LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nuon, nuon, nuon...

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
tjoektjoek
Berichten: 410
Lid geworden op: 25 apr 2006 15:24

Re: Nuon, nuon, nuon...

Ongelezen bericht door tjoektjoek »

Met een contractnummer geef je bloot aan een vreemd persoon jouw":

naam
adres
telefoon
bank-gironummer


Wie zegt jouw dat de annonieme medewerker iemand geholpen heeft.

Laat hem dan in de openbaarheid treden , lijkt me fair en zuiver
Laurent, ik weet niet waarom ik het nog doe, want het zal waarschijnlijk niet tot je grijze massa doordringen, maar:
- met je contractrekeningnummer kan iemand anders niets! Ik heb zelf jaren bij Nuon gewerkt en het is alleen mogelijk om met je klantnummer achter bijvoorbeeld naam, telefoonnummer en bank-gironummer te komen. Maar als je geheugenverlies hebt, dan zul je waarschijnlijk ook je klantnummer zijn vergeten neem ik aan.
- Wie zegt jou dat de annonieme medewerker iemand geholpen heeft!? Waar heb jij leren lezen? Er zijn zat topics waar de medewerker heeft geholpen.
Mylo, komt de waarheid jouw niet goed uit ???, ik blijf in elk geval critisch en ga niet zweven.
zie verder mijn vorig relaas.
Ik sluit me volledig aan bij Mylo, want wat jij verkondigd is in ieder geval lariekoek en critisch!? Laat me niet lachen, je bent een oproerkraaier. Dat is alles.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Nuon, nuon, nuon...

Ongelezen bericht door Laurent »

Ik word niet moe van jullie en tacht jullie te helpen met de dwalingen :roll:
Zijn de berichten met geslaagde hulp zijn te vertrouwen ??. 8)

Geef me je contractnummer maar en ik geef je binnen een uur alle prive gegevens op deze site door. :(

tjoektjoek
Berichten: 410
Lid geworden op: 25 apr 2006 15:24

Re: Nuon, nuon, nuon...

Ongelezen bericht door tjoektjoek »

Je hebt genoeg contractrekeningnummers op deze site om je theorie te bewijzen. Ik zit niet meer bij Nuon (ik zit gewoon bij mijn Netbeheerder), dus je hebt niks aan mijn contractrekeningnummer.

Als de berichten niet te vertrouwen zijn zoals je insinueerde, dan zou het betekenen dat alle mensen die nu wel hun contractrekeningnummer hebben gegeven en geholpen zijn niet echte bezoekers zijn. Dus kun je gewoon hun contractrekeningnummer gebruiken om je theorie te bewijzen.

Suc6 ermee!

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Nuon, nuon, nuon...

Ongelezen bericht door Laurent »

test geslaagd, ik heb mijn eigen contractnummer gecontroleerd en opgehaald. :D

Kangoeroe
Berichten: 176
Lid geworden op: 27 jul 2006 15:59

Re: Nuon, nuon, nuon...

Ongelezen bericht door Kangoeroe »

Jee, Lauren10 heeft eindelijk zichzelf gevonden!

(Vooral daar blijven, Lauren10, en nooit meer terugkomen.)

tjoektjoek
Berichten: 410
Lid geworden op: 25 apr 2006 15:24

Re: Nuon, nuon, nuon...

Ongelezen bericht door tjoektjoek »

Ja, das makkelijk. Okee, mijn test:

test geslaagd, ik heb mijn eigen contractnummer gecontroleerd en geen gegevens gekregen.

Zo ken ik er nog veel meer. Laat maar Laurent. Overal waar de medewerker vraagt om een cr.nr. zet jij je relaas maar neer. Ik zie wel of ik nog reageer. :?

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Nuon, nuon, nuon...

Ongelezen bericht door Laurent »

Tjoek boy, hou de trein aan het draaien and be carefull for spyman

tjoektjoek
Berichten: 410
Lid geworden op: 25 apr 2006 15:24

Re: Nuon, nuon, nuon...

Ongelezen bericht door tjoektjoek »

Nou, das al te laat :cry: Zelfs mijn Gmail is prooi van onze vrienden spammers, maar das een ander onderwerp op het forum :wink:

Één ding wil ik nog wel onderstrepen en dat ben ik dan ook met je eens: wees wel voorzichtig met het verspreiden van gegevens. Daar gaan genoeg topics over. Zowel hier als bij "opgelicht".

Ciao!

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: Nuon, nuon, nuon...

Ongelezen bericht door Jonjo »

Laurent, en je werkt bij NUON en bij UPC, gezien dat je weet dat een persoon op de zwarte lijst staat bij het laatst genoemde bedrijf. Jonge jonge, zoek een hobby en doe niet zo groots. Je zit waarschijnlijk in ene of andere uitkering. Dat is voor de mensen die het nodig hebben een prima uitkomst. Echter voor dombo's zo als jij, de stekker eruit.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Nuon, nuon, nuon...

Ongelezen bericht door Laurent »

Hartverwarmend, de citaten van Jojo, als een drukke vutter moet ik me dwingen om voor deze onzin tijd vrij te maken, nee met Nuon heb ik geen band . wel met UPC. :) :) :D :shock:

Kangoeroe
Berichten: 176
Lid geworden op: 27 jul 2006 15:59

Re: Nuon, nuon, nuon...

Ongelezen bericht door Kangoeroe »

Lauren10 for president!

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Nuon, nuon, nuon...

Ongelezen bericht door Laurent »

Als dat eens zou kunnen, Essent en UPC zouden dan mijn sponsoren kunnen zijn , :D :D

Gesloten