Greenchoice beoordelingen ...

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
J. Deltoer
Berichten: 3030
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Greenchoice beoordelingen ...

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Ik begin een beetje te twijfelen of dit niet een beetje een spam topic aan het worden is door al die erg positieve reacties plotseling.
Reacties lijken op elkaar, alsof de klantenservice van het bedrijf wat tijd over heeft.
Misschien ben ik te wantrouwend, maar toch.....

Duc
Berichten: 109
Lid geworden op: 24 aug 2016 15:01

Re: Greenchoice beoordelingen ...

Ongelezen bericht door Duc »

J. Deltoer schreef:
15 feb 2023 17:29
Ik begin een beetje te twijfelen of dit niet een beetje een spam topic aan het worden is door al die erg positieve reacties plotseling.
Reacties lijken op elkaar, alsof de klantenservice van het bedrijf wat tijd over heeft.
Misschien ben ik te wantrouwend, maar toch.....
Dacht ik ook even, maar de accounts zijn al enkele jaren oud, dus niet net nieuw aangemaakt.

Er zullen zeker nog steeds mensen blij zijn (het merendeel).
Ik verwacht dat de meeste negatievere reacties over kosten is van personen die niet direct door hebben dat de BTW van 9% omhoog gegaan is naar 21%.

josephvlanen88
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 apr 2021 01:06

Re: Greenchoice beoordelingen ...

Ongelezen bericht door josephvlanen88 »

Ik heb met veel verbazing de diverse reacties gelezen op dit topic. Overigens ben ik GEEN medewerker van Greenchoice, noch heb ik aandelen o.i.d.
Nagenoeg sinds de start van dit bedrijf ben ik klant bij Greenchoice. Ik ben een kritische klant en controleer ieder jaar de jaarnota's en houd iedere maand de meterstanden bij van zowel electra (dubbel) als gas.
Ik heb deze firma nog nooit op een fout(je) kunnen betrappen laat staan de negatieve gedragingen zoals die hier op dit topic rondwaren.
Ieder mag voor zijn mening uitkomen maar of dit nu zo moet op deze manier...? Voor mij:: Greenchoice zeer positieve energie-leverancier.

Gé-d-K
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jan 2017 11:41

Re: Greenchoice beoordelingen ...

Ongelezen bericht door Gé-d-K »

Ik controleer elke maand de meterstanden, lever ook terug met zonnepanelen maar heb nog nooit een afwijking geconstateerd. Halverwege december liep mijn vast contract af en deze is ook correct berekend.
Juist Greenchoice heeft de berekeningen altijd juist

Jenssan
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 mar 2020 17:01

Re: Greenchoice beoordelingen ...

Ongelezen bericht door Jenssan »

Voor het 3e jaar klant bij Greenchoice....TOP!
En dat vond ik al na 1 jaar.....alles duidelijk en correct, vriendelijk,eenvoudig,adviserend....
Als ze weer een goede aanbieding hebben...dan blijf ik klant.

Erthanax
Berichten: 9589
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Greenchoice beoordelingen ...

Ongelezen bericht door Erthanax »

J. Deltoer schreef:
15 feb 2023 17:29
Ik begin een beetje te twijfelen of dit niet een beetje een spam topic aan het worden is door al die erg positieve reacties plotseling.
Reacties lijken op elkaar, alsof de klantenservice van het bedrijf wat tijd over heeft.
Misschien ben ik te wantrouwend, maar toch.....
Dit topic werd vandaag onder de aandacht gebracht in de nieuwsbrief van Radar (ik kreeg hem om 16.49). Dat zal de verklaring zijn voor dit golfje van reacties.

WZZ
Berichten: 144
Lid geworden op: 14 mar 2018 13:17

Re: Greenchoice beoordelingen ...

Ongelezen bericht door WZZ »

Na eerdere ervaringen met Greenchoice nu dmv energiecollectief Consumentenbond voor de 3e keer bij hen, nu 3 jarig contract.
Zojuist de eerste jaarafrekening ontvangen. Alles prima berekend, heldere communicatie, goede app met mogelijkheden om zelf zaken te wijzigen en veel informatie rond verbruik. Dus zeer tevreden. Wel merk ik op dat ik momenteel een contract zonder poespas heb, gewoon gas en stroom en geen teruglevering of wat dan ook.

Zwartkate
Berichten: 46
Lid geworden op: 22 mar 2006 15:41

Re: Greenchoice beoordelingen ...

Ongelezen bericht door Zwartkate »

Tafkas schreef:
03 feb 2023 20:24

Wat doet Greenchoice ... ze passen mijn jaarnota aan door deze in te korten met een maand!
Ik heb gevraagd of ik de meterstanden later kon doorgeven omdat dan een jaar verstreken zou zijn. Dat was geen probleem. Prima service dus.

Plaats reactie