Nederlandse Energie Maatschappij

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
jeffreydebrabander

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door jeffreydebrabander » 30 sep 2015 12:44

hallo mensen,

ik ben via het energiecollectief bij de nle terechtgekomen vanwege de crisis door de crisis dacht ik zo beter af te zijn. echter werd mij DOOR HUN het contract verbroken bij een achterstand van 1 maand. Men gaf MIJ toen een boete van 200 euro voor het verbreken van het contract. dus ik kreeg een rekening van 270, 70 euro achterstand en 200 euro boete. je snapt dat toen bij mij de crisis alleen maar erger werd. ik snap niet dat dit zomaar kan in nederland. via de consumentenbond mensen binnenlokken met een smalle beurs en dan zo je winst maken. ze hadden nooit 200 euro winst kunnen maken op de verkoop van energie bij mij ik gebruik namelijk heel weinig en ik ben bang dat dat ook meegewogen heeft in hun beslissing om mijn contract te verbreken.

nvrij

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door nvrij » 22 jun 2017 18:20

Wij zijn belazerd door deze maatschappij,. Zij laten je een bandje inspreken met het het juridische deel en wat vooraf is besproken laten ze weg. Bij het opnemen van het bandje worden de prijzen uitgesplitst genoemd en deze zijn anders dan afgesproken in het gesprek voorafgaand. Zij spiegelen je iets voor wat niet klopt. en je betaald achteraf de rekening. Nooit maar dan ook nooit in zee gaan met deze maatschappij ....

Gesloten