LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring met NRE?

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
exilim
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 nov 2006 19:04

Ervaring met NRE?

Ongelezen bericht door exilim »

Hio,

Ik ben zojuist benaderd door NRE Energie. Gaat hierbij om het laten vastleggen van de energiekosten voor 2 of zelfs 3 jaar. Je hebt dan geen last van energieverhogingen, zeggen ze! Wie heeft er ervaring met NRE?
Was dit positief of negatief?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties

Gr.

Bob

lanse017
Berichten: 129
Lid geworden op: 03 dec 2006 16:13

Re: Ervaring met NRE?

Ongelezen bericht door lanse017 »

Ik heb ervarig met NRE; voor de privatisering en erna. Ze doen het heel beoorlijk. In de tussentijd twee maandenbij ESSENT gezeten en, vanwege administratieve chaos aldaar, jankend weer weggegaan.
Voor de stroom uit het stopcontact maakt he tgeen bal uit. Ik betreur alleen dat we nog niet weg kunnen bij ESSENT INFRA. Die kabelmarkt is nog niet open verklaard (met dank aan het demissionaire Kabinet, de provincies en de CDA-lobby)

Marssjo
Berichten: 254
Lid geworden op: 29 sep 2005 15:23

Re: Ervaring met NRE?

Ongelezen bericht door Marssjo »

Ga er maar vanuit dat op 1 januari bij iedere energieaanbieder de variabele prijzen zullen gaan stijgen. Eneco heeft de nieuwe tarieven al bekend gemaakt en de rest zal wel volgen. Verder hoeft er ergens maar weer een oorlog uit te breken en de olieprijs schiet weer omhoog dus ook de gasprijs. Veel electriciteitscentrales stoken op aardgas. Steenkool is ook niet heel goedkoop meer en centrales moeten diverse dure maatregelen nemen om de uitstoot schoner te maken. Goedkope en schone kernenergie "willen" we niet in Nederland, maar komt wel ons land binnen. Dat de prijzen voor gas en electra flink zullen dalen; ik geloof niet in sprookjes. Als je nu nog je prijs voor 2 of 3 jaar vastzet betaal je wel iets meer, maar meestal nog volgens de tarieven van 1-9-2006. Veel wijsheid toegewenst en reken/vergelijk ze.

Rebella
Berichten: 18
Lid geworden op: 12 dec 2006 12:35

Re: Ervaring met NRE?

Ongelezen bericht door Rebella »

Ik heb ruim 15 jaar gas en licht van de NRE.
Zover ik weet hebben ze nog nooit tv reclame gemaakt of zo. Dus eerder mond op mond reclame.
De jaar afrekeningen zijn duidelijk en het netbeheer en transport gebeurt door NRE zelf. Dus geen "tussenbedrijf".
Verder kun je elk jaar zelf online de meterstanden door geven en één keer in de zoveel jaar komen ze zelf langs met een apparaatje.
Voor die eventuele paar stuivers minder ga ik niet over naar een ander. Ik weet wat ik heb en ben daar zéér tevreden over.
Dit jaar kreeg ik bijna 320 euries terug. Da's mooi meegenomen! :wink:

snorkel
Berichten: 36
Lid geworden op: 30 mar 2006 14:18

Re: Ervaring met NRE?

Ongelezen bericht door snorkel »

weet iemand hoe NRE zijn klanten werft. is dat ook door to door?

groet,

snorkel

Gesloten