LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] eneco dagje vooruit

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
raradaaa
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 sep 2008 15:07

eneco dagje vooruit

Ongelezen bericht door raradaaa »

Eneco dagje voor uit

gratis dagje uit van eneco nou leuk dachten wij toen de envloppe binnen kwam.
gelijk op gegeven via internet maar mooi niks vol is vol .
nou lekker als je al jaren vasten klant ben en je reageerd gelijk als je de brief binnen krijg .
wie deelt deze ervaring met mij ???

Lenten
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 sep 2008 16:57

Re: eneco dagje vooruit

Ongelezen bericht door Lenten »

Vandaag een uitnodiging van Eneco op de mat voor een compleet verzorgd dagje uit. Samen met de kinderen gekozen voor Diergaarde Blijdorp.
Op de speciale site kon met het unieke klantnummer worden gereserveerd. Omdat dit niet werkte, heb ik gebeld met Eneco.
Daar kwam met men met de ingesproken mededeling dat "Eneco verrast is door het enorme succes van deze actie". Jammer maar helaas.
Wel een beetje flauw. Eneco stelt het gros van haar trouwe klanten al op de eerste dag teleur, zonder met een alternatief te komen!

Hoe maak je iemand blij met een dooie mus. :cry:

diamondvoodoo
Berichten: 177
Lid geworden op: 22 dec 2007 14:20

Re: eneco dagje vooruit

Ongelezen bericht door diamondvoodoo »

Het is een mooi iets van Eneco, zonder meer.
Jammer dat de uitvoering hier en daar wat te wensen overliet en er klanten (logisch) teleurgesteld worden.

reusla
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 sep 2008 15:00

Re: eneco dagje vooruit

Ongelezen bericht door reusla »

Nog eens een sigaar uit eigen doos ook door de structureel teveel betaalde bedragen op rekeningen wat betreft het transport van energie.
En dan ook nog eens nee verkopen als je je wilt aanmelden.
Schandalig.... :evil:

diamondvoodoo
Berichten: 177
Lid geworden op: 22 dec 2007 14:20

Re: eneco dagje vooruit

Ongelezen bericht door diamondvoodoo »

haha Reusla, toepasselijke opmerking voor dit moment. Daarentegen doet Eneco nog wat voor een x aantal klanten in tegenstelling tot sommige andere maatschappijen.
Eneco kon wel weten dat wanneer iets gratis is, iedereen er als de kippen bij is. Jammer dat het niet word gewaardeerd.

Overigens praat je over de netbeheerder en niet de leverancier.

marcolia
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 sep 2008 23:02

Re: eneco dagje vooruit

Ongelezen bericht door marcolia »

Ik krijg een mooie brief als trouwe klant voor een dagje vooruit. Ik gelijk op internet en ook geen plek meer!

Na een klacht ingediend te hebben bij eneco krijg je het volgende antwoord:

Geachte mevrouw, heer,

Hartelijk dank voor uw e-mail over onze actie ‘Een Dagje Vooruit’.

Beschikbaarheid plaatsen
Op dit moment zijn alle beschikbare plaatsen helaas al gevuld. Dit betekent dat we u niet meer voor een uitje kunnen inschrijven. We vinden het heel jammer dat we mensen moeten teleurstellen. Er waren circa 7.500 plaatsen beschikbaar en wij hadden zelf ook niet verwacht dat de actie zoveel aanmeldingen in korte tijd zou krijgen. We hopen dat u zich voor kunt stellen dat het aantal deelnemers niet onbeperkt is, omdat we te maken hebben met de capaciteit van de verschillende locaties.

Toekomstige acties
Het is wel de bedoeling om in de toekomst vaker dergelijke evenementen te houden voor trouwe klanten zoals u. Zodra hier meer over bekend is, brengen we dit via de gebruikelijke kanalen naar buiten. Wij kunnen ons voorstellen dat u teleurgesteld bent dat u niet mee kan met één van onze uitjes. Wij hopen dat u begrip kunt opbrengen voor deze situatie en dat we u bij een volgende actie wel mogen verwelkomen. Helaas is het niet mogelijk om u hiervoor bij voorbaat al aan te melden.

Internetpagina
Zoals gezegd overtreft het aantal aanmeldingen voor de uitjes al onze verwachtingen. Dit heeft er zelfs toe geleid dat onze speciale internetpagina enige tijd moeilijk te bereiken is geweest. Hoewel we natuurlijk zeer blij zijn met deze grote interesse voor onze projecten, betekent dit helaas ook dat we een aantal geïnteresseerden teleur moeten stellen.

Bevestiging
Het is mogelijk dat u nog geen definitieve e-mailbevestiging van ons heeft ontvangen, ondanks uw geslaagde aanmelding. In dat geval raden we aan om uw spambox te raadplegen. De bevestiging kan namelijk als ongewenste e-mail worden gezien door uw e-mailprogramma of virusscanner.

Heeft u nog vragen?
Onze website www.eneco.nl/vraag is ook buiten kantooruren bereikbaar. Hier vindt u de antwoorden op de meest gestelde vragen over diverse onderwerpen.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Eneco

Nou als dit de behandeling voor trouwe klanten is, hoef ik niet meer bij Eneco te zijn!

chat
Berichten: 244
Lid geworden op: 16 mar 2006 14:47

Re: eneco dagje vooruit

Ongelezen bericht door chat »

Leuk standaard berichtje, zo had ik het ook ontvangen. :lol:

Shine
Berichten: 2479
Lid geworden op: 17 jan 2007 11:02

Re: eneco dagje vooruit

Ongelezen bericht door Shine »

Nog eens een sigaar uit eigen doos ook door de structureel teveel betaalde bedragen op rekeningen wat betreft het transport van energie.
En dan ook nog eens nee verkopen als je je wilt aanmelden.
Tja, je kon er op wachten maar......... even de foute impressies voor zijn:
Transport is........... NETBEHEER............ levering is,... juist,.... leverancier!

De eneco actie is afkomstig van.....de LEVERANCIER en niet van de netbeheerder.

diamondvoodoo
Berichten: 177
Lid geworden op: 22 dec 2007 14:20

Re: eneco dagje vooruit

Ongelezen bericht door diamondvoodoo »

Wat een ophef allemaal.

Eneco organiseerd eindelijk iets leuks en gratis wat enorm positief word ontvangen door de klanten. Helaas hebben ze te maken met beperte plekken waardoor er een aantal klanten die ook de brief hebben ontvangen teleurgesteld moeten worden. Lijkt me niet meer dan logisch. Erg vervelend voor u dat u de brief te laat open maakt, of pas laat kan open maken ivm afwezigheid of iets dergelijks maar dat kan gebeuren.

Als u er wel bij zat marcolia, dan was Eneco helemaal top zeker?

Sorry voor de reactie maar dit is typisch Nederlands. Gelukkig zijn er ook mensen die kunnen zeggen; Helaas, volgende keer beter.

Maar wellicht dat er een andere leverancier is die hun klanten enorm trouw zijn. Zoja, dan hoor ik dat graag!

Shine
Berichten: 2479
Lid geworden op: 17 jan 2007 11:02

Re: eneco dagje vooruit

Ongelezen bericht door Shine »

Kaartverkoop voor het concert van .... begint op ...
Op de startdatum sta ik 's morgens om 5.00 uur op en begeef me naar het verkoopadres. Er staat reeds een lange rij aan wachtenden.
Hoewel gezellig met gelijkgestemden, ben ik eindelijk 6 uur later aan de beurt.
"Graag twee kaartjes voor .."
Helaas mevrouw, we zijn zojuist uitverkocht.
Tja, dan heb ik pech en zijn er ook geen alternatieve kaartjes te verkrijgen.

Hoe l*l*g ook, Eneco organiseert iets voor haar miljoenen klanten. Niet iedereen zal de post op dezelfde dag hebben ontvangen. Diegenen die de post net een dagje eerder hebben ontvangen zullen meer kans hebben gemaakt dan hen die dit poststuk een dag later hebben ontvangen. Voor uw gevoel was u er als de kippen bij, maar landelijk gezien......
Duidelijk was dat deze actie in erg goede smaak viel en het aantal reacties overweldigend was. Zeker als iets gratis is. Maar bij gratis geldt vaak een beperkt aantal deelnames.
Er zijn talloze bedrijven en winkel die voor hun. de klanten leuke acties hebben, maar OP=OP. Vervelend voor hen die naast het potje pissen, maar dient gewoon geaccepteerd te worden.
Kortom, ik sluit me aan bij het schrijven van mijn voorganger.

Silvana J.M.
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 sep 2008 15:23

Re: eneco dagje vooruit

Ongelezen bericht door Silvana J.M. »

ik heb ook een uitnodiging van eneco gehad voor het dagje vooruit en bij het inloggen had ik geluk. Volgens de site waren er nog 3900 kaarten over voor diergaarde blijdorp dus ik was wel op tijd. Ik zou na het invullen een mail ontvangen met een bevestiging. Dit duurde een week en ik had nog steeds niks gehoord. Dus een mail gestuurd naar eneco waar het antwoord bleef. Ik zou binnen een paar dagen reactie daarop ontvangen, want het was druk en er moest uitgezocht worden wie er kaarten moesten krijgen. Daarna nog wel een enquete ontvangen of ik tevreden was over de klachtbehandeling.
Nu kreeg ik voor het weekend een kaart via de post van eneco dat ik helaas geen kaarten zou ontvangen omdat er teveel belangstelling was.
Natuurlijk is het pech, maar ik vind dit allemaal wel raar. Is er uberhaupt wel iemand die echt kaarten zal krijgen vraag ik me af!!! :roll:

Gizmo©
Berichten: 473
Lid geworden op: 28 apr 2004 23:20

Re: eneco dagje vooruit

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Je bent lid van Eneco voor je gas en licht. Dacht toch niet voor een gratis kaartje voor een pretpark.
Ja, en vol is vol. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.

Silvana J.M.
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 sep 2008 15:23

Re: eneco dagje vooruit

Ongelezen bericht door Silvana J.M. »

Helemaal top van eneco, omdat ik door een vertraging in het on-line reserveringssysteem mijn bestelling niet meer kon bevestigen en daardoor dus de kaarten op waren krijg ik nu een alternatief aangeboden!
TOPPIE DUS! :wink:

diamondvoodoo
Berichten: 177
Lid geworden op: 22 dec 2007 14:20

Re: eneco dagje vooruit

Ongelezen bericht door diamondvoodoo »

Klopt, klanten die een bevestigingsmail hebben ontvangen maar vervolgens te horen kregen dat het vol is bij het bevestigen, krijgen alsnog de uitnodiging voor een andere datum. Dit word per brief medegedeeld. Zelfs klanten die veel te laat hun bevestigingsmail hebben ontvangen, of niet hebben ontvangen krijgen dit. Oftewel zodra je op de site heb kunnen inloggen en er was nog plek dan dien je alsnog een uitnodiging te krijgen. ONDER VOORBEHOUD uiteraard, op is namelijk gewoon op.

mar6
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 mar 2009 19:58

Re: eneco dagje vooruit

Ongelezen bericht door mar6 »

vanochtend een email ontvangen van Eneco (7.30, een tijdstip dat toch niet alle Eneco gebruikers hun mail al gelezen hebben, zou je zeggen) voor dagje uit. De email is in de nacht verstuurd.
Snel naar de site, om een dagje uit te boeken en ja hoor, Diergaarde blijdorp is al niet meer beschikbaar. Boeken de ENeco medewerkers eerst zelf ofzo???

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: eneco dagje vooruit

Ongelezen bericht door mar42 »

ik heb nooit wat gekregen als trouwe klant geen mail en geen brief maar ja als ik dan lees dat het toch vol is ben ik blij dat ik achteraf niet eens zo'n brief heb gekregen, maar om nou gelijk te zeggen dan stap ik maar op vind ik toch wel bizar.
je kan ook denken leuk dat eneco dit doet voor haar klanten welke andere maatschappij doet dit, ik denk geen een, en zijn wij nederlanders ook niet zo alles wat gratis is en krijgt om daar als de kippen bij te zijn, en achteraf klagen als het net jou niet is gelukt. :wink: :wink:

toch blijf ik ondanks geen brief een trouwe klant van eneco want de service zegt mij toch meer dan een gratis dagje dierentuin.

gdonners
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jun 2009 19:23

Re: eneco dagje vooruit

Ongelezen bericht door gdonners »

Schandelijk!!
Trouwe klanten blij maken met een dooie mus.
Meteen gereageerd op een dagje vooruit. Helaas!
Wat een goedkope reclamestunt.
Eneco is geen haar beter dan alle andere energieleveranciers.

diamondvoodoo
Berichten: 177
Lid geworden op: 22 dec 2007 14:20

Re: eneco dagje vooruit

Ongelezen bericht door diamondvoodoo »

Kijk Mar42, zo denk ik ook.

Bovendien: Vorig jaar was er ook al een dagje vooruit, dit jaar wederom, dus misschien volgend jaar weer.

Ze kunnen niet alle 2 miljoen klanten tegelijk een brief sturen natuurlijk. Jammer dat sommige mensen er naast grijpen, volgende keer beter.

Mensen die hierover ontevreden zijn.... tja... Laat ik maar niets zeggen :)

troubleshooter
Berichten: 471
Lid geworden op: 08 mar 2008 07:39

Re: eneco dagje vooruit

Ongelezen bericht door troubleshooter »

Een goede leverancier ken ik niet dus maar uit de kwaaien kiezen

away
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 okt 2005 21:24

Re: eneco dagje vooruit

Ongelezen bericht door away »

Toch wel knap dat er nog een aantal mensen positief is over de uitvoering van deze actie. Vooropgesteld, het initiatief is top, maar ....

Als je 7500 plekjes regelt terwijl je 2 miljoen klanten hebt, dan ben je ergens het gevoel voor realiteit kwijtgeraakt. Dit is dus gewoon een misser van de buitencategorie en als Eneco een zichzelf respecterend bedrijf is, dan schamen zij nu de ballen uit hun broek!

Gesloten