LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gedragsprobleem en machts positie oxxio, een jaar contract

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Rolf Seep
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 okt 2011 11:55

gedragsprobleem en machts positie oxxio, een jaar contract

Ongelezen bericht door Rolf Seep »

goedendag,

ernstig in de problemen door OXXIO.

op 27 juli 2010 heb ik gebeld met oxxio om lid te worden bij deze club.
afgesproken een jaarcontract a 100 euro per maand, gezinssituatie alleenstaand cq 1 persoons huishouden.
op 17 augustus is de levering gestart.
ik zou betalen vanaf 1 oktober 2010 en werd mij direct gemeld dat ik volgend jaar bij de afrekening rekening moest houden dat ik maar tien maanden a 100 euro had betaald en dus misschien 200 moest bijbetalen. dit is door mij akkoord bevonden.
eind december 2010 wordt er totaal 800 euro van mijn rekening gehaald door oxxio! alszijnde eindafrekening 490 euro! voor teveel verbruik!? en een nieuwe voorschot nota gebaseerd op het verbruik van 267 euro en nog de 100 euro zoals (wel) afgesproken.
in het telefoontje die ik daarop pleegde kreeg ik te horen dat dit normaal is?? en dat mijn contract verlengd is t/m 31-12-2011???
ik heb de bedragen laten storneren. gevraagd om een betalingsregeling maar dat was niet mogelijk! vanwege het hoge verbruik!
ik had ook binnen 3 weken een brief van intrum justitia van zo'n 1250 euro.
op 28 mei is de levering gestopt waarover ik ook 50 euro voor gas en 50 euro voor energie boete krijg vanwege vroegtijdig beeindigen van mijn contract. nu kan ik inkomen met de 50 euro boetes (ondanks dat ik gewoon verhuis/samenwonen met vriendin waar door een andere maatschappij wordt geleverd)
ik heb diverse malen contact gezocht op de manieren die oxxio toestaat (chat/mail/telefoon) en net als de meeste klachten wordt je niet serieus genomen. mijn punt is dat ik een jaar contract aan ga voor 100 euro per maand.
ik krijg tussentijds, niet volgens afspraak een eindafrekening. en mijn contract wordt eenzijdig tussentijds verlengd???
ik heb inmiddels weer contact opgenomen om te zorgen dat de problemen toch maar uit de wereld worden geholpen, dus net met ze gebeld. meneer u heeft hier niets openstaan. alles is bij uw verhuizing stopgezet op 28 mei. het bedrag wat openstaat moet u betalen via intrum justitia. telefoon nummer gekregen en gebeld met intrum justitia. meneer uw zaak is gesloten ik verwijs u naar oxxio.
het bedrag dat inmiddels op 2200 euro staat!!??
ik leg de zaak voor bij oxxio u wordt terug gebeld.

als oxxio zich houd aan mijn jaar contract had ik gewoon op 27 juli een normale jaar afrekening kunnen krijgen waarop je een voorschot nota basseert ivm verbruik. als ze hadden gezegd u krijgt eerst een 4 maanden contract waar in oktober november en december zitten, praat je natuurlijk over een ander verbruik. daarom wordt het ook per jaar afgesloten en niet per 4 maand. ik daag iedereen uit om nu een contract te sluiten bij oxxio voor 4 maand...dat gaat niet lukken. en toch maakt oxxio dat ervan en zet vele mensen op het verkeerde been en brengt enorm hoge kosten in rekening via intrum justitia.

ik heb destijds het bedrag laten storneren om de volgende reden, die ik ook bij oxxio en intrum justitia heb aangegeven.
ik heb een inkomen dat 500 boven het minimun ligt, waarvan ik 300 alimentatie betaal. u kunt zich voorstellen dat je dan niet 800 euro kunt missen. en je erg boos wordt over het verhoogde voorschot bedrag en dat ze dat bedrag zomaar van je rekening KUNNEN halen? je sluit immers een contract voor automatische incasso voor 100 euro. als oxxio dat wijzigd eenzijdig moet het onmogelijk zijn om dat bedrag zomaar van je rekening te laten halen.
en al helemaal de eindafrekening zomaar af te schrijven zonder toestemming van de klant. ook de RABOBANK vind ik in deze FOUT.

en inderdaad de reacties van de (snotneuzen) die bij oxxio de telefoon aannemen. (die mij te woord stonden waren vaak niet ouder dan 18 jaar?)

1: het is niet ons probleem hoe u nu nog uw huur zou moeten betalen.
2: u moet gewoon betalen, anders wordt u afgesloten.
3: moet u maar beter onze voorwaarden lezen.
4: ja wij mogen tussentijds een contract onderbreken en de met u afgesrpoken voorschot nota eenzijdig verhogen.

allemaal antwoorden, sommige nog erger en denigrerender) waar je niet mee wordt geholpen. terwijl je de klachten lijn belt. dat tussenstation kunnen ze beter afschaffen. hier gebeurt niets met je klacht.

ik weet het niet meer...

ik wil dat betalen wat ik verbruikt heb, en dan ben ik volgens mij nog heel coulant.

kan iemand hierin bemiddelen TROS RADAR??

met vriendelijke groet,

Rolf

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: gedragsprobleem en machts positie oxxio, een jaar contract

Ongelezen bericht door newmikey »

Rolf Seep schreef: ernstig in de problemen door OXXIO.
Ik mis hier het verhaal m.b.t. de meterstanden. Wat was uw eigenlijke verbruik over de totale periode dat u energie afnam bij Oxxio?

Standaard referentie jaarkosten voor een éénspersoonshuishouden volgens gaslicht.com zou bij NUON Stroom + Gas zijn: € 1342,47, gebaseerd op een verbruik van 2000kWh electra per jaar en 1400m3 gas per jaar.

Zonder te weten wat de eigenlijke meterstanden waren, kan niemand hier een zinnig woord over zeggen.

Bij een (te) hoog verbruik zou je gaan denken aan het in huis hebben van energieverslindende apparaten zoals zonnebanken, straalkachels etc.) als het electra betreft of een openstaand warmwater tappunt voor gas. Maar dat blijft allemaal giswerk.

Op de rekening staat vast het berekende verbruik, de meterstanden en of deze geschat of opgenomen zijn.

JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: gedragsprobleem en machts positie oxxio, een jaar contract

Ongelezen bericht door JtC »

U bent zelf verantwoordelijk voor uw verbruik. In dit geval betaalde u Euro 100 per maand. Dit is geschat, immers men kent u nog niet en voor de Oxxio is het dan evenmin de kat uit de boom kijken. In werkelijkheid blijkt nu dus dat u meer verbruikt dan die Euro 100,00. Daar is niks geks aan. Dan krijg je de afrekening en die moet je betalen. Dat moet ik, dat moet de buurman, iedereen en u dus ook. Dat u dat niet kunt ophoesten, dat is natuurlijk niet Oxxio's probleem. U gebruikt, dus u betaald. Dit is de harde realiteit. Als blijkt dat u vorig jaar te weinig heeft betaald, wordt dit in de nieuwe termijnen aangepast. Ook wordt er rekening gehouden met prijsstijgingen.

Als u dat maandelijks niet kan betalen, is het aan u om te zorgen dat u minder gaat verbruiken.

henk51
Berichten: 1677
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: gedragsprobleem en machts positie oxxio, een jaar contract

Ongelezen bericht door henk51 »

mijn punt is dat ik een jaar contract aan ga voor 100 euro per maand.
Daar zit je denkfout en het verdere verloop daarvan.
Je sluit een jaarcontract af voor 1 jaar met een voorschot bedrag van 100 euro.
Alleen je verbruikt meer dan waarover het voorschot bedrag berekend is.
Dan is het logisch dat u bijbetaald en uw voorschot naar ratio verhoogd wordt.
Nogmaals die 100 euro is een voorschot op je uiteindelijke eindafrekening.
Je hebt alleen gelijk als op je contract zou staan Oxio levert aan u voor 1200 euro 1 jaar gas/electra zonder verbruiks limiet,maar dat staat er niet. Een energie bedrijf gaat meestal uit van de door u opgegeven verbruik in het verleden.

gr Henk

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: gedragsprobleem en machts positie oxxio, een jaar contract

Ongelezen bericht door Jolijn »

ik heb inmiddels weer contact opgenomen om te zorgen dat de problemen toch maar uit de wereld worden geholpen, dus net met ze gebeld. meneer u heeft hier niets openstaan. alles is bij uw verhuizing stopgezet op 28 mei. het bedrag wat openstaat moet u betalen via intrum justitia. telefoon nummer gekregen en gebeld met intrum justitia. meneer uw zaak is gesloten ik verwijs u naar oxxio.
het bedrag dat inmiddels op 2200 euro staat!!??

Oxxio verwijst naar IJ. IJ zegt 'zaak is gesloten'.

Aan wie moet je betalen dan ?
Heb je eens schrijven van IJ hierover?
Of is post van hen hierover naar je oude adres gestuurd?

Rolf Seep
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 okt 2011 11:55

Re: gedragsprobleem en machts positie oxxio, een jaar contract

Ongelezen bericht door Rolf Seep »

Aan wie moet je betalen dan ?
Heb je eens schrijven van IJ hierover?
Of is post van hen hierover naar je oude adres gestuurd?

aan intrum justitia, zegt oxxio
post is verstuurd naar oude adres.

Daar zit je denkfout en het verdere verloop daarvan.
Je sluit een jaarcontract af voor 1 jaar met een voorschot bedrag van 100 euro

dat is geen denk fout, ik begrijp heus dat als je meer verbruikt je moet bij betalen en als je minder verbruikt je geld terug krijgt, vandaar het woord voorschotnota op verwacht gebruik.
een voorschot nota wordt op jaarverbuik gebasseerd, dus maanden van veel verbruik (winter) en maanden van weinig gebruik (zomer) , als je dus een bedrag op gemiddeld verbruik betaald en in de winter komt een afrekening over het gebruik tot dan toe, valt die uiteraard hoger uit.
gaat om de misleiding in het eerste gesprek, daarin wordt gepraat over een jaar contract en over de gezinssituatie en het geschatte verbruik en dan wordt niet verteld dat je eigenlijk een contract afspreekt tot 31-12 van dat jaar en oxxio die stilzwijgend verlengd tot 31 12 van het jaar erop, en je dus opeens 1 1/2 jaar bij oxxio zit omdat je de opzegtermijn van 3 maanden voor einddatum niet in acht hebt genomen. logisch dat dat niet kan als je in oktober voor t eerst betaald, dan zit je al binnen 3 maanden voor einde contract. maar jij als klant weet dat niet want je sluit op 27 juli een jaarcontract! en die moet dan tot 27 juli lopen van het jaar erop. misleiding en oplichting heet zoiets. stel je zou naar een andere maatschappij krijg je op 27 april te horen dat je nog aan oxxio vastzit tot 31 12..ipv 27 7.

ze hebben nog niet terug gebeld....

denk ook niet dat ze dat gaan doen.

U bent zelf verantwoordelijk voor uw verbruik. In dit geval betaalde u Euro 100 per maand. Dit is geschat, immers men kent u nog niet en voor de Oxxio is het dan evenmin de kat uit de boom kijken. In werkelijkheid blijkt nu dus dat u meer verbruikt dan die Euro 100,00. Daar is niks geks aan. Dan krijg je de afrekening en die moet je betalen. Dat moet ik, dat moet de buurman, iedereen en u dus ook. Dat u dat niet kunt ophoesten, dat is natuurlijk niet Oxxio's probleem. U gebruikt, dus u betaald. Dit is de harde realiteit. Als blijkt dat u vorig jaar te weinig heeft betaald, wordt dit in de nieuwe termijnen aangepast. Ook wordt er rekening gehouden met prijsstijgingen.

Als u dat maandelijks niet kan betalen, is het aan u om te zorgen dat u minder gaat verbruiken

jij hebt het echt niet goed gelezen, kan zo aan het werk bij oxxio, daar lezen ze of luisteren ze ook niet, nogmaals ik wil betalen, maar onder de condities zoals is afgesproken! dus het verbruik van 27 juli t/m 28 mei, min de betaalde voorschotnotas dan blijft een x bdrag over, en die wil ik vandaag (lees gisteren) nog wel betalen. dan hebben we tenminste een zuiver beeld van het verbruik en wat er daadwerkelijk betaald moet worden.

dus oxxio....u leest dit vast ook, neem contact met mij op!

JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: gedragsprobleem en machts positie oxxio, een jaar contract

Ongelezen bericht door JtC »

Ow ik kan echt wel lezen, ik denk dat jij iets niet wil begrijpen.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: gedragsprobleem en machts positie oxxio, een jaar contract

Ongelezen bericht door newmikey »

Rolf Seep schreef:...dus het verbruik van 27 juli t/m 28 mei, min de betaalde voorschotnotas dan blijft een x bdrag over, en die wil ik vandaag (lees gisteren) nog wel betalen. dan hebben we tenminste een zuiver beeld van het verbruik en wat er daadwerkelijk betaald moet worden.
Nog steeds géén antwoord op de vraag wat het verbruik dan daadwerkelijk was! U legt een rookgordijn van voorwendselen en excuses aan maar komt niet over de brug.

deoxxiomedewerker
Berichten: 343
Lid geworden op: 06 okt 2008 10:01
Contacteer:

Re: gedragsprobleem en machts positie oxxio, een jaar contract

Ongelezen bericht door deoxxiomedewerker »

Beste Rolf Seep,

Wij willen u vriendelijk verzoeken uw klacht en klantnummer door te geven via [email protected]. Wij kunnen de situatie voor u uitzoeken en u verdere uitleg geven. Bij voorbaat dank voor uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Fabienne
De Oxxiomedewerker

Rolf Seep
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 okt 2011 11:55

Re: gedragsprobleem en machts positie oxxio, een jaar contract

Ongelezen bericht door Rolf Seep »

hallo Fabienne,

een oplossing zou fijn zijn, uitleg is al gebeurd.

meterstanden zijn bij u bekend. reken dat uit min de betaalde voorschot bedragen en mail het mij toe heeft u maandag uw geld op uw rekening.

gr Rolf

tufima
Berichten: 804
Lid geworden op: 27 okt 2009 11:53

Re: gedragsprobleem en machts positie oxxio, een jaar contract

Ongelezen bericht door tufima »

@TS: Het is heel vervelend dat je betalingsproblemen heb door te laag inkomen in combinatie met vaste lasten etc. Maar ik denk dat je jezelf in de problemen heb gewerkt door bedragen te gaan storneren.

Door middel van de machtiging heb je Oxxio toestemming gegeven om bedragen van je rekening af te schrijven. Bedragen die te veel zijn afgeschreven worden vaak later weer verrekend of teruggestort.

Het is daarom verstandiger om eerst overeenstemming met Oxxio te bereiken en niet zelfstandig te gaan storneren. Uit je verhaal maak ik op dat Oxxio hier niet mee akkoord ging. Daarmee staan ze volledig in hun recht, hoe vervelend dit ook voor je is. Een betalingsregeling hoeven ze niet te accepteren, daar zijn ze volledig vrij in.

Als je zonder overleg gaat storneren zullen ze dit zien al wanbetaling. Waarschijnlijk heb je hierna nog een herinnering gekregen om te betalen c.q. ze hebben het nogmaals geincasseerd waarna je het nogmaals heb gestorneerd.

Vervolgens is het dossier overgedragen aan een incassoburo. De hieraan verbonden kosten zal je gewoon moeten betalen vrees ik!

Het probleem is nu extra groot geworden door de opgelopen administratiekosten, incassokosten en wettelijke rente. Ik begrijp uit je verhaal dat dit verhaal nu bijna een jaar loopt.


Ten aanzien van de verlenging van je contract snap ik je opmerkingen niet. Op 28 mei 2011 is de levering gestopt omdat je een achterstand in betaling heb. Dat ze tussentijds hebben verlengd is dus volgens mij helemaal niet van belang. De reden dat het contract vroegtijdig is beeindigd is de reden van de boete.

Daarnaast staat waarschijnlijk in het contract dat bij geen tijdige opzegging het contract stilzwijgend voor een jaar (of wellicht onbepaalde tijd) wordt verlengd. Oxxio is dus gerechtigd om het contract stilzwijgend te verlengen indien je niet tijdig opzegt.

Ik hoop toch voor je dat dit opgelost kan worden.

energie1984
Berichten: 26
Lid geworden op: 25 okt 2010 21:42

Re: gedragsprobleem en machts positie oxxio, een jaar contract

Ongelezen bericht door energie1984 »

Meneer Rolf.

U legt hier iets neer bij Trosradar. Veel mensen zijn geinteresseerd u van antwoord en advies te voorzien maar daarna komt u niet over de brug met meterstanden en blijft voorwenselen uitspreken over Oxxio, wat voor de rest alleen maar suggeren is dit allemaal juist is...

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: gedragsprobleem en machts positie oxxio, een jaar contract

Ongelezen bericht door Jolijn »

Rolf Seep schreef: aan intrum justitia, zegt oxxio
post is verstuurd naar oude adres.
Is daar dan ook en brief van hen waarin ze schrijven dat 'het dossier is gesloten?'
Oxxio is tijdig op de hoogte gebracht van je nieuwe adres?

AGGB
Berichten: 371
Lid geworden op: 20 jan 2008 13:23

Re: gedragsprobleem en machts positie oxxio, een jaar contract

Ongelezen bericht door AGGB »

@Rolf Seep.
Niet zeggen dat de meterstanden bekend zijn en dat Fabienne van oxxio het dus allemaal uit kan rekenen.
Tussen Fabienne van de Special Attention Desk (een derriedweildienst van oxxio) en de klanten"service"(dwz de oxxio telefoonhuppelk.t..s) is nauwelijks tot geen contact en ik ben bij die club ervaringsdeskundige( dwz jarenlang slachtoffer geweest).
De gevraagde gegevens naar deoxiomedewerker (dat is die derriedweilgroep)zenden en dan pas kan eea opgehelderd worden.

peewee60
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 okt 2011 18:24

Re: gedragsprobleem en machts positie oxxio, een jaar contract

Ongelezen bericht door peewee60 »

Een incassobureau heeft geen enkele rechtsgeldigheid, een (gerechtelijk) deurwaarder wel! Intrum dreigt altijd met een deurwaarder, hetgeen ZEKER € 375 kost, maar dit is niet een rechterlijke procedure. Een deurwaarder kan pas na o.a. een rechterlijke uitspraak en niet voldoen hiervan, bij de betreffende persoon de opgelegde boete innen. Intrum is in deze in het geheel geen justitieel apparaat en kan een deurwaarder ook geen opdracht geven. Men dreigt hiermee om mensen bang te maken.

Indien u rechtstreeks het verschuldigde bedrag betaalt aan de opdrachtgever is niets aan de hand en moet Intrum PROBEREN om het door hen gevorderde bedrag bij u te incasseren.

Ik ben ook in conclaaf met Intrum en wacht met spanning af op de deurwaarder die zij me beloven en heb ze dan ook uitgenodigd om dit voor de civiele rechter uit te vechten.

Laat je s.v.p. niet bang maken en google op intrum en deurwaarder. Word je weer wat wijzer.

benikeennederlander
Berichten: 129
Lid geworden op: 27 jun 2011 14:02

Re: gedragsprobleem en machts positie oxxio, een jaar contract

Ongelezen bericht door benikeennederlander »

Bij een (te) hoog verbruik zou je gaan denken aan het in huis hebben van energieverslindende apparaten zoals zonnebanken, straalkachels etc.) als het electra betreft of een openstaand warmwater tappunt voor gas. Maar dat blijft allemaal giswerk.
Of dat er eentje electra en gas bij je af zit te tappen zonder dat jij dit weet.
Dat die Oxxio de boel belazerd wil ik best geloven, want er zijn meer klachten over die lui en manieren hebben ze ook niet.
Vorig jaar werd ik door die klanten lastig gevallen terwijl ik duidelijk kenbaar maakte dat ik niet van hen gediend ben en maar door blijven gaan, ik gaf hen de overweging om te vertrekken of een paar klappen van mij krijgen, toen vertrokken ze ook.
Dat waren 2 snotneuzen die geen manieren kende: 1 van ongeveer in de 20 en de 2e was een snotneus van ongeveer 45 jaar.
Kennelijk leren ze bij Oxxio om de mensen onder druk te zetten en onbeschoft te zijn.
Oxxio komt erbij mij niet in, al kreeg ik een miljoen van ze.

deoxxiomedewerker
Berichten: 343
Lid geworden op: 06 okt 2008 10:01
Contacteer:

Re: gedragsprobleem en machts positie oxxio, een jaar contract

Ongelezen bericht door deoxxiomedewerker »

Beste Rolf Seep,

Zonder uw klantnummer kunnen wij u niet verder helpen. U kunt uw klantnummer mailen naar [email protected]. Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Fabienne
De Oxxiomedewerker

Thomas1666
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 okt 2011 14:58

Re: gedragsprobleem en machts positie oxxio, een jaar contract

Ongelezen bericht door Thomas1666 »

Ik heb ook probleem met Oxxio.
In april 2011 had een verkoper van Oxxio aan de deur dat met mooie verhaal overstappen naar Oxxio had alleen maar voordeel. Kosteloos en probleemloos overstappen. Hij gaf me zijn mobiel nummer en e-mail adres dat bij probleem hem dag en nacht kan bellen.
Op 5 mei kreeg ik een kaart voor het invullen meterstand. Ik had toen 83.111 kWh aan Oxxio doorgegeven. De overdracht van E.ON naar Oxxio was vanaf 11 mei.
Op 1 juli kreeg ik een prijsverhoging.
Op 20 september kreeg ik een jaarafrekening dat ik moest € 351,16 betalen.
Ik had 4 maanden voorschot gedaan maar in de jaarafrekening namen zij maar 3 maanden op. Kosteloos overstappen was een leugens. Ik moest € 64,67 betalen voor transportkosten stroom t.b.v. netbeheerder ENET.
De begin meterstand was geen 83.111 kWh die ik netjes opgegeven, maar 81.816 kWh.
De verkoper van Oxxio nam geen telefoon op en reageert geen mail.
Ik heb geen vaste contract dus ik zeg dit meteen op.
Nu wacht ik op de eindafrekening. Ik ben benieuwd hoe het gaat worden. Je weet nooit de werkwijze van Oxxio. :?:

deoxxiomedewerker
Berichten: 343
Lid geworden op: 06 okt 2008 10:01
Contacteer:

Re: gedragsprobleem en machts positie oxxio, een jaar contract

Ongelezen bericht door deoxxiomedewerker »

Beste Thomas1666,

Vervelend om te horen dat uw overstap naar Oxxio niet naar verwachting is verlopen. Graag informeer ik u over een aantal punten uit uw bericht.

Meterstanden
Meterstanden dienen altijd binnen vijf werkdagen door de nieuwe leverancier door te worden gegeven aan de netbeheerder. U geeft aan dat Oxxio per 11 mei 2011 is gaan leveren. De meterstanden hadden op zijn laatst op 16 mei 2011 moeten zijn ingediend. Heeft u de standen tijdig aan Oxxio doorgegeven?

Beginstanden
U geeft aan dat de meterstanden nu te laag zijn, hierdoor heeft u een hogere afrekening van Oxxio ontvangen. Doordat Oxxio met een lagere stand is begonnen is uw vorige leverancier met een lagere stand geëindigd. Heeft u dit gecontroleerd. Mogelijk heeft u dan een bedrag van hen terug ontvangen.

Transportkosten
Transportkosten worden altijd in rekening gebracht, dit staat los van de leverancier. Dit zijn vaste bedragen welke door de leveranciers uit naam van de netbeheerders in rekening wordt gebracht. U kunt deze kosten ook bij uw netbeheerder opvragen.

Opzegging
U geeft aan te hebben opgezegd. Ik wil u adviseren om tijdig uw meterstanden aan uw nieuwe leverancier door te geven. hierdoor voorkomt u dat uw netbeheerder overgaat tot een schatting van de meterstanden.

Met vriendelijke groet,

Michael
De Oxxiomedewerker

Thomas1666
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 okt 2011 14:58

Re: gedragsprobleem en machts positie oxxio, een jaar contract

Ongelezen bericht door Thomas1666 »

Beste Michael De Oxxiomedewerker,

De meterstand had ik op 5 mei per mail doorgegeven met bevestiging ontvangst Oxxio.

De beginstanden voor me heeft geen voordeel en nadeel zoals u aangaf. Achteraf zie ik alleen een voordeel voor Oxxio en een nadeel voor E.ON. Een oneerlijke werkwijze.

1 maand na de jaarafrekening Stroom heb ik nog geen jaarafrekening Gas gehad die ik vermoed teveel betaald. :?:

Gesloten