LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nederland Isoleert

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
R Visscher

Re: Nederland Isoleert

Ongelezen bericht door R Visscher »

Onlangs dit bedrijf in de arm genomen. De Vertegenwoordiger kwam heel coulant en professioneel over, echter...
- ze kwamen op de geplande dag te laat
- ze vertrokken ineens terwijl het werk nog niet klaar was
- vervolgafspraak werd op de ochtend zelf afgebeld
- 3e afspraak kon ik niet zo snel verlof voor krijgen, bij thuiskomst lag hele tuin onder het isolatiemateriaal
- contact met klantenservice is ronduit onbeschoft te noemen, keer op keer zijn ze niet bereid een oplossing te bieden

pas nadat ik naar meerdere malen ze beloofd heb te helpen met het verbeteren van hun service door een paar recensies te gaan schrijven kwam er beweging in de zaak en is er een tegemoetkoming beloofd (waar ik nog op aan het wachten ben)

kortom zeer onprofessioneel en onbetrouwbaar bedrijf waar iedereen ver van weg zou moeten blijven.

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Nederland Isoleert

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dus u wilde een nep recensie schrijven om uw problemen te verhelpen? Fraai.

zeug
Berichten: 127
Lid geworden op: 23 mei 2018 01:10

Re: Nederland Isoleert

Ongelezen bericht door zeug »

Lady1234 schreef:
25 sep 2018 22:52
Dus u wilde een nep recensie schrijven om uw problemen te verhelpen? Fraai.
Recensies zijn voor een hoog percentage onbetrouwbaar.

loekstaal
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 dec 2018 11:25

Re: Nederland Isoleert

Ongelezen bericht door loekstaal »

Beste mensen
Graag wil ik het volgende kwijt over de wijze waarop Nederland Isoleert te werk gaat.
Via Essent waren wij warm gemaakt voor spouwmuurisolatie, ook dankzij de reclame met de twee ideale schoonzonen die de spouw bij Andre Hazes aan het isoleren waren. Dat wilden wij ook wel.
Nadat alles was opgemeten door een ‘isolatie expert’ en er een prijs was vastgesteld gingen wij akkoord.
We kregen kort daarna een mail met de mededeling dat ze op een bepaalde dag zouden komen en dat wij de laatste klant van die dag waren. Helaas een verloren dag want wie we zagen, geen Nederland Isoleert. Boos gereageerd, maar de reactie was onbevredigend. Nieuwe afspraak gemaakt en inderdaad kwamen ze, in een oud busje met Belgisch kenteken (België Isoleert). Helaas konden wij er niet bij zijn omdat onze hond een spoedoperatie moest ondergaan in Dordrecht wegens een hernia.
De buren die op het huis pasten verklaarden achteraf in twijfel te trekken of ze wel aan de voorkant van het huis waren bezig geweest. Ik heb daar mijn twijfel over uitgesproken bij Nederland Isoleert, maar kreeg de verzekering dat ik me niet ongerust hoefde te maken, want alles wat in de orderbrief stond was absoluut uitgevoerd, geen enkele twijfel.
Omdat ik het niet vertrouwde heb ik een installatiebedrijf twee gaten aan de voorkant van het huis laten boren en inderdaad: geen enkele isolatie.
Mijn grootste ergernis: had ik de eerste reactie geloofd, dan had ik verder geleefd in een huis waarvan ik alleen maar dacht dat het geïsoleerd was en dan was ik dus opgelicht.
Nadat ik Nederland Isoleert daarvan op de hoogte stelde kan ik alleen maar zeggen dat de reactie erg lauw was. Je mag toch verwachten dat ze het boetekleed aan zouden trekken, maar dat viel heel zwaar tegen. Ze boden aan een ander team langs te sturen om alsnog te isoleren wat de eerste keer niet gedaan was, maar ik heb geëist dat de ‘isolatie expert’ langs zou komen die de offerte had gemaakt om samen met mij vast te stellen wat er nou wel; en wat er nou niet gedaan was. Tot op heden niets meer gehoord.
Ook heb ik Essent op de hoogte gesteld en heb daar een meelevende Tineke Peters aan de telefoon gehad, die vertelde de zaak met belangstelling te volgen.
Ik hoop dat u het met mij eens bent dat het schandalig is dat een bedrijf dat zo aan de weg timmert je op deze manier probeert te belazeren en dat ik zelf aan heb moeten aantonen dat ze de boel inderdaad aan het belazeren waren, omdat mijn eerste reactie was afgewimpeld.

papion
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 mei 2017 12:03

Re: Nederland Isoleert

Ongelezen bericht door papion »

Slecht bedrijf, hebben werk opgenomen, afspraken slecht nakomen, en de mannen kwamen met boor en al vanaf buiten mijn woonkamer binnen, gevolg 2 grote gaten. Vertrouwen weg, wand opnieuw stuken en geen isolatie. Geen excuses ontvangen, en wacht nog steeds op antwoord om boel te herstellen door stukadoor.

Ruuds
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 jun 2013 17:10

Re: Nederland Isoleert

Ongelezen bericht door Ruuds »

Vandaag ook een brief van hun gekregen. Deze was geadresseerd aan mijn echtgenote en toevallig ? net nadat wij bericht hadden gekregen van de belasting over de teruggave van BTW van de geplaatste zonnepanelen. Ik heb nu drie keer naar hun gebeld om te vragen hoe zij aan het adres van mijn echtgenote zijn gekomen. Ik krijg alleen maar een welkomst bandje en daarna muziek en dat gedurende een aantal minuten. Tja dan kan ik ook naar de radio luisteren. Geeft geen goed gevoel en blijft onduidelijk waarvandaan zij het adres van mijn echtgenote hebben gekregen. Ik heb de brief maar weggedaan en een mail gestuurd om het adres van ons te verwijderen uit hun bestand

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Nederland Isoleert

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Nou hebben ze niet alleen de naam van uw echtgenote, het adres en ook nog uw mailadres.

hanszijp
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jan 2019 17:26

Re: Nederland Isoleert

Ongelezen bericht door hanszijp »

Via de telefoon een afspraak gemaakt met een adviseur van dit bedrijf.
Tot mijn grote verbazing komt deze echter niet opdagen op de afgesproken tijd. Ook geen afmelding ontvangen. Een week later wordt er wel weer gebeld om: "een afspraak te maken"!!!!!! Gelukkig zijn er genoeg andere bedrijven die wel hun afspraken nakomen.

Jacky Jacky
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 apr 2018 22:56

Re: Nederland Isoleert

Ongelezen bericht door Jacky Jacky »

Ga nooit met dit bedrijf in zee ! In februari 2018 kwam er een aardige voorlichter bij ons . We kregen een offerte en accepteerde deze . Het klonk prima. Drie weken later kwamen ze de klus klaren er was een hele dag voor ingepland maar na drie uur waren ze al klaar . En ze vertrokken , mijn vriend kwam even later thuis en die zag meteen dat de hele aanbouw en de roosters niet gedaan waren . Meteen gebeld of de werklui terug konden komen om het af te maken . We kregen te horen dat dit niet ging omdat ze een volgende klus hadden . Dat vonden we raar omdat ze eigenlijk een hele dag bij ons ingepland stonden . Na een maand kwamen ze terug om de aanbouw te isoleren en de roosters te plaatsen . Helaas hadden ze niet de goede roosters bij dus er werd niets gedaan . Dit herhaalde zich nog drie keer zo . Ik heb tig keren gebeld en kreeg steeds iemand anders aan de lijn . Ik vraag me af of ze wel weten waar ze mee bezig zijn. Ik moest wel de rekening betalen en kreeg diverse aanmaningen en zelfs een deurwaarder aan de deur . Maar ik betaal pas als de klus is geklaard . Om een lang verhaal kort te maken in maart 2019 dus ruim een jaar later is Nederland isoleert weer bij ons geweest en heeft de roosters geplaatst en nog wat geïsoleerd . Toen kreeg ik de rekening , dat was schrikken ze brachten rente in rekening over het te betalen bedrag en incassokosten in totaal kwam er 750 euro bovenop op het offerte bedrag. Ga niet in zee met dit bedrijf .

R Hofstra
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jun 2019 14:56

Re: Nederland Isoleert

Ongelezen bericht door R Hofstra »

Dit is zo'n slecht bedrijf.Heeft bij ons de muren gedaan en heeft daarbij niet 1 ventilatie rooster geplaatst.Naar lang aandringen plaatsen ze 2 roosters en nu allemaal vocht in de muur.Gebelt met hun en nu zeiden zij dat het vocht er al zat.En dat als we er problemen me hebben we maar naar een ander moeten gaan.Conclusie:Zeer slecht bedrijf die geen oplossing bied voor hun puinhoop.Ga hier niet mee in zee.

ferro
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jul 2019 15:52

Re: Nederland Isoleert

Ongelezen bericht door ferro »

Niet een goed bedrijf. Na het werk werden foto's getoond. Daar nam ik geen genoegen mee, ik wilde het zelf in de kruipruimte zien. Medewerker had daar geen zin in. Toen bleek dat een flink stuk niet was gedaan ( en is toen alsnog moest worden gedaan) . Een ander stuk "kon niet gedaan worden" hoewel er wel voor geoffreerd was. Dat vermeldde de medewerker wel op de bon maar bedrijf verwijst naar kleine lettertjes waardoor ze ook bij wanprestatie betaling kunnen eisen. Ik laat nu ook kwaliteit door deskundige controleren.

Dirkoman
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 okt 2019 11:15

Re: Nederland Isoleert

Ongelezen bericht door Dirkoman »

Ook wij hebben een ontzettend slechte ervaringen met Nederland Nederland isoleert. Tijdens de werkzaamheden is aangegeven dat de erker niet geïsoleerd kon worden gezien de dikte van de spouwmuur. Naderhand heb ik aangegeven dat ik het niet prettig vond dat dit niet in het offertetraject is medegedeeld waardoor een korting op zijn plaats zou zijn.
Wat toen volgde was een traject waarbij voornamelijk tijd werd gerekt en niet serieus met mijn verzoek werd omgegaan. Ondertussen werden er wel steeds aanmaningen verstuurt. De laatste aanmaning dateert van vorige week en hierin stond tevens de mededeling dat als wij de factuur niet binnen 16 dagen zouden betalen de factuur zou worden overgedragen aan een incassobureau.
Afgelopen zaterdag heb ik het verzoek ingediend om de betaling op te schorten aangezien wij nog geen fatsoenlijke reactie hebben gehad. Helaas hebben wij op dit verzoek nog geen antwoord gehad.
En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat de incassokosten zoals vernoemd hoger zijn dan het maximum van 15% zoals beschreven in de wet incassokosten. De laatste verzonden aanmaning is dan ook niet een juridisch geldig.

Al met al gaat het ons voornamelijk om de manier waarop er met onze klacht wordt omgegaan. Wat ons betreft speelt Nederland Isoleert in op de beperkte kennis van de consument. Dit is is volgens mij niet hoe een bedrijf met klanten zou moeten omgaan.
Daarnaast krijgen wij het gevoel dat Nederland Isoleert het sowieso niet zo nauw neemt met wetgeving, etc.

Eenconsument
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jul 2020 15:10

Re: Nederland Isoleert

Ongelezen bericht door Eenconsument »

Vlotte voorlichting en binnen een week de kruipruimte geïsoleerd en dezelfde dag nog de factuur en toen begon de ellende.

In de offerte werd als aparte component benoemd dat door de fundering een doorgang moest worden gemaakt. Aangezien het om een beste fundering gaat en ik verwachte dat ze daar wel even zoet mee zouden zijn ben ik accoord gegaan met de begrijpelijke hoge offerte prijs.
Tijdens de uitvoer bleek de doorvoer echter niet nodig te zijn en dit werd ook door de uitvoerder op de werkbon vermeldt. Op mijn verzoek dit minderwerk op de factuur in mindering te brengen kreeg ik een wazige reactie terug dat een doorvoer maken als (extra) service in de prijsstelling zit. Het maakt dus niet uit of er nou wel of geen doorbreking nodig is. De prijs blijft hetzelfde.
Op de website word keurig uitgelegd dat minderwerk op de factuur verrekend wordt maar op de vraag wat zij dan onder minderwerk verstaan krijg je geen duidelijk antwoord. Kortom een rookgordijn van zogenaamde service waardoor de prijs hoog gehouden kan worden.

Tip: Laat op de offerte van elke component ook de prijs benoemen. Mocht achteraf sprake zijn van minderwerk dan kun je dit makkelijker terug claimen.

Let op! Minderwerk wordt pas verrekend als dit minimaal 10% van de aanneemsom bedraagt.

Als er iemand is die ooit voor een doorvoer door de fundering een meerprijs heeft moeten betalen dan hoor ik dat graag.

liadev
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 nov 2018 16:06

Re: Nederland Isoleert

Ongelezen bericht door liadev »

Na spouwmuur gevuld te hebben bij de buren (via mijn tuin) overal wit vulsel in de tuin, op straat en tussen de beplanting.
Planten omver geduwd, diverse spullen in de tuin verplaatst en niet even terug gezet en een berg cement/steen gruis in de tuin.
Na contact te hebben opgenomen gaven ze aan niks op te ruimen aangezien dit hun manier van werken is.
Maar...als pleister op de wond: 25 euro en zelf schoonmaken.
En bij niet akkoord: 50 euro en een bosje bloemen!
Niks daarvan!! Ruim gewoon je zooi op.
(maar gezien alle slechte recensies, trekken ze zich waarschijnlijk toch hier niks van aan)

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Nederland Isoleert

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Spreek de buren aan.

Anne Charlotte
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 okt 2020 17:35

Re: Nederland Isoleert

Ongelezen bericht door Anne Charlotte »

Wat raar dat ik nu op internet een klaagforum tegenkom over dit bedrijf. Bij ons in Laren is vorige maand alles van onze villa netjes geïsoleerd. Bodem en spouw in 1 dag! Fantastisch!

Wij waren al onder de indruk toen ze bij de buren bezig waren, dat is al meerdere maanden geleden, maar zeg nou zelf; van het grootste isolatiebedrijf van Nederland kan men niet verwachten dat ze de volgende dag al "een gaatje in de planning" hebben. Ze hebben bij ons fantastisch werk geleverd! En ja, er kwam een hoogwerker bij kijken, dat koste onverwachts een beetje extra. Maar wij zijn op het laatste moment zelf verantwoordelijk geweest voor het niet toegankelijk maken van één van de muren van ons huis, door een deel van onze tuin te barricaderen met spullen. Zij hebben deze hoogwerker zelf geregeld zonder onnodige stress voor ons! Wij hebben in tegenstelling tot een hoop zeurpieten, wel de kleine lettertjes gelezen en vonden het fantastisch dat de monteurs onze extreem lange oprit én rotonde voor het huis nog even snel een beetje geveegd hebben, en dat zonder extra kosten!
Persoonlijk raden wij, mijn man en ik, iedereen aan voor dit bedrijf te kiezen vanwege onze geweldige ervaring!

PS: Hoe kan het zijn dat de mensen die negatief over dit bedrijf praten, wel positief over Essent praten? DIT BEDRIJF IS EIGENDOM VAN ESSENT! Te zot voor woorden en echt hilarisch!

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Nederland Isoleert

Ongelezen bericht door berndv »

Anne Charlotte schreef:
19 okt 2020 17:56
Wat raar dat ik nu op internet een klaagforum tegenkom over dit bedrijf.
Fijn dat u een goede ervaring heeft met dit bedrijf. Maar even voor mijn beeldvorming, hoe kwam u zo toevallig op dit forum uit? U had al zaken gedaan met dit bedrijf, was tevreden, de boel is klaar, en dan gaat u achteraf google gebruiken om dit bedrijf op te zoeken? Of hoe moet ik dat precies zien? Het is niet dat ik u niet geloof hoor, maar het komt zo raar over, dat u al klaar bent met een bedrijf en tevreden bent, en ze dan achteraf gaat opzoeken op google.
Anne Charlotte schreef:
19 okt 2020 17:56
PS: Hoe kan het zijn dat de mensen die negatief over dit bedrijf praten, wel positief over Essent praten? DIT BEDRIJF IS EIGENDOM VAN ESSENT! Te zot voor woorden en echt hilarisch!
Waarom? Overigens noemt u het zelf een "klaagforum" en dat klopt natuurlijk deels ook, de meeste topics gaan over problemen met bedrijven, maar ik heb gezocht hier, maar ik kan geen jubeltopic vinden over essent. En dat beide bedrijven in dezelfde holding zitten, zegt toch niets over de bedrijfsvoering?

Overigens moet u nog even een paar topics langs, want dit is niet het enige topic hier:
overig-huis-tuin-f90/nederland-isoleert ... 89715.html
overige-producten-f40/nederland-isoleer ... 90624.html
aannemers-installateurs-en-glazenwasser ... 91450.html
aannemers-installateurs-en-glazenwasser ... 91074.html
viewtopic.php?f=51&p=2511001

En als je toch aan het lezen bent, lees dit ook even als je tijd hebt:
https://wouterhol.nl/ik-kwam-toevallig- ... -site-uit/

Anne Charlotte
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 okt 2020 17:35

Re: Nederland Isoleert

Ongelezen bericht door Anne Charlotte »

Wat leuk dat er iemand op mij reageert! Hartelijk dank voor de belangstelling.

Enigszins kan ik mij voorstellen, dat u een duidelijke uitleg vraagt over hoe ik op dit forum terecht ben gekomen. Ik heb namelijk niet naar dit bedrijf gezocht, maar naar Essent.
Mijn man was namelijk door één van de buren getipt over het aanschaffen van een "warmtepomp". Na wat zoeken en scrollen, rustig door de zoekresultaten bladeren en mezelf hier en daar een beetje ingelezen te hebben, kwam ik deze pagina tegen:
https://www.essent.nl/content/overessen ... eert-over/

Nederland isoleert is dus overgenomen door Essent.
Het bedrijf is als "service partner" onder Essent komen te staan.

Vanwege de goede ervaring én de interesse in het bedrijf ben ik inderdaad verder gaan kijken welke ontwikkelingen er hebben plaatsgevonden. Als Nederland isoleert warmtepompen levert, dan is mijn keuze snel gemaakt. Helaas doen ze momenteel nog steeds enkel aan isoleren.
Na wat verder zoeken ben ik toen de link van Radar tegengekomen. De overige links/websites ben ik niet tegenkomen, ik zocht namelijk niet naar ervaringen (of klachten) van andere klanten, maar naar wat algemenere informatie. Dit forum van Radar sprak mij echter wel aan, vanwege het televisieprogramma en de ervaringen die daarin besproken worden.
Toen ik de ervaringen op dit forum las, kon ik me er niks bij voorstellen. Achteraf gezien is het wel logisch, het is natuurlijk een ontzettend groot bedrijf waar waarschijnlijk meerdere callcentra als "klantenservice" voor functioneren, er zullen ongetwijfeld fouten in de planningen gemaakt worden, reistijd- en werktijdberekeningen, plotselinge defecten in dagelijks gebruikte apparatuur, zo zijn er ongetwijfeld nog wel veel meer mogelijkheden die men zich kan bedenken.
Als er, fictief gezien, van de één miljoen klanten, duizend een klacht hebben, vind ik het persoonlijk nog steeds een hele prestatie om 999.000 tevreden klanten te hebben.....Maar dat is natuurlijk mijn mening en daar bedoel ik niks verkeerds mee naar de mensen die helaas wel een slechte ervaring hebben met dit bedrijf.

Erthanax
Berichten: 9617
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Nederland Isoleert

Ongelezen bericht door Erthanax »

Gunst, ik ga me bijna afvragen of Nederland Isoleert een nieuwe stagiaire heeft op de afdeling marketing en communicatie.

concern
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 nov 2009 11:58

Re: Nederland Isoleert

Ongelezen bericht door concern »

Wat een drama !
2020
26-11 gesprek met de isolatie-expert.
Alles opgemeten en gecontroleerd op bouwvuil in de spouw.
Afspraak gezet op 3-12, duur ca 5 uur.

2-12: 14.30 2 mensen van Nederland Isoleert. Dus 1 dag eerder. Mail daarover, niet door ons ontvangen.
Bellen met klantenservice: t kwam goed, de volgende dag kwamen ze terug.
15 uur begonnen, ca 16.45 was het te donker.
Geen eigen stroom, de stoppen vlogen er hier uit.
Gaten in gevel niet dichtgemaakt, ivm te weinig ladders van onderaf schuine gaten in de gevel geboord. Niets opgeruimd.
Mail gestuurd met foto’s .

3-12 Dezelfde ploeg om het geheel af te maken, gaten in gevel slecht en kleurafwijkend dichtgesmeerd.
Niets opgeruimd, schoongemaakt /aangeveegd.
Tuin lag vol met isolatiemateriaal, ;t leek wel sneeuw.
Voor de 2e keer alle stoppen eruit.
Achtergevel niet geïsoleerd worden omdat er toch bouwvuil zou zijn.
Mail gestuurd met foto’s en filmpjes.

9-12 Metselaar namens Ned.Isoleert : geen bouwvuil in de achtergevel .

14-12 Achtergevel geïsoleerd. Ramp: doorvoerslang knapte en spoot een fberg wit isolatie-materiaal in de gang, trap en achterkamer. Dat moesten wij zelf opruimen want de heren deden niets. Slang gemaakt en de achtergevel afgemaakt. Helaas wederom niets opgeruimd, op ramen en vensterbanken en overal gruis en iso-materiaal.
Mail, incl. foto’s en filmpjes gestuurd.

18-12 3 x email met klachten gestuurd. Antwoord : belofte om de voegen herstellen maar ook om op te ruimen, wij hadden dit graag voor u willen regelen en dit is de snelste optie die wij u konden aanbieden. Ons team komt op 21 december, bij u de voegen herstellen maar ook om op te ruimen en de rommel goed en wel opgeruimd te krijgen.Ik begrijp uw frustratie en hoop dat wij u aanstaande maandag in een fatsoenlijke staat achter kunnen laten.
(alsof we d1e berg iso-materiaal in de gangtrap en kamer van 14 t0t 21-12 hadden moeten laten liggen !! Natuurlijk waren we zelf al uren bezig geweest want dat spul stuift je hele huis door )

21-12 't beloofde team : 1 man die idd bezig geweest is wat voegen te herstellen maar het is nog steeds duidelijk zichtbaar waar de gaten geboord zijn.

31-12 Per mail gevraagd om een onafhankelijke inspectie omdat er veel te weinig iso-materiaal daadwerkelijk in de spouw was gespoten.

2021
6-1 Gevraagd om antwoord. We kregen een Betalingsherinnering ;-)

8-1 Mail gestuurd : waar blijft uw reactie ?

18-1 eindelijk telefonische reactie van Nederland Isoleert! Eindelijk.Onze klacht was terecht…. ii
Er komt een gevel-inspectie van Nederland Isoleert zelf.

3-2 Gevel inspectie. Klacht bleek idd dus volkomen terecht.

9-2 niets meer gehoord, dus zelf gebeld naar Insula Certificatie ten einde klacht te bespreken en advies te vragen.
Advies gevraagd bij Eigen Huis.
Helaas moeten wij Nederland Isoleert juridisch gezien in staat stellen een stappenplan te maken om alles te herstellen.

10-2 Ned.Isoleert belde met de vraag of wij (!) tevreden zijn met de inspectie, maar we hebben helemaal geen inspectie-rapport oid gezien. Hele verhaal weer verteld. Maar helaas…..Ned. Isoleert heeft daarna niets meer laten horen.

12-2 Mail gestuurd met wat wij ervan vinden …..

15-2 antwoord gekregen :
Geachte familie Andrée,
Uw klachtenbrief hebben wij doorgelezen en wij kunnen u het volgende aanbieden om het verhaal tot een einde te brengen. 
1. We willen u een compensatie van €150,- aanbieden voor het geleden ongemak.
2. We willen graag de kans krijgen de voegen op kleur te herstellen en de rommel bij de achtergevel volledig op te ruimen.
3. We willen graag, gebaseerd op de inzichten uit de technische inspectie begin februari, de spouw bijvullen om een sluitende isolatie te bewerkstelligen.
4. We willen graag komende winter terugkomen om een warmtescan te maken om definitief vast te stellen of/dat de isolatie naar behoren functioneert.

18-2 Herinneringsnota gekregen, moet binnen 14 dagen betaald worden anders 495 euro boete

26-2 Helaas nog geen afspraak

5-3 mail van Nederland Isoleert : helaas nog steeds geen afspraak maar wel: Ik ben het met u eens dat u te maken heeft gehad met een pijnlijke opeenstapeling aan zaken.
Daarin hebben wij op de klantenservice zeker steken laten vallen.

11-3 ondanks de beloftes dat de werkzaamheden in de ochtend zouden beginnen en dat er eigen stroomvoorzieningen zouden zijn, kregen we een afspraak om 15.00 uur.
Na 3 x bellen, toch in de ochtend kunnen afspreken.

15-3 bevestigingsmail van Nederland Isoleert: eigen stroomvoorziening wordt meegenomen en ze gaan er vanuit dat alles afkomt en netjes wordt achtergelaten.

15-3 om 9 uur stond er 1 meneer voor de deur, met de vraag waar hij stroom vandaan kon halen…. en welk gedeelte van de gevel het om ging. Hij had 2 uur de tijd en dat bleek volgens zijn inschatting niet voldoende. Dus belde hij de klantenservice en reed vervolgens gewoon weg.

Niets meer van Nederland Isoleert vernomen….

Tja…. gelukkig gaat Essent zich er nu ook mee bemoeien….

Gesloten