LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eneco registreert verkeerde boiler, laat klant de rekening betalen | Radar checkt

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Eneco registreert verkeerde boiler, laat klant de rekening betalen | Radar checkt

Ongelezen bericht door Radar »

Pauline Wolters en haar man ruilden in februari 2017 hun boiler van 80 liter in voor een model van 50 liter. Goedkoper zou je denken. Hoe kan het dat Eneco de gehuurde boiler van 80 liter blijft factureren?

Bekijk de uitzending van 1 april 2019 terug.

rluyn59
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 apr 2019 16:14

Re: Eneco registreert verkeerde boiler, laat klant de rekening betalen | Radar checkt

Ongelezen bericht door rluyn59 »

ENECO hanteert zijn eigen regels en is niet de eerste keer dat ze verkeerd factureren. vervelend voor Pauline. als mijn contract afloopt ga ik snel weg bij ENECO. ik ben al 30 jaar klant bij hen, maar zelfs als ik meer moet betalen doe ik dat. ik hoop dat je er snel uitkomt en dat ze hun fout inzien...

Lady1234
Berichten: 27089
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Eneco registreert verkeerde boiler, laat klant de rekening betalen | Radar checkt

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar als u een boiler huurt bij Eneco, kunt u voor de leverantie van gas en elektra wel weggaan, maar voor de boiler blijft u toch aan Eneco betalen.

BreejKC
Berichten: 1816
Lid geworden op: 16 jul 2012 18:36

Re: Eneco registreert verkeerde boiler, laat klant de rekening betalen | Radar checkt

Ongelezen bericht door BreejKC »

Als ik de naam van het bedrijf ENECO bij dit onderwerp leest, verbaast me dit niets. Precies wat je van dit bedrijf kunt verwachten. Grote moeite met het toegeven van gemaakte fouten. Nog meer moeite met het op een normale manier oplossen daarvan. Goed dat Radar het nu zelf ook opgemerkt heeft.

Voor een nadere toelichting verwijs ik graag naar het tig aantal voorgaande onderwerpen op dit forum, waarin Eneco wordt genoemd en de wel erg vreemde praktijken van dit bedrijf telkens weer aan het licht werden gebracht.

Gesloten