LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nuon vraagt geen standen

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Nuon vraagt geen standen

Ongelezen bericht door moederslink »

sephora30 schreef: Waarom zou ik als een waakhond moeten fungeren als zij zich niet aan hun eigen ontworpen regels houden. Beetje de wereld omkeren, of zij moeten mij gaan betalen om hun werk te doen :mrgreen:
U bent ten alle tijden zelf uw eigen waakhond over uw eigen gebruik , uw eigen standen en dus uiteindelijk ook over uw eigen geld :!:
Jammer...ik mis iets....
Ik laat het hier dan ook verder bij.
Succes!

Lady1234
Berichten: 27121
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Nuon vraagt geen standen

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Als u dus een betalingsregeling treft en bij Nuon het maandbedrag naar beneden bijstelt. Blijft het voor uw portemonnee gelijk. En dat is toch het belangrijkste?

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Nuon vraagt geen standen

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Zolang er geen slimme meter geplaatst is ben je zelf verantwoordelijk voor het aanleveren van de meterstanden. Als dit niet is gebeurd en de standen zijn geschat zul je toch dat verbruik moeten betalen. Het verschil is dan of bij de eerste of bij de huidige leverancier. Het zal betaald worden door degene die het heeft verbruikt.

Avro/Tros
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 apr 2019 20:36

Re: Nuon vraagt geen standen

Ongelezen bericht door Avro/Tros »

Ik heb wel een slimme meter maar toch zijn
De meterstanden geschat. Verschil electra 175 kw. En gas 50 m3

Moneyman
Berichten: 30090
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Nuon vraagt geen standen

Ongelezen bericht door Moneyman »

Avro/Tros schreef:
07 apr 2019 20:48
Ik heb wel een slimme meter maar toch zijn De meterstanden geschat. Verschil electra 175 kw. En gas 50 m3
Heb je het uitlezen uitstaan dan? Waarom zijn de standen anders niet uitgelezen?

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Nuon vraagt geen standen

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Bij mij wordt ieder kwartier uitgelezen. Mijn historie is terug te vervolgen tot de installatie datum van de meter. 2013. Heerlijk er ontgaat me niets.

Gesloten