LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nederlandse Energie Maatschappij

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Madkalinca
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 apr 2007 21:41

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door Madkalinca »

Deze mail net naar ze verzonden zegt genoeg lijkt me!Wat een belazerij'

Hallo,
ik ben gisteren 05-04-2007 gebeld door een van uw medewerkerkers, hij vertelde dat hij namens Essent belde en voor 3 jaar mijn energie prijzen kon bevriezen, nou dat klonk interessant, ik had ook nog andere vragen aan hem over Essent zaken en deze probeerde hij zo goed hij kon te beantwoorden en verwees me ook naar de essent klantenservice omdat hij niet al mijn gegevens kon inzien.Nu kreeg ik vandaag bevestiging aanmelding en jullie zijn helemaal niet van Essent.Ook is er geen klantnummer te vinden in het hele dossier dus kan ik deze ook niet doorgeven, ik verwacht dan ook dat alles teruggedraaid wordt en dat ik hier een schriftelijke bevestiging van krijg, ik voel me echt belazerd door deze medewerker omdat hij zich gewoon voordeed als een essent mederwerker!

't Hart

Verkoopkwaliteit
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 apr 2007 08:10

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door Verkoopkwaliteit »

Geplaatst op 24 Feb 2007 19:04 door The Voice


--------------------------------------------------------------------------------

Wij zijn ook benaderd. De schofterige manier waarop je te woord wordt gestaan en de misleidende taal die men gebruikt zijn werkelijk het toppunt. Diegene deed zich op slinkse wijze voor als iemand van Essent door deze maatschappij een aantal keer te noemen.

Mijn vrouw stelde uitdrukkelijk vragen over levering en kosten, maar er werd gewoon overheen gepraat. Er zou een pakket worden gestuurd, maar nu staat daarin dat we zijn aangemeld.
Belachelijke hieraan is dat je wel telefonisch een overeenkomst kunt aangaan, maar dat opzeggen weer schriftelijk moet. Kortom weer een hoop moeite doen om van iets af te komen wat je helemaal niet nodig hebt. Want ja, je kunt een brief sturen naar dat postbus nummer wat ze aangeven, maar wie geeft jou de garantie dat die brief ook daadwerkelijk aankomt. Zij kunnen altijd zeggen dat ze niets hebben ontvangen en dan zit je als consument weer met zo'n k*-contract opgescheept. Dus aangetekend sturen, kosten maken.

De eerstvolgende die ik aan de lijn krijg om me iets telefonisch te verkopen, die geef ik gewoon aan NIET geïnsteresseerd te zijn, ik hoef geen informatie en als ze een bandje hebben meelopen, geef ik gewoon overal een ontkennend antwoord op. Want het zal me niets verbazen dat zulke bandjes ook gewoon gemanipuleerd worden en jou 'ja' op de vraag of je goedkoper energie wil hebben wordt geknipt en geplakt achter de vraag of je akkoord gaat met de levering via NEM.

Ik ben destijds ook in zee gegaan met mijn huidige energieleverancier. Deze stuurden eerst een infobrief met folder en belden dan na een aantal dagen, vertelden nog iets over hun maatschappij en vroegen dan of ik wilde overstappen. Als ik dat wilde moest ik - nadat ze een bandje hadden gestart - een aantal vragen met 'ja' beantwoorden. Deze vragen waren mij volkomen duidelijk. Er werd ook duidelijk gezegd dat er een bandje zou meelopen vanaf dat moment. Een goed voorbeeld dus van hoe zoiets wel goed kan gaan.
Geachte heer/mevrouw,
Ik heb uw klacht gelezen. Ik reageer als manager verkoopkwaliteit even namens de Nederlandse Energie Maatschappij omdat uw klacht absoluut serieus wordt genomen. Als bedrijf trainen en coachen wij de door ons ingehuurde callcenters constant op het netjes noemen van ONZE naam en wij controleren zelf alle (100%) van de geluidsopnames. Wij hanteren voor onze werving de Wet Koop op Afstand: als u binnen 7 werkdagen annuleert, krijgt u daarvan van ons een schriftelijke bevestiging.
Helaas gebeurt het incidenteel dat een bepaalde verkoopagent een dermate ‘sluw’ verhaal vertelt dat deze door de controle komt. Ik neem in ieder geval aan dat u inmiddels van onze organisatie een bevestiging heeft gehad van uw annulering.
Wij willen echter altijd graag actie ondernemen op deze klacht om die in de toekomst te voorkomen. Ik zou u daarom willen vragen om naar e-mailadres [email protected] uw contactgegevens te sturen, zodat wij kunnen achterhalen welke verkooporganisatie en welke agent dit verhaal heeft opgehangen om daar maatregelen op te nemen. Wij zullen uw gegevens discreet behandelen en aan u terugkoppelen welke acties we hebben ondernomen. Onze excuses voor het ongemak en alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet, namens de Nederlandse Energie Maatschappij,
Maarten Colijn
Manager Verkoopkwaliteit

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door Ron58 »

De eerstvolgende die ik aan de lijn krijg om me iets telefonisch te verkopen, die geef ik gewoon aan NIET geïnsteresseerd te zijn,
Dat doe ik al jaren, als je iemand aan de lijn krijgt met een afgeschermd nummer die vervolgens vraagt: "spreek ik met de heer .........." dan weet je al hoe laat het is. Vanaf dat moment is het: "geen interesse"

Aanmelden bij infofilter werkt ook heel goed.

LB
Berichten: 4
Lid geworden op: 31 dec 2005 16:39

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door LB »

Ik ben nu een half uurtje geleden ook de de NEM gebeld. Ze gebruiken nu ook al de gegevens van Eneco. Je krijgt eerst zo'n standaardverhaal over goedkopere stroom, maar WEL via de leidingen van Eneco. Met hoge kortingen. Er werden zelfs de tarieven genoemd die ik nu zou betalen en als ik accoord ging dan ging betalen. Ik zou een info pakket toegestuurd krijgen en als ik het er niet mee eens was binnen 7 dagen terug moeten sturen. Gelukkig kijk ik wekelijks naar Radar (en andere consumenten programma's) en dit verhaaltje kwam mij dus heel bekend voor. Ik vroeg dus van welke leverancier hij was, omdat ik nog nooit van de NEM had gehoord als leverancier. Het zou allemaal goed zijn,alles ging via Eneco. Ik zei dat ik het niet vertrouwde, omdat dit soort acties al vaker bij Radar te sprake is geweest. Nogmaals probeerde hij me te overtuigen door weer Eneco te noemen. Ik vertrouwde het nog niet en toen werd hij bot. Hij kon er niets mee dat ik het niet vertouwde en halverwege mijn vraag waarom Eneco mij geen korting aanbied , hing hij gewoon op. Dit bevestigde dus mijn idee dat het dus een miskoop zou zijn geweest. Direct familie gewaarschuwd en dit stukje geschreven. Eneco klanten zitten nu dus ook in het belbestand van NEM.

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door Ron58 »

Eneco klanten zitten nu dus ook in het belbestand van NEM.
Volgens mij is er ergens een centrale registratie bij welk energiebedrijf en/of netwerkbeheerder men is aangesloten. Deze info is voor de energiebedrijven toegankelijk. Hier zal de NEM dit dus waarschijnlijk vandaan hebben

boskabouter
Berichten: 31
Lid geworden op: 02 mei 2007 10:36

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door boskabouter »

Heb ook een probleem met de N E M.
Ook ik ben benaderd door hun. Heb eerst alles op een rijtje gezet (dacht ik) en het levert een besparing op van toch gauw een paar honderd euro (groot verbruik kantoor) op jaarbasis. Dus doen.
De switch wordt gemaakt alleen schrijft NUON, de vorige leverancier, dat ik contractbreuk pleeg en dus er komt een boete.
Het blijkt hieruit dat de N E M géén rekening houdt met een opzegtermijn en gewoon onmiddellijk switcht met alle gevolgen van dien.
Daar wil ik jullie voor waarschuwen. Het kan interessant zijn om met ze in zee te gaan maar let op voor je opzegtermijn. Dit grapje kan zo weer € 100 euro kosten. Maar goed levert op jaarbasis wel honderden euro's op.
Ik heb ze nog gebeld maar zij doen er niets aan.
Dan maar geschreven. Ik wacht nog op antwoord.

Paul

Verkoopkwaliteit
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 apr 2007 08:10

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door Verkoopkwaliteit »

Heb ook een probleem met de N E M.
Ook ik ben benaderd door hun. Heb eerst alles op een rijtje gezet (dacht ik) en het levert een besparing op van toch gauw een paar honderd euro (groot verbruik kantoor) op jaarbasis. Dus doen.
De switch wordt gemaakt alleen schrijft NUON, de vorige leverancier, dat ik contractbreuk pleeg en dus er komt een boete.
Het blijkt hieruit dat de N E M géén rekening houdt met een opzegtermijn en gewoon onmiddellijk switcht met alle gevolgen van dien.
Daar wil ik jullie voor waarschuwen. Het kan interessant zijn om met ze in zee te gaan maar let op voor je opzegtermijn. Dit grapje kan zo weer € 100 euro kosten. Maar goed levert op jaarbasis wel honderden euro's op.
Ik heb ze nog gebeld maar zij doen er niets aan.
Dan maar geschreven. Ik wacht nog op antwoord.
Geachte heer,

wij spannen ons graag in om ervoor te zorgen dat u geen twee contracten heeft Overigens constateren wij vaak dat oude leveranciers onterecht een opzegvergoeding opleggen. We zien uw reactie graag tegemoet via [email protected]

Thirza Verhagen
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mei 2007 16:51

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door Thirza Verhagen »

Hoi,

ook ik ben erin gestonken: overgestapt van de NUON naar de NEM! I.e.i. leek het erop dat mijn maandnota stukken lager uitviel...tot ik van de NUON bericht kreeg dat ik hen maandelijks nog steeds €36 moet betalen ivm leverings/transportkosten. Dus i.p.v. een goedkopere energierekening, moet ik nu zowel aan de NEM als aan de NUON betalen! Echt absurd. Een klacht ingediend bij de NEM maar daar werd ik door een of andere onnozele mevrouw te woord gestaan die op geen enkele vraag een logisch antwoord kon geven. Ik wil terug naar de NUON maar NEM zegt dat ik dan een fiks boete moet betalen.
Ik heb nu een brief naar de directie gestuurd en heb ook al een brief voor de geschillencommissie klaarliggen. Wat een stelletje fraudeurs bij elkaar daar bij de NEM.

Heeft iemand ervaring met bovenstaand verhaal en is daar iets positiefs uitgekomen?

Verkoopkwaliteit
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 apr 2007 08:10

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door Verkoopkwaliteit »


Hoi,

ook ik ben erin gestonken: overgestapt van de NUON naar de NEM! I.e.i. leek het erop dat mijn maandnota stukken lager uitviel...tot ik van de NUON bericht kreeg dat ik hen maandelijks nog steeds €36 moet betalen ivm leverings/transportkosten. Dus i.p.v. een goedkopere energierekening, moet ik nu zowel aan de NEM als aan de NUON betalen! Echt absurd. Een klacht ingediend bij de NEM maar daar werd ik door een of andere onnozele mevrouw te woord gestaan die op geen enkele vraag een logisch antwoord kon geven. Ik wil terug naar de NUON maar NEM zegt dat ik dan een fiks boete moet betalen.
Ik heb nu een brief naar de directie gestuurd en heb ook al een brief voor de geschillencommissie klaarliggen. Wat een stelletje fraudeurs bij elkaar daar bij de NEM.

Heeft iemand ervaring met bovenstaand verhaal en is daar iets positiefs uitgekomen?
Beste Thirza,

Vervelend dat je dit is overkomen. Het door jou beschreven probleem wordt veroorzaakt door een onjuiste afhandeling van Nuon van de overstap. Het is hun verantwoordelijkheid om te switch goed af te handelen. Ik zou hen hier direct op aanspreken. Laat even weten hoe het afgelopen is via [email protected]. Dit heeft niets van doen met onjuiste informatie van onze kant. We hopen dat eea zo snel mogelijk voor je opgelost wordt.

Met vriendelijke groet,

De Nederlandse Energie Maatschappij

coramora
Berichten: 34
Lid geworden op: 09 mei 2007 14:02

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door coramora »

Sorry hoor Verkoopkwaliteit maar is het niet zo dat jullie als leverancier de nieuwe klanten op een goede manier moeten informeren. Valt dat ook niet onder kwaliteit!!

Jullie weten of een nieuwe klant alleen de kosten voor de levering betaalt of dat jullie ook de kosten voor het netwerk bij jullie klanten in rekening brengen.

Deze klant betaalt duidelijk de kosten voor het netwerk nog aan Nuon. En is daardoor duurder uit dan jullie haar hebben voorgeschoteld.

Er lijkt mij hier dus geen sprake van een onjuiste afhandeling van de kant van Nuon maar een gebrek aan informatie van NEM. Stuur je klant alsjeblieft niet met een kluitje in het riet zeg! De verkoopkwaliteit is in ieder geval ver te zoeken!

@Thirza. Als deze informatie niet in het contract van NEM staat, lijkt het me duidelijk dat ze je gebrekkige informatie hebben gegeven en dat is wat mij betreft reden tot ontbinding van het contract!

groet,
Cora

potato
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 mei 2007 00:11

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door potato »

Mijn moeder is 79 en woont nog zelfstandig ze werd gebeld door de Nederlandse energiemaatschappij maar zei; mijn kinderen doen mijn administratie dus ik verander niet.Ze kreeg als antwoord dat er dan wel schriftelijk offerte zou worden gemaakt dan konden de kinderen het ook zien U begrijpt het al het was een contract waarop binnen 7 dagen aangetekend gereageerd moest worden anders zat ze er aan vast schande!!

Terry Wigerink
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 mei 2007 15:46

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door Terry Wigerink »

:evil: Ook ik ben gebeld vlak voor mijn vakantie. Afgesproken was dat de termijn om te reageren 7 dagen zou zijn vanaf de 21e. Op 24 april ontving ik al bericht dat de overgang 'succesvol' was uitgevoerd. Vorige week werd ook ik geconfronteerd met een boete van de Nuon.
Zeer ergerlijk. Ik ga de ontvangen voorwaarden van de NEM dan ook maar eens goed lezen en even bekijken wat er met mijn maandelijkse rekening gebeurt. Als dat niet bevalt probeer ik er zo snel mogelijk weer vanaf te komen.
Eigenlijk is het te zot dat ik er zo ingetuind ben, te meer ook omdat er geen informatie op papier wordt verstrekt en ik telefonisch akkoord moest gaan.

Kyle
Berichten: 134
Lid geworden op: 09 apr 2007 18:21

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door Kyle »

mensen, laat je niet beetnemen met dat inkoopprijs verhaal
NEM hanteert dubbele kosten voor het vastrecht, zowel voor elektra als gas.
dus uiteindelijk ben je duurder uit.

Maarten1234
Berichten: 1201
Lid geworden op: 07 sep 2006 04:52

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door Maarten1234 »

Elders in dit topic werd in een ontvangen brief van NEM vermeldt dat NEM de Wet Koop op Afstand hanteren. Ik heb deze wet proberen te zoeken op: www.wetten.nl en deze wetgeving kon niet worden gevonden. WWW.WETTEN.NL is een site van de overheid. Waarom is deze op deze site niet bekent..... Of bestaat deze wet gewoon niet.

Dat je 7 dagen de tijd hebt klopt inderdaad. Die 7 dagen gaan in vanaf het moment dat er "toezegging" is gedaan.

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door Ron58 »

Dat je 7 dagen de tijd hebt klopt inderdaad. Die 7 dagen gaan in vanaf het moment dat er "toezegging" is gedaan.
Ze gaan dus niet in vanaf het moment dat je het contract in de bus krijgt, je doet het blijkbaar al fout als je wacht op een contract met een vervroegde datum waardoor je tijd ineens voorbij is voor jezelf in de gaten had dat hij al begonnen was.

Maarten1234
Berichten: 1201
Lid geworden op: 07 sep 2006 04:52

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door Maarten1234 »

Koop op afstand houdt in feite in dat je een produkt aanschaft. Op het moment van toezegging of kopen bijvoorbeeld via E-Bay, heb je 7 dagen de tijd om te annuleren. Die 7 dagen gaan inderdaad in zodra jij: "JA" hebt gezegd. Vanaf dan heb je 7 dagen de tijd. Let op DAGEN en geen werkdagen.

Zodra zij een andere datum erboven zetten dan is dat fraude. Een hoop mensen sturen hun produkt altijd terug met aantekening, maar vergeten dat je dit het beste direct kan doen met ONTVANGSTBEVESTIGING.

Op het moment dat je ja zegt gaat de tijd in. 2 dagen later heb jij een pakketje binnen. Dat betekent dat je reeds 2 dagen de tijd hebt gehad om er op terug te komen. Vervolgens houd je deze 1 dag vast en stuur je de 4e dag de boel of een aangetekende brief terug. Maximaal dag 5 komt deze binnen. Dus wanneer je maandag (dag 1) bent gebeld dan is het boeltje zaterdag (na 5 dagen) daar weer binnen. Zaterdag en zondag wordt er niet gewerkt en maandag daarop is het dag 8. Koop is gesloten!!!

Nog cruwer is dat er in dew wet niet wordt gesproken over UREN. Met andere woorden als jij 's avonds gebeld wordt om 19.00 uur dan is dat meteen dag 1. Dag 2 wordt de boel opgestuurd en dag 3 heb jij alles binnnen. Dag 4 houd jij de boel vast. Dag 5 stuur jij alles terug. Dag 6 is het pakketje weer retour en wordt net als dag 7 niet verwerkt, want een werkweek is 5 dagen en dag 8 verwerken zij de boel. Zij zullen die dag 6 misschien wel werken, maar dan is de boel nog niet verwerkt. Daarom is het makkelijk een ontvangstbevestiging te krijgen. Deze geeft dan aan dat het pakketje binnen 7 dagen aanwezig was. Hiermee heb je een harder bewijs. Helemaal hard wordt wanneer jij zaterdag benadert wordt. Zaterdag is dag 1, zondag (wordt niet gewerkt) dag 2, Dag 3 maandag wordt het pakketje verzonden, Dag 4 heb jij hem binnen, Dag 5, woensdag, stuur jij hem nog niet terug, want je moet alles NALEZEN(!!!) waar je natuurlijk nog geen tijd voor hebt gehad ivm je werk enzo, donderdag, dag 6, stuur jij een brief retour waarin je vermeldt dat je alsnog van de koop afziet (Dit moet je wel weer VOOR 18.00 uur gedaan hebben, want anders is de brievenbus al geleegd). Vrijdag is de brief met geluk binnen, maar nog niet verwerkt en met een beetje geluk, ben je net op tijd. Is de brievenbus geleegd en je post hem dus na 18.00 uur dan komt de brief dag 7 of dag 8 binnen en het termijn is om.

Daarom direct terugsturen op het moment van ontvangst en middels aantekening met ontvangstbevestiging. Vertrouw een bedrijf niet, want zonder zo'n bewijs trappen zij jou de grond in en kunnen zij makkelijker liegen. Spijker de boel voor jezelf dicht. Helaas heb je ook nog malafide bedrijven erbij die er een andere (lees eerdere) datum boven de brief zetten waardoor je nog minder kans hebt. Gelukkig is dit niet veelvoorkomend. Om dat op te vangen moet je direct reageren. Helaas zit de fout nog altijd voor 3/4 bij de mens zelf met dit soort koop, omdat zij geen rekening houden met 7 DAGEN ingaand op het moment van aankoop. Tevens koop op afstand is zowiezo ook link, want jij moet bewijzen en niet zij.

Het is een zeer sluwe manier van werken, maar helaas legaal of niet te bewijzen.

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

RoosW
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 jun 2007 23:05

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door RoosW »

Ik vind het heel raar dat de Nederlandse wet toestaat dat je via een telefonisch bericht een contract kunt afsluiten.

Ook mijn schoonouders zijn namelijk de dupe geworden van NEM. Gelukkig zijn we nog vrij optijd om het af te melden, want ze had net vandaag de brief binnen gekregen. Morgen gaat er aangetekend een antwoord terug, dat ze niet accoord gaat met de overeenkomt. Ik kende al verhalen uit de omgeving over dit bedrijf, dus wist dat het niet pluis was!!

Na alle verhalen te hebben gelezen ben ik een beetje bang geworden dat ze straks alsnog een oor aangenaaid worden, ondanks dat ze aangetekend een onaccoord heeft verstuurd. Op hoop van zege dat het allemaal goed gaat.

Ook hoop ik dat alle consumenten programma's en media hier eens flink wat licht op gaan schijnen om mensen te laten inzien wat er nou gebeurd. Te veel mensen tasten in het duister en vooral ouderen worden te snel overrompeld door dit.

Ik ken de wereld van telefonische en deur-aan-deur verkoop redelijk goed. Je zult nooit een 100% eerlijk persoon treffen, want die verkoopt namelijk niks of te weinig volgens de gestelde eisen die ze hebben. Ik heb overal een blauwe maandag in gezeten en het was voor mij toen snel bekeken, ik houd namelijk niet zo van oplichten!! En kom niet aan met ik vertel altijd de waarheid, want waarschijnlijk vertel je dan maar een halve!! En die halve waarheid is altijd de mooie bloem kant, maar de rotte bladeren onderaan zal je niet vertellen.

Ik ben blij dat ik even mijn verhaal kon vertellen en hoop dat ik binnenkort goed nieuws heb over het afzeggen van de NEM voor mijn schoonouders.

Met vriendelijke groet :)

m.c.heesen
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 mar 2007 15:40

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door m.c.heesen »

Ik ben er ook ingestonken bij de NEM,maar nu is het volgende aan de gang,ze hebben zonder mij er van op de hoogte te stellen mijn maandbedrag 3 keer verdubbeld,gisteren werd ik gebeld door iemand van de NEM ik moest het bedrag zo spoedig mogelijk betalen anders wordt het overgenomen door een incassobedrijf,wie heeft er tips om hier iets aan te doen

Kyle
Berichten: 134
Lid geworden op: 09 apr 2007 18:21

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door Kyle »

ZOLANG JE CONTRACT NIET IS AANGEMELD BIJ DE Kamer van Koophandel Rotterdam is het contract NIET rechtsgeldig, dus dan kan je ook na de 8 dagen nog beeindigen. even met Kvk R'dam bellen, vragen om mailtje ter bevestiging dat je contract niet is aangemeld daar en dus ook nooit boetes betalen wegens zogenaamde contractbreuk. Als je het voor laat komen win je altyd.

RoosW
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 jun 2007 23:05

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door RoosW »

Gelukkig is bij mijn schoonouders alles goed afgelopen. Zoals ik al vermelde hebben ze aangetekend een briefje terug gestuurd dat ze toch niet wensen om in zee te gaan met de NEM. Een paar dagen later lag er een brief op de mat dat ze het jammer vinden dat ze er vanaf zien en altijd in de toekomst nog welkom zijn.

Ben blij dat alles goed is gegaan, maakte me wel zorgen na al die verhalen hier op het forum. Ik hoop dat toekomstige gedupeerde van de NEM er ook snel en gemakkelijk van af zullen komen.

Met vriendelijke groet!

Gesloten