LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Cashback Homestroom / Greenchoice niet verwerkt

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Ersamaja
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jan 2020 15:42

Cashback Homestroom / Greenchoice niet verwerkt

Ongelezen bericht door Ersamaja »

Zijn er mensen die in het laatste kwartaal van 2018 voor het jaar 2019 een contract bij Homestroom hebben afgesloten waarbij toen een cashback is beloofd? Ik heb dat namelijk wel gedaan en kreeg nu de eindnota waar geen cashback is verwerkt. Greenchoice zegt nergens van te weten en zij hebben Homestroom overgenomen, dus de cashback moet van hen komen. Greenchoice geeft aan het te hebben nagevraagd bij Homestroom en die beweren nooit met cashback acties te hebben gewerkt. Ik heb het contract afgesloten na een vergelijking van tarieven bij Independer. De mails waarin de cashback stonden vermeld ben ik kwijt na een crash van mijn laptop.

Graag reactie.
Laatst gewijzigd door Radar op 15 jan 2020 17:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: titel door moderator aangepast ter verduidelijking

Independer.nl
Berichten: 24
Lid geworden op: 21 feb 2010 09:52
Beste antwoord
Gekozen door Ersamaja

Re: Cashback Homestroom / Greenchoice niet verwerkt

door Independer.nl » 16 jan 2020 10:07

Het contract bij Homestroom was in die periode het voordeligste voor de meeste klanten. Dit kwam door de tarieven die erg scherp waren. Er is nooit een cashback geweest voor dit contract. Maar zoals gezegd heb je dus wel een voordelig contract afgesloten. Mocht je toch nog vragen hebben kun je altijd contact opnemen met ons (Independer). Wij zijn telefonisch bereikbaar via: 035-6265544. Vriendelijke groet Rene
NeoDutchio
Berichten: 12316
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Cashback Homestroom / Greenchoice niet verwerkt

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

De bewijslast ligt bij u. Dat anderen in diezelfde periode een overeenkomst afgesloten hebben is geen bewijs voor u. Dus zonder de overeenkomst, zonder het mailtje of de actie van de cashback is er geen bewijs.

Lady1234
Berichten: 27097
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Cashback Homestroom / Greenchoice niet verwerkt

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar hebt u dan via Independer afgesloten of alleen op de site van Independer gekeken? Want Homestroom is volgens mij zelf al een tussenpersoon.

Independer.nl
Berichten: 24
Lid geworden op: 21 feb 2010 09:52

Re: Cashback Homestroom / Greenchoice niet verwerkt

Ongelezen bericht door Independer.nl »

Het contract bij Homestroom was in die periode het voordeligste voor de meeste klanten. Dit kwam door de tarieven die erg scherp waren. Er is nooit een cashback geweest voor dit contract. Maar zoals gezegd heb je dus wel een voordelig contract afgesloten. Mocht je toch nog vragen hebben kun je altijd contact opnemen met ons (Independer). Wij zijn telefonisch bereikbaar via: 035-6265544. Vriendelijke groet Rene

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Cashback Homestroom / Greenchoice niet verwerkt

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Was het geld terug of korting op huidige aanbieder?

Als je mail via Gmail doet kan je online altijd nalezen.
Helaas van de laptop maar heb je die nog, soms is het toch uit te lezen....
Handige mensen lezen dan de Harde Schijf uit en dat doen ze door hem op een nadere aan te sluiten.

Gesloten