Nederland Isoleert

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
R Visscher

Re: Nederland Isoleert

Ongelezen bericht door R Visscher » 25 sep 2018 16:51

Onlangs dit bedrijf in de arm genomen. De Vertegenwoordiger kwam heel coulant en professioneel over, echter...
- ze kwamen op de geplande dag te laat
- ze vertrokken ineens terwijl het werk nog niet klaar was
- vervolgafspraak werd op de ochtend zelf afgebeld
- 3e afspraak kon ik niet zo snel verlof voor krijgen, bij thuiskomst lag hele tuin onder het isolatiemateriaal
- contact met klantenservice is ronduit onbeschoft te noemen, keer op keer zijn ze niet bereid een oplossing te bieden

pas nadat ik naar meerdere malen ze beloofd heb te helpen met het verbeteren van hun service door een paar recensies te gaan schrijven kwam er beweging in de zaak en is er een tegemoetkoming beloofd (waar ik nog op aan het wachten ben)

kortom zeer onprofessioneel en onbetrouwbaar bedrijf waar iedereen ver van weg zou moeten blijven.

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 » 25 sep 2018 22:52

Dus u wilde een nep recensie schrijven om uw problemen te verhelpen? Fraai.

zeug

Ongelezen bericht door zeug » 26 sep 2018 01:15

Lady1234 schreef:
25 sep 2018 22:52
Dus u wilde een nep recensie schrijven om uw problemen te verhelpen? Fraai.
Recensies zijn voor een hoog percentage onbetrouwbaar.

loekstaal

Ongelezen bericht door loekstaal » 04 dec 2018 11:30

Beste mensen
Graag wil ik het volgende kwijt over de wijze waarop Nederland Isoleert te werk gaat.
Via Essent waren wij warm gemaakt voor spouwmuurisolatie, ook dankzij de reclame met de twee ideale schoonzonen die de spouw bij Andre Hazes aan het isoleren waren. Dat wilden wij ook wel.
Nadat alles was opgemeten door een ‘isolatie expert’ en er een prijs was vastgesteld gingen wij akkoord.
We kregen kort daarna een mail met de mededeling dat ze op een bepaalde dag zouden komen en dat wij de laatste klant van die dag waren. Helaas een verloren dag want wie we zagen, geen Nederland Isoleert. Boos gereageerd, maar de reactie was onbevredigend. Nieuwe afspraak gemaakt en inderdaad kwamen ze, in een oud busje met Belgisch kenteken (België Isoleert). Helaas konden wij er niet bij zijn omdat onze hond een spoedoperatie moest ondergaan in Dordrecht wegens een hernia.
De buren die op het huis pasten verklaarden achteraf in twijfel te trekken of ze wel aan de voorkant van het huis waren bezig geweest. Ik heb daar mijn twijfel over uitgesproken bij Nederland Isoleert, maar kreeg de verzekering dat ik me niet ongerust hoefde te maken, want alles wat in de orderbrief stond was absoluut uitgevoerd, geen enkele twijfel.
Omdat ik het niet vertrouwde heb ik een installatiebedrijf twee gaten aan de voorkant van het huis laten boren en inderdaad: geen enkele isolatie.
Mijn grootste ergernis: had ik de eerste reactie geloofd, dan had ik verder geleefd in een huis waarvan ik alleen maar dacht dat het geïsoleerd was en dan was ik dus opgelicht.
Nadat ik Nederland Isoleert daarvan op de hoogte stelde kan ik alleen maar zeggen dat de reactie erg lauw was. Je mag toch verwachten dat ze het boetekleed aan zouden trekken, maar dat viel heel zwaar tegen. Ze boden aan een ander team langs te sturen om alsnog te isoleren wat de eerste keer niet gedaan was, maar ik heb geëist dat de ‘isolatie expert’ langs zou komen die de offerte had gemaakt om samen met mij vast te stellen wat er nou wel; en wat er nou niet gedaan was. Tot op heden niets meer gehoord.
Ook heb ik Essent op de hoogte gesteld en heb daar een meelevende Tineke Peters aan de telefoon gehad, die vertelde de zaak met belangstelling te volgen.
Ik hoop dat u het met mij eens bent dat het schandalig is dat een bedrijf dat zo aan de weg timmert je op deze manier probeert te belazeren en dat ik zelf aan heb moeten aantonen dat ze de boel inderdaad aan het belazeren waren, omdat mijn eerste reactie was afgewimpeld.

papion

Ongelezen bericht door papion » 05 dec 2018 10:32

Slecht bedrijf, hebben werk opgenomen, afspraken slecht nakomen, en de mannen kwamen met boor en al vanaf buiten mijn woonkamer binnen, gevolg 2 grote gaten. Vertrouwen weg, wand opnieuw stuken en geen isolatie. Geen excuses ontvangen, en wacht nog steeds op antwoord om boel te herstellen door stukadoor.

Plaats reactie