LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Essent

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Allet
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 sep 2003 18:33

Essent

Ongelezen bericht door Allet »

Vandaag heb ik me erg kwaad gemaakt, 1 maand geleden kregen we een eindafrekening van Essent , hu? eindafrekening? die krijgen we toch altijd in Febr.?. Gebeld met Essent op die dag en ja dat klopt U bent bij ons afgemeld als stroom afnemer, nou helemaal niet zei ik, we gaan niet verhuizen en een andere maatschappij hebben we ook niet genomen. De man die ik aan de lijn kreeg zou het na kijken en me er over terug bellen, maar nooit gebeld dus. Vandaag bericht van de postbank gekregen en wat blijkt de afschrijving van de eindafrekening is een feit.



Zou je niet duivels worden, weer gebeld met Essent en wat zegt de men. hier staat mevr. Dat u bent overgestapt naar de Nuon, nou wordt het nog gekker zei ik, ben helemaal niet overgestapt, maar ja ik kan nu niets voor u doen, u moet maar contact op nemen met het Nuon en kijken hoe dat nu is gekomen.

Woest was ik woest ben ik, ik wil niets met het Nuon te maken hebben, heb er nooit over gedacht om daar klant te worden. Sinds 2001 wonen wij op dit adres, de man die hier voor ons woonde was klant van Nuon, wij kregen ook altijd post van Nuon met zijn naam er op, tot voor kort belde hij mij dat het bij hem in orde was gekomen en sinds die tijd is het bij ons helemaal mis denk ik. Nu ben ik stroomloos maar ik kook van woede.

Gaste

Re: Essent

Ongelezen bericht door Gaste »

Al gebeld met Nuon??? Het is namelijk zo dat als je groene stroom hebt aangevraagd bij Nuon, dan geeft Nuon door aan je huidige leverancier om je contract elektra te beeindigen.

Allet
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 sep 2003 18:33

Re: Essent

Ongelezen bericht door Allet »

Bedankt voor je reactie,

Bij Nuon waren we niet bekend,het heeft toch allemaal te maken met de man die in ons huis heeft gewoond, weer met essent gebeld en we krijgen binnenkort weer een formulier thuis die we in kunnen vullen, wij zijn benieuwd.

jacobien

Re: Essent

Ongelezen bericht door jacobien »

Ook ik heb een eindeloos gedoe met Essent. Sinds ik verhuisd ben (december 2002) Heb ik al zo`n 15 a 20 keer met hen gebeld met verschillende klachten. In eerste instantie was mijn verhuizing en waren de meterstanden niet verwerkt. Elke keer konden ze mij niet terug vinden in de computer. Daarna werd het niet goed verwerkt dat ik groene stroom bij een ander bedrijf afnam. Op het moment ben ik om de 2 weken met ze aan het bellen omdat ik steeds rare hoge rekeningen krijg. Elke keer krijg ik weer iemand aan de telefoon die in de computer niks kan terugvinden over mijn klachten en die dan het een en ander belooft, maar tot op heden is het nog steeds niet geregeld. Twee weken geleden sprak ik met iemand die zei dat hij er persoonlijk voor zou zorgen dat alles geregeld zou worden. En ook zou hij een klacht voor mij indienen waarna ik binnen 10 dagen zou worden gebeld, maar dit is niet gebeurt. Vandaag belde ik en nu stond er genoteerd dat ik graag groene stroom van hen wil afnemen?? Ik word er een heel moedeloos van. Vooral omdat je steeds met verschillende mensen spreekt die je het hele probleem weer moet uitleggen en die eigenlijk niks kunnen doen.. Niemand neemt verantwoordelijkheid.
Hopeloos!!

Allet
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 sep 2003 18:33

Re: Essent

Ongelezen bericht door Allet »

Naar aanleiding van alle klachten over Essent plaats ik hier dit bericht, zelf kreeg ik deze per e- mail toegezonden.

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van afgelopen uitzending (15 november) roept Essent de Kassa-kijkers op hun klachten naar [email protected] te sturen onder vermelding van Kassa. We hopen dat uw klacht nu snel zal worden opgelost.

Met vriendelijke groet,

Redactie Kassa.

Het is wel van een andere omroep maar ik dacht het zal toch geen kwaad kunnen het hier te plaatsen.

Groet van Allet

Gesloten