Allround Holland Energie

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Cobra427
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jun 2021 09:21

Allround Holland Energie

Ongelezen bericht door Cobra427 »

Ik ben voor gas en elektriciteit al jaren klant bij ENGIE, tot volle tevredenheid. Nu heb ik gisteren plotsklaps bericht van ze ontvangen dat ik mijn overeenkomst heb opgezegd en zij zullen stoppen met leveren.
Ik heb telefonisch contact opgenomen met ENGIE en het nagevraagd, zij hebben een opzegging ontvangen van Allround Holland Energie, een club die zowel zij als ik niet kennen! Maar, mijn overeenkomst met ENGIE houdt op te bestaan per 20 Juni aanstaande.
Het advies van ENGIE is om even contact op te nemen met Allround Holland Energie, echter zij constateerden ook dat er geen telefoonnummer te vinden is en de website van Allround Holland Energie te boek staat als 'onveilig'....

Nu is mijn vraag; heeft iemand ervaring met deze ongewenste praktijk of ervaring met Allround Holland Energie en een telefoonnummer?

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Allround Holland Energie

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Niet gaan bellen maar vanaf nu alles schriftelijk doen per e-mail.

Stuur Engie een e-mail waarin u aangeeft de overeenkomst met Engie voort te willen zetten. Geef aan dat er geen rechtsgeldige overeenkomst is met een andere partij.

Allround Hollands Energie is wellicht een malafide partij. Er is veel mis op de consumenten energiemarkt. U hoeft geen contact met hen op te nemen. Zij hebben immers geen bewijs dat u klant bij ze bent.

Jablan
Berichten: 6162
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Allround Holland Energie

Ongelezen bericht door Jablan »

Handelt onder de namen: hollandsenergie.nl, hollandsenergie, hollandsstroom, hollands energie maatschappij, hem.nl, hem-energie, hem

Dan naar de website: https://hollandsenergie.nl/ (niet aangepast voor kleinverbruikers)
Het mailadres is: klantenservice @ hollandsenergie . nl
Telefoonnummer staat er wel bij, maar je wilt dit niet en daarom alles schriftelijk doen (zoals hiervoor al aangeraden).

sake1987

Re: Allround Holland Energie

Ongelezen bericht door sake1987 »

Waarom al die moeite doen? als je toch nergens van weet, niks hebt getekend, vraag je je huidige energie maatschappij alles zo te laten als het is.
Mocht Hollandenergie hier moeite mee hebben komen ze maar met bewijzen.

joep873
Berichten: 394
Lid geworden op: 14 mei 2010 19:11

Re: Allround Holland Energie

Ongelezen bericht door joep873 »

Cobra427 schreef:
17 jun 2021 09:35
dat er geen telefoonnummer te vinden is en de website van Allround Holland Energie te boek staat als 'onveilig'....

Nu is mijn vraag; heeft iemand ervaring met deze ongewenste praktijk of ervaring met Allround Holland Energie en een telefoonnummer?
Ik neem aan dat je HollandsEnergie.nl bedoelt; dan valt het mee met die onveiligheid; je browser geeft die melding alleen omdat het certificaat verlopen is.
Telefoonnumer staat gewoon op de site: 020-2148606

Erthanax
Berichten: 9589
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Allround Holland Energie

Ongelezen bericht door Erthanax »

Met het vestigingsadres zijn de gegevens hier compleet :wink: :

Allround Hollands Energie B.V.
John M. Keynesplein 12
1066 EP Amsterdam

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Allround Holland Energie

Ongelezen bericht door Revoked »

Erthanax schreef:
17 jun 2021 20:47
Met het vestigingsadres zijn de gegevens hier compleet :wink: :
Nu alleen de kleur van het tapijt nog, en we weten zo'n beetje alles.

joep873
Berichten: 394
Lid geworden op: 14 mei 2010 19:11

Re: Allround Holland Energie

Ongelezen bericht door joep873 »

Erthanax schreef:
17 jun 2021 20:47
Met het vestigingsadres zijn de gegevens hier compleet :wink: :

Allround Hollands Energie B.V.
John M. Keynesplein 12
1066 EP Amsterdam
Niet echt, want die BV heeft dan weer een andere website (www.hem.nl) en ander telefoonnummer (020 - 225 99 34). Volgens de KvK hoort het wel allemaal bij elkaar. En ook nog bij HollandsStroom, Hollands Energie Maatschappij, HEM-Energie, HEM en HEM-emobility, dus misschien zegt de TS een van die andere handelsnamen wel iets.

Erthanax
Berichten: 9589
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Allround Holland Energie

Ongelezen bericht door Erthanax »

Het besluit van de ACM noemt een KvK-nummer, de KvK geeft het genoemde adres bij dat nummer. Dan neem ik maar aan dat dat klopt.

Pensionado
Berichten: 29
Lid geworden op: 31 mei 2005 19:30

Re: Allround Holland Energie

Ongelezen bericht door Pensionado »

De ACM heeft de vergunning verleent aan deze energie cowboy, een rechtsgeldige onderneming blijkt. Legalisatie van dubieuze praktijken door de overheid, het moet niet gekker worden.

https://www.acm.nl/sites/default/files/ ... uikers.pdf

Hawk-Eye
Berichten: 1640
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46

Re: Allround Holland Energie

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

benader engie per mail en zeg hen dat je nergens een kontrakt hebt afgesloten en dat je dus ook nergens hebt getekend, meld ze dat je klant bij hen blijft en verder niet reageren op die andere leverancier, als ze al komen vraag hen om bewijs dat je overgestapt bent zoals een handtekening van jezelf!!!!

ook een bevestigings mail kan tegenwoordig zover ik het begrijp....

k.duck
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 okt 2005 12:30

Re: Allround Holland Energie

Ongelezen bericht door k.duck »

https://www.consuwijzer.nl/

of ga naar hierboven hier kunt u lezen hoe verder te handelen

de auditu
Berichten: 772
Lid geworden op: 24 okt 2008 12:27

Re: Allround Holland Energie

Ongelezen bericht door de auditu »

U bent er zeker van dat er geen voorafgaand contact is geweest, waardoor zij aan uw gegevens zijn gekomen?

Maaikefloor
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 apr 2023 15:35

Re: Allround Holland Energie

Ongelezen bericht door Maaikefloor »

Hallo,

Ik weet niet of dit topic nog open is, maar het energiecontract dat mijn oma al een aantal jaar had bij energieleverancier Vattenfall is zonder haar medeweten opgezegd door Allround Holland Energie B.V.. Omdat mijn oma dit niet direct doorhad, is de bedenkingstermijn bij Vattenfall reeds verlopen, en lijkt het erop dat ze vastzit aan AHE. Wat voor soort contract (bv maandelijks of meerjarig) en welke bedrag ze moet gaan betalen is allemaal niet bekend. Ook krijgen we (uiteraard) geen contact met AHE.
Nu willen we de incasso bij de bank vooraf laten storneren, maar dit blijkt pas te kunnen wanneer de bank het bankrekeningnummer van AHE heeft, met andere woorden, wanneer de eerste incasso is gedaan. Ik vroeg mij daarom af of iemand hier misschien ervaring heeft met dit bedrijf? En zo ja, hoe dit is opgelost, en of er eventueel ook het rekeningnummer bekend is waarop afgeschreven wordt?
Alvast veel dank!

Lady1234
Berichten: 26851
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Allround Holland Energie

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Bij mijn bank, ING, krijg ik bij een nieuwe incasso een paar dagen van te voren bericht in mijn bankomgeving, zodat ik eventueel die incasso kan tegenhouden. Dushoud de rekening in de gaten

Als uw oma geen contract getekend heeft bij AHE zit zij niet aan hen vast.

Dick.1956
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mei 2023 09:58

Re: Allround Holland Energie

Ongelezen bericht door Dick.1956 »

Alround Holland Energie,

Ik kreeg ook een email van VattenFall dat mijn energie contract is opgezegd. Ik heb niets afgesloten bij AHE. Neem tijdig contact op met je huidige energieleverancier? Mocht AHE via automatische incasso toch geld van je rekening afschrijven, dan direct terug laten boeken en hun rekening nummer blokkeren? Dit bedrijf is gewoon crimineel.

karinBb
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mar 2024 20:46

Re: Allround Holland Energie

Ongelezen bericht door karinBb »

Beste lezer, mijn contract bij Energiedirect is door HEM energie opgezegd in april 2023 terwijl ik geen contract heb getekend, de HEM heeft een handtekening die niet van mijn man of mij is. Inmiddels is deze zaak in behandeling bij de Geschillencommissie, de uitspraak duurt nu nog 4 tot 6 weken. Aan de HEM heb ik geen enkele betaling gedaan (alle incasso opdrachten heb ik geblokkeerd) De HEM heeft 1 bericht gezonden naar de Geschillencommissie in februari 2024. Mijn klacht aan de HEM is door HEM in februari beantwoord met de mededeling dat zij de opzegvergoeding laten vervallen echter ik heb geen contract met HEM.

Plaats reactie