LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mooie korting van Essent voor trouwe klant

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Harm.calc
Berichten: 672
Lid geworden op: 22 dec 2010 12:25

Mooie korting van Essent voor trouwe klant

Ongelezen bericht door Harm.calc »

"Wij hebben voor u, als zeer trouwe klant, een mooie korting". Dat was het eerste dat ik hoorde toen ik de telefoon opnam. Een medewerker van Essent die mij dit melde.
Nou, het is wel in de baas z'n tijd dat ik gebeld werd maar ik ging er toch even voor zitten.

Het verhaal lag dus wat anders. Die korting was er wel, maar van een product dat ik niet bij hen afnam. Ja, zo kan ik het ook. Men wil mij dus iets verkopen en dan krijg ik blijkbaar een korting op hun eigen basisprijs. Lekker Essent!

Het ging om een contract van gas. Ik heb geen gas dus dat kan men niet aan mij kwijt. Toen was het gesprek ook super super snel over. Ik kon niet eens vragen of ik op elektra een korting kon krijgen.

Essent, Essent, Essent. Ik spreek al jaren lovend over jullie, maar dit vond ik een beetje beschamend.
Misschien toch eens kijken naar een provider die mij wel een korting geeft.

billyberndes2
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 nov 2015 18:56

Re: Mooie korting van Essent voor trouwe klant

Ongelezen bericht door billyberndes2 »

Die zijn er genoeg, je moet maar eens kijken welke je de meeste korting geeft als je je aanmeld en overstapt

h@rm@n
Berichten: 717
Lid geworden op: 07 nov 2006 14:40

Re: Mooie korting van Essent voor trouwe klant

Ongelezen bericht door h@rm@n »

billyberndes2 schreef:Die zijn er genoeg, je moet maar eens kijken welke je de meeste korting geeft als je je aanmeld en overstapt
Maar de meeste korting bij aanmelding wil nog altijd niet zeggen dat het goedkoper is. De eenheidsprijzen van elektriciteit (kWh) en van gas (m3) met het bijhorende vastrecht is bepalend. Ik had met een welkomskorting van € 200 bij een contract van 3 jaar een hogere totaal rekening dan zonder de welkomskorting maar met lagere eenheidsprijzen en een halvering van het vastrecht van elektriciteit en gas.

Harm.calc
Berichten: 672
Lid geworden op: 22 dec 2010 12:25

Re: Mooie korting van Essent voor trouwe klant

Ongelezen bericht door Harm.calc »

Ik ben inmiddels dan ook overgestapt. Naar Electrabel.
Naast een zeer ruime welkomstpremie, zijn hun tarieven ook nog eens een fractie goedkoper.
Bedankt Essent voor de trouwe dienst. :roll:

Gesloten