LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Energiedirect schandalig duur en slechte service!!

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
E.Bijl
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 dec 2006 15:34

Energiedirect schandalig duur en slechte service!!

Ongelezen bericht door E.Bijl »

Energiedirect heeft ons dit jaar een bedrag van 7.000 euro berekend voor het verbruik van gas en electra. Reeds in (van 140 euro naar 400 euro!!) van het voorschotbedrag; de telefoniste verzekerde ons dat dit met de eindrekening gecorrigeerd zou worden - helaas kon dit niet eerder hersteld worden. Wie scherts onze verbazing toen we in november een extra rekening van 1800 euro kregen. Nu, zes weken later, weten we nog steeds niet wat de juiste verrekening is. Wel hebben we al allerlei dreigingen gekregen van hun incassobureau. Elke telefoniste heeft (tegen peperdure telefoontarieven) alle begrip voor onze situatie en vindt het allemaal zeer onterecht. Maar iets wijzigen of kloppend maken?? Ho maar! Een jaarrekening sturen of reageren op onze mails of brieven: ho maar!!!
Ga nooit in zee met energiedirect en blijf er verre van!!!

Ribo
Berichten: 55
Lid geworden op: 16 aug 2005 20:01

Re: Energiedirect schandalig duur en slechte service!!

Ongelezen bericht door Ribo »

Tja..........weer een slachtoffer. Ik ben er een jaar geleden weggegaan bij de oplichters.
Ze hebben trouwens aan mijn niets verdiend.
Even een vraagje tussen door Bijl ? heb je hun bankrekening wel laten blokkeren ? en ben je er wel van op de hoogte dat je binnen 30 dagen de foutieve bedragen terug kunt laten boeken bij je eigen bank ? En weet je wel dat IJ hetzelfde is als de maffia in Italië ?
Weet je wat ik nou niet begrijp van de DTe dat ze niet ingrijpen in de oplichterbende van ED. Ik heb ze dat ruim een jaar geleden al duidelijk proberen te maken dat het grote oplichters zijn !zuchtttttttttttt.........succes ermee Bijl !

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: Energiedirect schandalig duur en slechte service!!

Ongelezen bericht door Chanmaster »

beste mensen.

Dit geld niet alleen voor energie direct maar voor vele andere leveranciers. Mocht u er niet uitkomen, aat het even weten. Dan hoord u nader.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Energiedirect schandalig duur en slechte service!!

Ongelezen bericht door puma73 »

Chanmaster,

hou op met op slinkse manieren reclame te maken voor uw z.g schuldhulpverleningsbedrijf.

Mensen, geef geen privegegevens vrij aan iedereen die hier om vraagt, je weet soms niet aan wie je ze geeft.

En chanmaster, ik verheug me op een persoonlijke kennismaking.

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: Energiedirect schandalig duur en slechte service!!

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Puma jij zet mij wel in een kwaad daglicht. Bemoei je met jouw eigen zoodje Puma, de maat is nu vol. Je kent mij helemaal net! Hoe durf je.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Energiedirect schandalig duur en slechte service!!

Ongelezen bericht door puma73 »

Ik zet jou niet in een kwaad daglicht, ik waarschuw mensen voor mogelijke vergissingen.

Als ik jouw overige bijdragen lees als ik google op de naam chanmaster, waar overigens jouw echte naam bijna iedere keer weer te voorschijn komt, lees ik niet veel goeds.

Als ik jouw echte naam google lees ik het zelfde als bij chanmaster,namelijk fora waar ze je liever zien gaan dan komen of waar je niet meer welkom bent.

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: Energiedirect schandalig duur en slechte service!!

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Ht is nu definitief over en uit met Puma73. Reken daar maar op.

wicher
Berichten: 556
Lid geworden op: 13 mar 2006 23:28

Re: Energiedirect schandalig duur en slechte service!!

Ongelezen bericht door wicher »

Zet mij dan ook maar op je lijstje chanmaster, want Puma73 heeft helemaal gelijk!!! :evil:

wicher
Berichten: 556
Lid geworden op: 13 mar 2006 23:28

Re: Energiedirect schandalig duur en slechte service!!

Ongelezen bericht door wicher »

M.a.w.: vanaf nu zul je het druk hebben met het laten verwijderen van alle commentaren die jou niet welgevallig zijn. En weet je dat je zelf al die commentaren veroorzaakt?
Je houd je absoluut niet aan de forumregels.
Je pretendeert professional te zijn, maar uit je postings blijkt keer op keer dat je dat niet bent.
En als andere posters daarop kritiek leveren ga je schermen met normen en waarden, terwijl ik hier nog nooit heb gezien dat die overschreden worden.
Iedereen mag hier gebakken lucht posten, als ie daar zin in heeft, maar als je pretendeert professional te zijn (en ook nog sluikreclame maakt voor je toko) dan wordt je daar op aangevallen; lijkt me logisch.
Het is alleen zo jammer (voor jou dan) dan je met dergelijke kritiek niet om kunt gaan, en meteen gaat uithuilen bij de webmaster.
Ik heb er maar één woord voor: zielig!

Ontevredenklant
Berichten: 23
Lid geworden op: 19 nov 2006 18:10

Re: Energiedirect schandalig duur en slechte service!!

Ongelezen bericht door Ontevredenklant »

Wat is dit allemaal voor onzin. Kunnen we het a.u.b. over het topic hebben i.p.v. dit soort puberale onzin?? Dit forum is niet bedoeld als marketing-tool!!!

kiz
Berichten: 2313
Lid geworden op: 11 okt 2005 21:37

Re: Energiedirect schandalig duur en slechte service!!

Ongelezen bericht door kiz »

Iedereen mag hier gebakken lucht posten, als ie daar zin in heeft, maar als je pretendeert professional te zijn (en ook nog sluikreclame maakt voor je toko) dan wordt je daar op aangevallen; lijkt me logisch.
Het is alleen zo jammer (voor jou dan) dan je met dergelijke kritiek niet om kunt gaan, en meteen gaat uithuilen bij de webmaster.
Misschien zoeken ze nog items voor het programma "opgelicht" :shock: :P :wink:

Ontevredenklant
Berichten: 23
Lid geworden op: 19 nov 2006 18:10

Re: Energiedirect schandalig duur en slechte service!!

Ongelezen bericht door Ontevredenklant »

@kiz Of misschien een naam om bij het dossier Holleeder te voegen :D 8)

kiz
Berichten: 2313
Lid geworden op: 11 okt 2005 21:37

Re: Energiedirect schandalig duur en slechte service!!

Ongelezen bericht door kiz »

dossier Holleeder
zat Peter R. ook niet bij de Tros? 8)

helpendehand
Berichten: 32
Lid geworden op: 03 mei 2007 21:03

Re: Energiedirect schandalig duur en slechte service!!

Ongelezen bericht door helpendehand »

Voor al u klachten kunt u bellen naar 020-5110500

Gesloten