LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nederland Isoleert

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
MaVerhagen
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 feb 2018 17:14

Nederland Isoleert

Ongelezen bericht door MaVerhagen »

Heeft iemand ervaring met ‘Nederland Isoleert’?
Ze verspreiden huis aan huis brieven, met naam en adres van woningeigenaar erop, en doen alsof ze een voordelig aanbod doen (collectief) voor de gehele buurt. Ik vermoed echter dat het niet helemaal zo werkt als geschetst wordt. Bovendien voeren ze een afbeelding van Milieucentraal alsof ze daardoor ondersteund worden, maar wat zich vast niet bewust is van deze ‘actie’.
Is dit in de haak? Iemand ervaring?

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Nederland Isoleert

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Reclames maken altijd alles mooier dan ze zijn. Hoe harder ze schreeuwen en als het ongevraagd binnen komt gaat het bij mij maar 1 kant op: de recycling.
Als u wilt gaan (bij)isoleren zijn er manieren zat om zelf naar nette aanbieders te zoeken.

Moneyman
Berichten: 29868
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Nederland Isoleert

Ongelezen bericht door Moneyman »

MaVerhagen schreef:Heeft iemand ervaring met ‘Nederland Isoleert’?
Ze verspreiden huis aan huis brieven, met naam en adres van woningeigenaar erop, en doen alsof ze een voordelig aanbod doen (collectief) voor de gehele buurt. Ik vermoed echter dat het niet helemaal zo werkt als geschetst wordt. Bovendien voeren ze een afbeelding van Milieucentraal alsof ze daardoor ondersteund worden, maar wat zich vast niet bewust is van deze ‘actie’.
Is dit in de haak? Iemand ervaring?
Wat zegt Milieucentraal? Of vaar je blind op je eigen aannames?

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Nederland Isoleert

Ongelezen bericht door sylvesterb »

MaVerhagen schreef:Heeft iemand ervaring met ‘Nederland Isoleert’?
Nee
MaVerhagen schreef: Ze verspreiden huis aan huis brieven, met naam en adres van woningeigenaar erop, en doen alsof ze een voordelig aanbod doen (collectief) voor de gehele buurt. Ik vermoed echter dat het niet helemaal zo werkt als geschetst wordt.
Heeft u ook enig bewijs voor deze aanname?
MaVerhagen schreef: Bovendien voeren ze een afbeelding van Milieucentraal alsof ze daardoor ondersteund worden, maar wat zich vast niet bewust is van deze ‘actie’.
Heeft u ook enig bewijs voor deze aanname?
MaVerhagen schreef: Is dit in de haak? Iemand ervaring?
Het is zeker niet in de haak dat u allemaal aannames verspreid zonder enige onderbouwing. Let wel een bedrijf kan u aanklagen wegens smaad om dit soort berichten zonder enige onderbouwing.

alfatrion
Berichten: 21882
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Nederland Isoleert

Ongelezen bericht door alfatrion »

Hier is geen sprake van smaad.

Lady1234
Berichten: 26910
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Nederland Isoleert

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Als u daar belangstelling voor hebt, of wellicht moeite mee hebt, waarom doet u dan zelf geen onderzoek?

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Nederland Isoleert

Ongelezen bericht door reggie2 »

MaVerhagen schreef: Iemand ervaring?[/quote]

Dit vraagt TS , en wat een antwoorden weer zeg, meteen laster een smaad. TS vraagt of iemand er ervaring mee heeft!

Lady1234
Berichten: 26910
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Nederland Isoleert

Ongelezen bericht door Lady1234 »

reggie2 schreef:
MaVerhagen schreef: Iemand ervaring?[/quote]

Dit vraagt TS , en wat een antwoorden weer zeg, meteen laster een smaad. TS vraagt of iemand er ervaring mee heeft!
De rest van het topic niet gelezen?

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: Nederland Isoleert

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

Jazeker, ik heb vorig jaar de bodem van de kruipruimte laten isoleren door dit bedrijf. Prima bedrijf, niks mis mee.

Jefdus
Berichten: 927
Lid geworden op: 08 sep 2011 12:00

Re: Nederland Isoleert

Ongelezen bericht door Jefdus »

Hier ook ervaring met hun spouwmuurisolatie. Allemaal prima gegaan. Bij verschillende bedrijven offerte opgevraagd en ze boden een goede prijs. Nederland Isoleert werkt inderdaad ook samen met Milieu Centraal. Klopt dus allemaal

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: Nederland Isoleert

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

Behalve de samenwerking met Milieu Centraal werkte dit bedrijf ook samen met Natuur & Milieu, Greenchoice en de ASN Bank de in het kader van de Warme Huizendagen in 2017.

Net als anderen hier snap ik de argwaan niet en sowieso niet de suggestie dat dit bedrijf ten onrechte het logo van Milieu Centraal zou voeren. Zoiets is toch zeer eenvoudig even te checken als u dat nodig mocht vinden.

JohanAfrt
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 apr 2018 09:02

Re: Nederland Isoleert

Ongelezen bericht door JohanAfrt »

Wij hebben hele slechte ervaringen met Nederland isoleert. Het werk zou in 1 dag uitgevoerd worden. Toen wij ’s middags een brief gingen posten, bleken de medewerkers vertrokken zonder te hebben gevoegd of opgeruimd. Ze lieten een enorme rommel achter. Overal lagen grote hopen isolatiemateriaal. Diezelfde avond kwam een collega langs om te kijken of het werk gedaan was. Deze vond ook dat het werk schandalig was achtergelaten en heeft daar foto’s van gemaakt . Doordat het hard waaide had het materiaal zich de volgende dag over ons hele perceel maar ook dat van de buren verspreid. We hadden dus glaswol in het gras, borders, oprit, op het platte dak, in de goten etc. Het was ondoenlijk voor ons om dat snel op te ruimen.
Verder was het werk niet conform de technische afspraken uitgevoerd. Spouwmuurscheiders waren niet en spouwventilatiegaten met rooster waren gedeeltelijk aangebracht. Daar zijn ze na onze klachten wel voor teruggekomen. Er zijn vervolgens spouwventilatiegaten op straatniveau aangebracht met als gevolg dat regenwater daarlangs de spouw in kan lopen.
We hebben direct geklaagd en in gebreke gesteld vanwege het vele materiaal dat overal lag. We hebben Nederland Isoleert direct verzocht snel te komen opruimen om verdere verspreiding te voorkomen maar geen inhoudelijke reactie. Wel het verzoek de foto’s te sturen en vervolgens bedankjes van diverse klachtenfunctionarissen of customer care service medewerkers voor de “feedback die zij intern zouden oppakken”. We zijn vervolgens 2 weekenden bezig geweest om onze tuin en oprit schoon te krijgen en hebben daar ook een bouwstofzuiger voor gehuurd. Al die weken heeft Nederland Isoleert geen gevolg gegeven aan ons verzoek te komen schoonmaken. Hoewel we direct hebben aangegeven dat we kosten moeten gaan maken voor het schoonmaken, is daarop gereageerd. We hebben uiteindelijk een redelijk bedrag ingehouden voor deze kosten en toegelicht waarom dat gebeurde, maar het enige wat Nederland Isoleert doet is aanmaningen sturen. Een financiële vergoeding voor slecht werk bieden ze nooit. Maar waarom dan niet netjes doen wat je belooft?
Nederland Isoleert garandeert: We laten de plek achter zoals we deze hebben aangetroffen, zonder overlast en rommel. Deze garantie komen ze totaal niet na. Daarnaast hebben we ook problemen met de wijze waarop het werk technisch is uitgevoerd.
Wat hun klantenservice inhoudt is ons niet duidelijk geworden.

atlas1302

Re: Nederland Isoleert

Ongelezen bericht door atlas1302 »

Lady1234 schreef:Als u daar belangstelling voor hebt, of wellicht moeite mee hebt, waarom doet u dan zelf geen onderzoek?
Waarom geeft u gewoon geen antwoord op zijn/haar vraag, het is een discussie forum weet u nog wel! Onderzoeken laten we wel aan u over.

Lady1234
Berichten: 26910
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Nederland Isoleert

Ongelezen bericht door Lady1234 »

atlas1302 schreef:
Lady1234 schreef:Als u daar belangstelling voor hebt, of wellicht moeite mee hebt, waarom doet u dan zelf geen onderzoek?
Waarom geeft u gewoon geen antwoord op zijn/haar vraag, het is een discussie forum weet u nog wel! Onderzoeken laten we wel aan u over.
Na twee maanden? :lol:

JohanAfrt
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 apr 2018 09:02

Re: Nederland Isoleert

Ongelezen bericht door JohanAfrt »

Mijn tip; doe nooit zaken met dit bedrijf. Wij hebben ons huis laten isoleren. Toen ze op vrijdagmiddag klaar waren zijn de werkmannen vertrokken terwijl het hele huis nog een gatenkaas was. De opzichter die lansgkwam om te checken hoe het er voor stond schrok zich kapot. Ook waren een aantal ontluchtingsroosters niet aangebracht. Daarnaast lag ons hele terras en tuin vol met troep. Gelukkig heeft de opzichter op zaterdag de gaten weer gedicht. Maar de troep bleef liggen. Ondanks herhaalde mails, direct op zaterdag en zondag gestuurd, geen reactie van NL Isoleert. het volgende week zelf een hele dag bezig geweest met opruimen, inclusief huur van een bouwzuiger die hiervoor nodig was. Maanden later nog geen (financiele) oplossing door NL isoleert voor de extra tijd en kosten die we hebben moeten maken. Check ook vooral reacties op Trustpilot. Hun afdeling 'tevredenheid' hanteert bij elke klacht standaard antwoorden in de trant van 'wat vervelend, 'fijn dat u reageert' 'hiermee kunnen we onze dienstverlening verbeteren'. Ze hebben een ronkende marketingmachine, maar meer niet.

Bront
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jul 2018 11:18

Re: Nederland Isoleert

Ongelezen bericht door Bront »

Ik zou niet met Nederland Isoleert in zee gaan. Bij ons is de klachtenafhandeling zo naar geweest. En dat zie je ook bij andere reviews. Kijk niet naar de reviews op hun eigen site. Het wordt een lang verhaal als ik vertel wat er allemaal gebeurd is. Maar het komt erop neer dat er bij de inspectie niet geod is gekeken en na isolatie ons huis niet geschikt bleek. Daarna negeerden ze klachten en schoven ze op ons af. En dat houden ze heel lang vol. Zij willen gewoon geld. Ongeacht de wens van de klant. En ik vermoed dat de behandeling van hun personeel ook niet oké is. De onderbetaalde installateurs waren wel aardig. Het kantoorpersoneel (heb er minstens 10 aan de lijn gehad) worden geïnstrueerd botte boodschappen vriendelijk te brengen.

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: Nederland Isoleert

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

Bront schreef:Ik zou niet met Nederland Isoleert in zee gaan. Bij ons is de klachtenafhandeling zo naar geweest. En dat zie je ook bij andere reviews. Kijk niet naar de reviews op hun eigen site. Het wordt een lang verhaal als ik vertel wat er allemaal gebeurd is. Maar het komt erop neer dat er bij de inspectie niet geod is gekeken en na isolatie ons huis niet geschikt bleek. Daarna negeerden ze klachten en schoven ze op ons af. En dat houden ze heel lang vol. Zij willen gewoon geld. Ongeacht de wens van de klant. En ik vermoed dat de behandeling van hun personeel ook niet oké is. De onderbetaalde installateurs waren wel aardig. Het kantoorpersoneel (heb er minstens 10 aan de lijn gehad) worden geïnstrueerd botte boodschappen vriendelijk te brengen.
Het kan natuurlijk best zijn dat u klachten heeft over dit bedrijf. Maar dan is het niet meer dan fair naar dit bedrijf toe om het hoe en wat van die klachten uit de doeken te doen.
U 'vermoed dat de behandeling van hun personeel ook niet oké is' en dat er sprake is van 'De onderbetaalde installateurs...' en dat het 'kantoorpersoneel worden geïnstrueerd botte boodschappen vriendelijk te brengen'.
Dat zijn een hele hoop speculaties en insinuaties.
Als u hier uw klacht onder de aandacht wilt brengen zou u beter met zakelijke informatie kunnen komen.

proton
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 sep 2018 20:43

Re: Nederland Isoleert

Ongelezen bericht door proton »

Zeker weten ! niet aan beginnen ! nederland isoleert ....NIET ! 2000 euro betaald voor een halve bodemisolatie; 4 x teruggekomen, nooit gerepareerd; ze werken alleen met ongemotiveerd ingehuurd personeel en liegen en ontkennen.. Niet aan beginnen ... wordt rechtszaak.

Benny54
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 sep 2018 09:41

Re: Nederland Isoleert

Ongelezen bericht door Benny54 »

Vandaag ook geadresseerde post ontvangen van deze club. Ik heb geprobeerd te bellen met de vraag hoe mijn adresgegevens in hun database terecht komen en of ze deze gegevens a.s.a.p. willen verwijderen maar helaas... er wordt niet opgenomen.

Vervolgens contact gehad met Milieu Centraal. De mevrouw die ik daar sprak, gaf aan dat Milieu Centraal niet met deze club gelieerd is. Deze indruk wordt echter wel gewekt door het logo van Milieu Centraal in de brief te gebruiken. Kopie van de brief is naar Milieu Centraal onderweg.

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: Nederland Isoleert

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

Benny54 schreef:
24 sep 2018 09:47
Vandaag ook geadresseerde post ontvangen van deze club. Ik heb geprobeerd te bellen met de vraag hoe mijn adresgegevens in hun database terecht komen en of ze deze gegevens a.s.a.p. willen verwijderen maar helaas... er wordt niet opgenomen.

Vervolgens contact gehad met Milieu Centraal. De mevrouw die ik daar sprak, gaf aan dat Milieu Centraal niet met deze club gelieerd is. Deze indruk wordt echter wel gewekt door het logo van Milieu Centraal in de brief te gebruiken. Kopie van de brief is naar Milieu Centraal onderweg.
Dat informatie kan niet kloppen. Op de site van Milieu Centraal https://www.milieucentraal.nl/over-mili ... /partners/ staat Nederland Isoleert genoemd als partner waar men mee samenwerkt.
En als je via de website van Milieu Centraal een isolatiebedrijf zoekt dan kom je via hun link https://wij-isoleren.nl/ bij een lijst van bedrijven waar Nederland Isoleert ook tussen staat.
Over die ongevraagde reclame zou ik gewoon even nog een tweede keer bellen of een mailtje sturen.

Gesloten