LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nederlandse Energie Maatschappij

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
jerwarm
Berichten: 620
Lid geworden op: 03 jun 2014 19:26

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door jerwarm »

ik weet dat het de verkeerde thread is;


maar ooit zoiets gehad met EnergieDirect die aan mijn deur stonden met 2 man, [colportage]
ik zat toen net ff niet lekker in mijn vel en ze hadden me uiteindelijk te pakken voor een contract...

dag daarna voelde het helemaal niet goed en ben ik meteen op internet gaan zoeken over deze club,
en heb meteen na aanleiding van deze onderandere resultaten die er niet om logen het contract weer ge-terminated.
*rekeningen die van geen kant klopten, rare bedragen afschrijven, etc etc, heel het internet staat er vol mee, na annuleren toch nog klant zijn ineens doordat ze zogenaamd geen opzegging/annulering contract binnen hebben gehad via mail/post enz..... en ga zo maar door...*


ik heb dat gedaan dmv;
  • bellen
    mailen
    aangetekende brief
    Energieaanbieder Eneco gebeld en gezegd dat ze onder geen beding mij als klant mochten switschen
ze werkten gelukkig heel goed mee, :wink:


nooit meer een aanbieding van EnergieDirect gehad, contract was in 1 dag geannuleerd. :wink:

Omarijeo
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 feb 2015 18:25

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door Omarijeo »

Hallo,

Ik ben vanmiddag gebeld door NLE dat ze laatst een contract met mij hebben afgesloten(telefonisch). Die bleek niet te kloppen omdat die mevrouw die mijn contract afsloot het in centen heeft gezegt en niet in euro's. Mogen ze zomaar dan dit contract opnieuw afsluiten? Je hebt een contract afgesloten niet voor niets en dat mag je toch niet zimaar aanpassen? Dit is toch niet mijn probleem? Mag dit zomaar of moeten ze zich gewoon aan dat contract houden wat ze mij hebben afgesloten?

jeffreydebrabander
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 sep 2015 12:32

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door jeffreydebrabander »

hallo mensen,

ik ben via het energiecollectief bij de nle terechtgekomen vanwege de crisis door de crisis dacht ik zo beter af te zijn. echter werd mij DOOR HUN het contract verbroken bij een achterstand van 1 maand. Men gaf MIJ toen een boete van 200 euro voor het verbreken van het contract. dus ik kreeg een rekening van 270, 70 euro achterstand en 200 euro boete. je snapt dat toen bij mij de crisis alleen maar erger werd. ik snap niet dat dit zomaar kan in nederland. via de consumentenbond mensen binnenlokken met een smalle beurs en dan zo je winst maken. ze hadden nooit 200 euro winst kunnen maken op de verkoop van energie bij mij ik gebruik namelijk heel weinig en ik ben bang dat dat ook meegewogen heeft in hun beslissing om mijn contract te verbreken.

nvrij
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jun 2017 18:09

Re: Nederlandse Energie Maatschappij

Ongelezen bericht door nvrij »

Wij zijn belazerd door deze maatschappij,. Zij laten je een bandje inspreken met het het juridische deel en wat vooraf is besproken laten ze weg. Bij het opnemen van het bandje worden de prijzen uitgesplitst genoemd en deze zijn anders dan afgesproken in het gesprek voorafgaand. Zij spiegelen je iets voor wat niet klopt. en je betaald achteraf de rekening. Nooit maar dan ook nooit in zee gaan met deze maatschappij ....

Gesloten