen bericht door L1la »

Even dacht ik dat er een klein wonder gebeurd was...
Onlangs waren de meter standen opgenomen en gister kwam er een afrekening van Nuon en.. jawel Oxxio het zou te mooi om waar te zijn dat ze de achterstanden bijgewerkt zouden hebben.
Het betrof de afrekening van gas van vorig jaar. Ben benieuwd of de nieuwe ook een jaar op zich laat wachten.

L1la
Berichten: 55
Lid geworden op: 23 jan 2006 10:06

Re: 4 maanden administratie achterstand!!

Ongelezen bericht door L1la »

Eerlijk toegeven, ze zijn binnen. De afrekening van zowel gas als electra en gelukkig is het maandbedrag niet eens afwijkend.. en dat na bijna 2 jaar.

Gesloten