LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oproep voor NUON klanten

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
chimari
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 aug 2010 06:13

Oproep voor NUON klanten

Ongelezen bericht door chimari »

Heb onlangs contract bij Nuon opgezegd. Werd hierop gisteren door Nuon gebeld met de vraag of ik geen klant wilde blijven als ik 20 % en 5 % korting kreeg op mijn huidige tarieven. Hierop gaf ik aan dat ik nu helemaal het gevoel kreeg dat ik altijd al teveel heb betaald voor mijn energie. Ben dan ook niet gecharmeerd van dit aanbod, tenzij met terugwerkende kracht e.e.a. wordt verrekend. Dat kon natuurlijk niet.

Ook mijn buurman heeft onlangs gebeld en gedreigd op te stappen. Ook hij krijgt nu de genoemde korting doorberekend.

Slapen wij nu allemaal (inclusief ikzelf) en laten we de energiebedrijven geoorloofd onze portemonnee leegtrekken met ogenschijnlijk veel te hoge tarieven voor energie?

Ik ben benieuwd of er een weg is die, wanneer we dit als verbruikers gezamenlijk aanpakken, de energieleveranciers verplicht normale tarieven te berekenen i.p.v. de trouwe stilzwijgende klant de korting te laten betalen voor bovenstaande gevallen.

Jezebel
Berichten: 93
Lid geworden op: 10 aug 2010 19:57

Re: Oproep voor NUON klanten

Ongelezen bericht door Jezebel »

Nou, ik ga maar eens even een telefoontje plegen. :P

stofzuigertje

Re: Oproep voor NUON klanten

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Dus jaarlijks opzeggen en voorlopig geen andere nemen is rendabel????

Ik zal mijn vrienden eens vragen of ze de aangetekende opzeg kosten terug kunnen verdienen op deze manier.

Zelf gelukkig 5 jaar vast bij goedkopere aanbieder.

janmeijer1969
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 dec 2010 20:08

Re: Oproep voor NUON klanten

Ongelezen bericht door janmeijer1969 »

Al je die korting zou nemen krijg je dan een contract voor bepaalde tijd of onbepaalde tijd??

Gesloten