LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] energie:direct

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
udo1970
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 jun 2010 21:24
Locatie: huizen

energie:direct

Ongelezen bericht door udo1970 »

hoi

ik werd door een callcenter gebel dat ik naar een ander energie kon overstappen
ik dacht oke eerst even goed bekijken
ze zijden dat ik het beste naar energie:direct
en dat ik 7 dagen bedenktijd heb of ik het wil doen
ik bedacht mijn binnen 7 dagen ik doe het niet dus bel daar heen
ze zijden dat ze mijn uit het bestand haalde
tot mijn stomen verbazing hebben ze het niet gedaan
ik heb begeleiding van odion te zaandam
die heb ik er achter gezet die hebben 2x gebeld en wel 3x mail gestuurd naar hun
ze hebben mijn er dus niet uitgehaald en ze hebben ook het per mail gezegd dat ik er uit ben gehaald dus niet

energie:direct moet is op houden als ik het niet wil

kunnen jullie mijn helpen

kees_vermeer
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 dec 2010 12:18

Re: energie:direct

Ongelezen bericht door kees_vermeer »

ik wordt ook regelmatig gebeld dat ik kan over stappen naar een goedkopere energie bedrijf helaas ben ik er wel een keer mee ingegaan toen een medewerker van OXXIO mij opbelde en een contract aanbood. Ze beweerde dat ik veel goedkoper uit zou komen dan mijn huidige energieleverancier dat was NUON waar ik al jaren bij zat. Ik ben er uiteindelijk akkoord mee gegaan en kreeg de contract thuis toe gestuurd toen ik ze had ontvangen ben ik ze meteen gaan vergelijken met die van NUON uiteindelijk bleek dat ik helemaal niet goedkoper uit kwam. Ik heb toen meteen contact opgenomen met OXXIO om het op te zeggen ze gingen er uiteindelijk wel akkoord mee omdat ik binnen de 7 dagen bedenk tijd zat. Sinds dien zoek ik liever zelf een callcenter en vraag eerst offertes aan om te kijken of het allemaal wel klopt.

Kees Vermeer

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: energie:direct

Ongelezen bericht door tiptoo »

TS heeft niks getekend blokkeer je rekening want engerie direct is een slechte leverancier en is net zo duur als de rest.

schoepioen
Berichten: 85
Lid geworden op: 05 okt 2010 10:13

Re: energie:direct

Ongelezen bericht door schoepioen »

Inderdaad zorgen dat ze niets af kunnen schrijven.

Verder is ED niet beter of slechter dan anderen. Volgens mij zijn ze uiteindelijk allemaal even goed/slecht en scheelt het elkaar niet zoveel.

Zelf dacht ik via Vereniging Eigenn Huis, via centrale inschrijving voor een berg leden (initiatief van VEH om als groep, die dan tegelijk een contract afneemt, goedkoper een energiecontract af te sluiten), veilig over te kunnen stappen. Dat veilig overstappen is prima gegaan, maar nu ik de jaarafrekening zie, ben ik maar iets goedkoper uit. Scheelt echt geen honderd euro of meer op jaarbasis.

kees_vermeer
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 dec 2010 12:18

Re: energie:direct

Ongelezen bericht door kees_vermeer »

Nee het klopt uiteindelijk ben je helemaal niet goedkoper uit of het scheelt net een paar euro’s. Ze maken je wijs dat je honderden euro’s kunt besparen op jaar basis of dat je jaarrekening niet hoger zal zijn dan dat je verbruikt en uiteindelijk lijkt alles gelogen te zijn.

Kees Vermeer

Gesloten